Gratuleremed gode nyheter! Dette skal gå veienEtter en fin og lang ferie så er jeg tilbake her inne med dere fine damer. Jeg har siden sist rukket å bli fru (beste dagen i mitt liv) og har prøvd så godt jeg kan å bare ha fokus på bryllup og tosomheten [emoji171]
Vi har likevel gått å ventet og ventet, sendt mail til klinikken uten at de har kunne gi oss noen svar, ventet og ventet, sendt enda en mail, ventet litt til, og ventet enda mer på telefonen fra Danmark.. Vi hadde planer om å ringe klinikken i løpet av denne uka å kjefte litt på de for dette har tatt mye lengre tid enn de først forespeilte oss og vi har fått svært lite info.
MEN i dag så ringte de fra Danmark!!!! Jeg trodde ikke mine egne øyne når jeg så at det var et Danskt nummer som ringte.
Vi har endelig fått egg!!! [emoji4][emoji173]️Legen kunne fortelle at de hadde hentet ut 8 fine egg. De skulle befrukte disse i dag og dyrke de videre til Blasto.[emoji4] På lørdag skulle vi få en mail om hvordan ståa til eggene er og på tirsdag neste uke skal vi forhåpentligvis ha en samtale med legen om medisinering av meg og når vi kan reise ned. Dette hadde jeg virkelig ikke sett for meg når jeg våknet i dag. Nå begynner jeg å se litt lys i tunellen [emoji173]️ Jeg er både i lykkerus og skikkelig spent. Håper virkelig eggene blir befruktet og deler seg som de skal Nå kan vi ikke gjøre annet enn å krysse fingrene . En ting er sikkert: dette blir en lang og nervepirrende uke[emoji86]