Emilie’s dagbok ❤️

Møtte på sykehuset rett over kl 10. Det ble da foretatt en ny undersøkelse og de fant mer væske på samme plass. HCG’en som ble tatt i går hadde steget ytterligere til 1500. De bestemte seg derfor for å legge meg inn på kirurgisk avd. for observasjon. På kirurgisk avd. ble det tatt ble nye blodprøver, blodtrykk og temp (påviste feber 38,2) Etter å ha ligget en time på kirurgisk avdeling, fikk vi vite at det ble operasjon om en liten stund. Fikk snakket med legen og han sa at han skulle gjøre alt han kunne for å beholde egglederen ettersom vi har litt av en kronglete vei for å få drømmebarnet fra før av. Så tok bare en liten halvtime før jeg ble trillet ned på operasjonssalen og så våknet jeg opp på oppvåkningen kl 14. Litt groggy og trøtt, men med vonde luftsmerter i skuldrene. Legen informerte om at de hadde klart å redde egglederen :) de hadde kun skjært den opp og fjernet embryoet. Så det var veldig bra. Nå ligger jeg igjen på kirurgisk avd. og koser meg med gode smertestillende.
Image1523215696.825111.jpg

Endelig passet filteret perfekt [emoji23]

Veldig glad og takknemlig for å bli tatt på alvor og at de valgte å legge meg inn på kirurgisk avdeling. Hadde vært tøft å ligge på føden for å si det sånn. Ellers er jeg med godt mot for jeg har jo turen til Danmark å se frem til, reiser allerede neste uke. Hvis jeg ikke hadde hatt det å se frem til hadde jeg nok gått enda lenger ned i kjelleren.

Tusen takk for alle støttende meldinger og varme klemmer sendt min vei [emoji173]️ Dere er noen fantastiske damer [emoji4][emoji171]
 
God bedring[emoji173][emoji173]
 
God bedring❤️ Beundrer styrken din!
 
God bedring kjære du[emoji173]️ for ei sterk dame du er[emoji8][emoji8]
 
God bedring ❤️
 
God bedring kjære du[emoji173]️ for ei sterk dame du er[emoji8][emoji8]

Tusen takk for det, snuppa :) Ja, har blitt ganske sterk i løpet av denne prosessen [emoji173]️
 
God bedring:Heartred
 
Får ikke sove... Tror det har noe med den usedvanlig tunge søvnen jeg hadde på dagen i dag[emoji848]
Mange inntrykk på en dag. Hadde ikke riktig sett for meg dette utfallet når jeg fikk vondt på fredag. Legen spurte meg i dag om jeg trodde at jeg hadde tatt kontakt med legevakten dersom jeg ikke hadde vært igjennom det jeg har vært gjennom tidligere og svarte da at det er jeg neimen ikke så sikker på. Kanskje hvis smerten hadde tatt seg kraftig opp i løpet av dagen? For smerten var liksom en 6’er på smerteskalaen min (fra 1-10). Er derfor veldig glad for at jeg tok kontakt [emoji4]
Håper HCG’en som blir tatt i morgen er mye lavere enn i dag (Den var på 1341 i dag) og at undersøkelsen ser fin ut slikt at jeg ikke må opereres igjen. Har mange tanker og spørsmål. vil jeg få en vanlig bortfallsblødning? Eller blir den vondere enn normalt?
 
God bedring! Bra de berget egglederen og at operasjonen ellers gikk bra. Supert at du har Danmarksturen snart å se frem mot, kan tenke meg at det hjelper mye når det ble som det ble.
 
Litt du har vært gjennom i helgen, stakkars[emoji173]️[emoji20] Får så vondt inni meg av hva enkelte må gjennom for å oppnå drømmen. Veldig bra du er ved godt mot og klarer å se fram mot Danmark nå[emoji4] Masse god bedring[emoji173]️
 
God bedring! Bra de berget egglederen og at operasjonen ellers gikk bra. Supert at du har Danmarksturen snart å se frem mot, kan tenke meg at det hjelper mye når det ble som det ble.

Litt du har vært gjennom i helgen, stakkars[emoji173]️[emoji20] Får så vondt inni meg av hva enkelte må gjennom for å oppnå drømmen. Veldig bra du er ved godt mot og klarer å se fram mot Danmark nå[emoji4] Masse god bedring[emoji173]️

Ja, litt av noen saker man må igjennom. Verden er urettferdig.. Men veldig glad for at jeg fikk beholdt egglederen. Må bare gå å tatt HCG-målinger ukentlig nå, for å se at det synker som det skal. Gleder meg veldig mye til neste uke. Det er en endelig en liten opptur i sikte [emoji173]️
 
Da er jeg utskrevet fra sykehuset. Har fortsatt smerter i magen. Spesielt vondt når jeg går, står, hoster, nyser, ler og griner, men når jeg ligger helt i ro har jeg det bra [emoji4]. HCG’en hadde sunket til 509 i dag, så det var et veldig godt tegn. Er sykemeldt ut uken og det kjente jeg var litt godt. Har vært mye håp og fortvilelse de siste ukene. Håper at samtalen i Danmark blir en positiv opplevelse og at vi får svar på alt vi lurer på [emoji173]️ Til sommeren håper jeg at jeg er gravid med en stayer [emoji173]️
 
Da er jeg utskrevet fra sykehuset. Har fortsatt smerter i magen. Spesielt vondt når jeg går, står, hoster, nyser, ler og griner, men når jeg ligger helt i ro har jeg det bra [emoji4]. HCG’en hadde sunket til 509 i dag, så det var et veldig godt tegn. Er sykemeldt ut uken og det kjente jeg var litt godt. Har vært mye håp og fortvilelse de siste ukene. Håper at samtalen i Danmark blir en positiv opplevelse og at vi får svar på alt vi lurer på [emoji173]️ Til sommeren håper jeg at jeg er gravid med en stayer [emoji173]️

For en tøff opplevelse dette må ha vært. Du er tøff som klarer å stå i det og se fremover. Bra du har fått sykemelding så du kan få deg en skikkelig pause og samle krefter.

Ønsker virkelig at dere får en positiv opplevelse i Danmark og at du går sommeren imøte med en terminspire i magen [emoji173]️
 
Det var ikke sånn her det skulle gå :( er utrolig urettferdig at dere må gjennom alt dette :(

God bedring ❤️
 
Back
Topp