Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wow!!! Her skjer det saker og ting [emoji1319][emoji2] GRATULERER så mye med graviditeten [emoji2][emoji173]️[emoji173]️ Ønsker deg masse lykke til!! [emoji8]
Kan du ikke være litt testegal og vise oss fine streker da??[emoji177]
Gratulerer så mye [emoji173] [emoji173]
Ny test i dag. 4+3
Dumme meg som hadde tatt med meg Clearblue på kurs. Så kjøpte bare en 2-pk med billige tester fra vitus apotek. Umulig å se noe stigning da liksom [emoji86]. Men den er i allefall sterkere enn mandagens test.
Kjempefin strek [emoji1][emoji177][emoji177]Ny test i dag. 4+3
Dumme meg som hadde tatt med meg Clearblue på kurs. Så kjøpte bare en 2-pk med billige tester fra vitus apotek. Umulig å se noe stigning da liksom [emoji86]. Men den er i allefall sterkere enn mandagens test.
Føler med deg Emilie, disse tidligukene er ikke morsomme, og særlig når man er klok av skade...
Håper du kan finne noe å fokusere på for at dagene frem til milepælene skal føles litt lettere!
Også håper jeg angsten letter etter TUL [emoji173]️
Klem
Føler så med deg. Vi er helt likt (5+0), og hver time føles som en evighet!!! Jeg har hatt to episoder med blod og har vært sikker på det er over...men hcg steg fra 53 (14 dpo) til 133 (16 dpo) og skal måle ny hcg i dag. Det er virkelig ikke rart man blir stressa og utslitt mange milepeler de neste 2 ukene her også, om jeg kommer så langt. Det er så ekstremt vanskelig å tro på at det kan gå bra, når man har så mye negativ baggasje med seg.
Lykke til hos legen <3
Oj, da er vi likt [emoji173] Ja, hver time føles virkelig som en evighet.. håper virkelig at de neste ukene går fort og at vi slipper å blø eller ha mer missfarging på utfloden! Spira skal vokse seg stor og sterk inne i magen vår til 28.06 Gratulerer med 5+0! Vi er over kjemisk grensa i dag! Woopwoop [emoji1360]. Har du fått vite hcg-en du tok i dag? Eller tar det en dag før du får svar?
Jeg fikk målt min i dag og skal måle på onsdag igjen. Svaret får jeg torsdag eller fredag. Så det blir en spennende og nervepirrende uke [emoji86]
Den er dessverre litt lav så jeg har vel innstilt meg på at det går galt igjen ny hcg onsdag! Dette skal visst ikke være så lett. Håper du får en høy og fin hcg
Huff, så trist! Håper virkelig at den stiger fint og at HCG'en du måler på onsdag er høyere. Fryktelig spent på min hcg også. Får ikke svar før torsdag eller fredag. Har ikke helt troa...
Håper, men det skal mye til at dette skal ende bra for min del. Krysser fingre for deg. Jeg kjører helt til Oslo (2 timer hver vei) for å ta prøven på Furst, da får man svar samme dag. Jeg krysser ALT jeg har for dere!!!