Emilie’s dagbok ❤️

Det gikk ikke denne gangen heller... HCG'en var dalene og jeg er helt knust...

Nei nei nei[emoji174][emoji174][emoji174] det var jo ikke slik det skulle gå!!!

Mange gode tanker og klemmer sendes din vei[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
Så utrolig trist og vondt[emoji174][emoji174] Stor klem[emoji173]
 
Ånei, Emilie, jeg får så uendelig vondt av deg og mannen :( Så utrolig trist :( Stor klem :Heartred
 
Utrolig vondt [emoji20][emoji20]
 
Nei, nei, nei.....

Uff, dette er grusomt! Føler veldig med deg :Heartred.
Så fine tester og alt!

Vet at ord ikke kan trøste nå!

Sender en stor trøsteklem. Det var ikke sånn det skulle bli.
 
Så trist å lese at det ikke gikk deres vei denne gangen :( Håper dere slipper å vente så lenge til neste forsøk. Klem❤
 
Tenker på deg <3 Håper kroppen ordner opp selv, og at du snart finner styrke til å prøve igjen. Dette er så tøft, og ikke minst urettferdig :( klemmer
 
Å kjære deg [emoji173]️
Så lei meg på dine vegne...
Stor klem [emoji173]️

Nei nei nei det var IKKE det som skulle skje[emoji174][emoji174][emoji174]

Å nei og nei, så uheldige dere er:( Sender deg en stor trøsteklem:Heartred

Ååå:( så utrolig trist :( sender deg en stor klem!

Nei og nei, dette var trist å lese[emoji173]️


God klem til deg[emoji173]

Ånei :( Det var leit[emoji173]️

Nei nei nei[emoji174][emoji174][emoji174] det var jo ikke slik det skulle gå!!!

Mange gode tanker og klemmer sendes din vei[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Har ikke ord :( føler med deg!

Så utrolig trist og vondt[emoji174][emoji174] Stor klem[emoji173]


[emoji173] [emoji173] [emoji173]

Ånei, Emilie, jeg får så uendelig vondt av deg og mannen :( Så utrolig trist :( Stor klem :Heartred

Utrolig vondt [emoji20][emoji20]

Nei, nei, nei.....

Uff, dette er grusomt! Føler veldig med deg :Heartred.
Så fine tester og alt!

Vet at ord ikke kan trøste nå!

Sender en stor trøsteklem. Det var ikke sånn det skulle bli.

Nei og nei:(:( dette er helt hjerterått og forferdelig:( føler med deg!![emoji173]️

Så trist å lese at det ikke gikk deres vei denne gangen :( Håper dere slipper å vente så lenge til neste forsøk. Klem[emoji173]

Tenker på deg <3 Håper kroppen ordner opp selv, og at du snart finner styrke til å prøve igjen. Dette er så tøft, og ikke minst urettferdig :( klemmer

Tusen takk for alle tanker, gode ord og klemmer [emoji173] Dere er så gode [emoji173] Nå er det over en uke siden vi fikk vite at det ikke var noe liv laga denne gangen heller. Har ikke grått så mye på lenge. Det var rett og slett helt forjævlig å miste for tredje gang. Man kjenner på en sorg og et sinne som tærer på kroppen.

Når vil det bli vår tur? Når vil vi lykkes? Må vi slite i to nye år før jeg blir gravid igjen? Kan jeg i hele tatt få barn med egne egg? Eller må eggdonasjon til? Hvor mange prøverørsforsøk må vi igjennom før vi lykkes? Kommer jeg til å kunne nyte en evt. ny graviditet? Eller kommer jeg til å være livredd hele svangeskapet?
Mange spørsmål som fyller hodet mitt og som jeg bruker mye tid å tenke på...

Blødningen kom på søndag og i dag har det vært svært lite (kun spotting), så jeg håper at jeg er ferdig med den i dag og at syklusen ikke blir uregelmessig etter SA'en.

Var å snakket med lege på sykehuset på torsdag og fikk journalen. Jeg spurte blant annet om utredning i forhold til habituell abort. legen sa at de stort sett hadde tatt alle tester underveis i ivf-prosessen. Eneste de ikke hadde gjort var hysteroskopi, men legen mente at de ikke trengte å gjennomføre det fordi livmor og slimhinner har sett fin ut på alle ULer. Han mente at grunnen for abortene var genetiske feil i embryo og ikke i livmor. Ellers sa han at eggene mine i de ulike forsøkene hadde en dårlig til gjennomsnittlig kvalitet og at jeg sannsynligvis ville ha store sjanser for graviditet dersom jeg går for eggdonasjon.

Ellers går det bittelitt bedre for hver dag som går. Har liksom kommet over det største sjokket. Nå starter et nytt kapittel; de offentlige forsøkene er brukt opp og vi må gå videre privat altså begynne på plan B. Kontaktet Hausken i går og fikk avtalt et møte med dem ang ny behandlingsplan. Så om to uker vet vi nok mer om planen videre.
 
