Møtte på sykehuset rett over kl 10. Det ble da foretatt en ny undersøkelse og de fant mer væske på samme plass. HCG’en som ble tatt i går hadde steget ytterligere til 1500. De bestemte seg derfor for å legge meg inn på kirurgisk avd. for observasjon. På kirurgisk avd. ble det tatt ble nye blodprøver, blodtrykk og temp (påviste feber 38,2) Etter å ha ligget en time på kirurgisk avdeling, fikk vi vite at det ble operasjon om en liten stund. Fikk snakket med legen og han sa at han skulle gjøre alt han kunne for å beholde egglederen ettersom vi har litt av en kronglete vei for å få drømmebarnet fra før av. Så tok bare en liten halvtime før jeg ble trillet ned på operasjonssalen og så våknet jeg opp på oppvåkningen kl 14. Litt groggy og trøtt, men med vonde luftsmerter i skuldrene. Legen informerte om at de hadde klart å redde egglederen de hadde kun skjært den opp og fjernet embryoet. Så det var veldig bra. Nå ligger jeg igjen på kirurgisk avd. og koser meg med gode smertestillende.
Endelig passet filteret perfekt [emoji23]
Veldig glad og takknemlig for å bli tatt på alvor og at de valgte å legge meg inn på kirurgisk avdeling. Hadde vært tøft å ligge på føden for å si det sånn. Ellers er jeg med godt mot for jeg har jo turen til Danmark å se frem til, reiser allerede neste uke. Hvis jeg ikke hadde hatt det å se frem til hadde jeg nok gått enda lenger ned i kjelleren.
Tusen takk for alle støttende meldinger og varme klemmer sendt min vei [emoji173]️ Dere er noen fantastiske damer [emoji4][emoji171]
Endelig passet filteret perfekt [emoji23]
Veldig glad og takknemlig for å bli tatt på alvor og at de valgte å legge meg inn på kirurgisk avdeling. Hadde vært tøft å ligge på føden for å si det sånn. Ellers er jeg med godt mot for jeg har jo turen til Danmark å se frem til, reiser allerede neste uke. Hvis jeg ikke hadde hatt det å se frem til hadde jeg nok gått enda lenger ned i kjelleren.
Tusen takk for alle støttende meldinger og varme klemmer sendt min vei [emoji173]️ Dere er noen fantastiske damer [emoji4][emoji171]