❤️❤️
 
❤️❤️❤️
 
Tusen takk for alle tanker, gode ord og klemmer
emoji173.png
Dere er så gode
emoji173.png
Nå er det over en uke siden vi fikk vite at det ikke var noe liv laga denne gangen heller. Har ikke grått så mye på lenge. Det var rett og slett helt forjævlig å miste for tredje gang. Man kjenner på en sorg og et sinne som tærer på kroppen.

Når vil det bli vår tur? Når vil vi lykkes? Må vi slite i to nye år før jeg blir gravid igjen? Kan jeg i hele tatt få barn med egne egg? Eller må eggdonasjon til? Hvor mange prøverørsforsøk må vi igjennom før vi lykkes? Kommer jeg til å kunne nyte en evt. ny graviditet? Eller kommer jeg til å være livredd hele svangeskapet?
Mange spørsmål som fyller hodet mitt og som jeg bruker mye tid å tenke på...

Blødningen kom på søndag og i dag har det vært svært lite (kun spotting), så jeg håper at jeg er ferdig med den i dag og at syklusen ikke blir uregelmessig etter SA'en.

Var å snakket med lege på sykehuset på torsdag og fikk journalen. Jeg spurte blant annet om utredning i forhold til habituell abort. legen sa at de stort sett hadde tatt alle tester underveis i ivf-prosessen. Eneste de ikke hadde gjort var hysteroskopi, men legen mente at de ikke trengte å gjennomføre det fordi livmor og slimhinner har sett fin ut på alle ULer. Han mente at grunnen for abortene var genetiske feil i embryo og ikke i livmor. Ellers sa han at eggene mine i de ulike forsøkene hadde en dårlig til gjennomsnittlig kvalitet og at jeg sannsynligvis ville ha store sjanser for graviditet dersom jeg går for eggdonasjon.

Ellers går det bittelitt bedre for hver dag som går. Har liksom kommet over det største sjokket. Nå starter et nytt kapittel; de offentlige forsøkene er brukt opp og vi må gå videre privat altså begynne på plan B. Kontaktet Hausken i går og fikk avtalt et møte med dem ang ny behandlingsplan. Så om to uker vet vi nok mer om planen videre.
Tusen takk for alle tanker, gode ord og klemmer [emoji173] Dere er så gode [emoji173] Nå er det over en uke siden vi fikk vite at det ikke var noe liv laga denne gangen heller. Har ikke grått så mye på lenge. Det var rett og slett helt forjævlig å miste for tredje gang. Man kjenner på en sorg og et sinne som tærer på kroppen.

Når vil det bli vår tur? Når vil vi lykkes? Må vi slite i to nye år før jeg blir gravid igjen? Kan jeg i hele tatt få barn med egne egg? Eller må eggdonasjon til? Hvor mange prøverørsforsøk må vi igjennom før vi lykkes? Kommer jeg til å kunne nyte en evt. ny graviditet? Eller kommer jeg til å være livredd hele svangeskapet?
Mange spørsmål som fyller hodet mitt og som jeg bruker mye tid å tenke på...

Blødningen kom på søndag og i dag har det vært svært lite (kun spotting), så jeg håper at jeg er ferdig med den i dag og at syklusen ikke blir uregelmessig etter SA'en.

Var å snakket med lege på sykehuset på torsdag og fikk journalen. Jeg spurte blant annet om utredning i forhold til habituell abort. legen sa at de stort sett hadde tatt alle tester underveis i ivf-prosessen. Eneste de ikke hadde gjort var hysteroskopi, men legen mente at de ikke trengte å gjennomføre det fordi livmor og slimhinner har sett fin ut på alle ULer. Han mente at grunnen for abortene var genetiske feil i embryo og ikke i livmor. Ellers sa han at eggene mine i de ulike forsøkene hadde en dårlig til gjennomsnittlig kvalitet og at jeg sannsynligvis ville ha store sjanser for graviditet dersom jeg går for eggdonasjon.

Ellers går det bittelitt bedre for hver dag som går. Har liksom kommet over det største sjokket. Nå starter et nytt kapittel; de offentlige forsøkene er brukt opp og vi må gå videre privat altså begynne på plan B. Kontaktet Hausken i går og fikk avtalt et møte med dem ang ny behandlingsplan. Så om to uker vet vi nok mer om planen videre.
Kjenner tårene presser på, dette var vondt å lese :Heartred
Vi har vert hos Hausken, de er kjempeflinke og ble veldig godt ivaretatt der. Vi kjøpte pakke og klarte det på siste forsøket. Ønsker dere masse lykke til videre!
 
:Heartred Sender deg en klem.
 
Back
Topp