Emilie’s dagbok ❤️

Wow!!! Her skjer det saker og ting [emoji1319][emoji2] GRATULERER så mye med graviditeten [emoji2][emoji173]️[emoji173]️ Ønsker deg masse lykke til!! [emoji8]

Ja, her skjedde plutselig det vi har ønsket og håpet på så lenge [emoji4] Tusen takk [emoji173]
 
Kan du ikke være litt testegal og vise oss fine streker da??[emoji177]

Jo, men jeg har ikke flere tester igjen! [emoji86][emoji86][emoji86] Mulig jeg må gå på butikken å kjøpe i kveld [emoji848][emoji4].
 
Synes du skal tilfredsstille oss testetøser med en butikktur :D ❤️
 
Ny test i dag. 4+3
Dumme meg som hadde tatt med meg Clearblue på kurs. Så kjøpte bare en 2-pk med billige tester fra vitus apotek. Umulig å se noe stigning da liksom [emoji86]. Men den er i allefall sterkere enn mandagens test.
0fe7b40dfe9a486521b0f66b9cad197b.jpg
 
Ny test i dag. 4+3
Dumme meg som hadde tatt med meg Clearblue på kurs. Så kjøpte bare en 2-pk med billige tester fra vitus apotek. Umulig å se noe stigning da liksom [emoji86]. Men den er i allefall sterkere enn mandagens test.
0fe7b40dfe9a486521b0f66b9cad197b.jpg

Note to self: tatt på 2timers ettermiddags urin.
 
Ny test i dag. 4+3
Dumme meg som hadde tatt med meg Clearblue på kurs. Så kjøpte bare en 2-pk med billige tester fra vitus apotek. Umulig å se noe stigning da liksom [emoji86]. Men den er i allefall sterkere enn mandagens test.
0fe7b40dfe9a486521b0f66b9cad197b.jpg
Kjempefin strek [emoji1][emoji177][emoji177]
 
Fyrer en ny Clearblue + i morgen tidlig [emoji4] Spent på stigningen fra tirsdag. Ellers er jeg jammen meg 4+4 i dag.
Symptomer de siste dagene: Murringer/stikninger.
Ømme bryst.
litt svimmel.
Trøtt
 
Dagens test 4+5:
4837954253717cee2d3c0efe30873b09.jpg
 
4+6 Dagens utblåsning: til tross for fin test i går som hadde en fin stigning fra tirsdag er jeg livredd for å miste. Store deler av dagen går i å uroe seg og sjekke truseinnlegget for farge. Lutinusen hjelper ikke akkurat på, for når den kommer ut igjen kjennes det ut som det er tante rød som kommer. Etter en tur i marka i dag var det bittelitt missfarging i truseinnlegget og jeg går rett i kjelleren.... Livredd for at dette er slutten. Etterpå har det vært lite eller ingen farge, verken på lutinusrester eller i truseinnlegg).

Jeg vet at de neste ukene blir skikkelig tøffe fordi det er i uke 6 (5+5) og uke 7 (6+1) jeg har mistet tidligere. Neste milepæl er liksom neste lørdag og etter det tirsdag. Hvis jeg bare kommer meg dit...

Jeg vet egentlig at jeg ikke kan gjøre noe fra eller til for å unngå en spontanabort til, men jeg tenker likevel at det ikke kan være bra å stresse eller tenke sånn negativt.

Jeg kjenner at alle disse tankene og bekymringene går ut over jobben og at det blir en ny belastning fordi jeg føler at jeg ikke klarer å gjøre jobben jeg skal gjøre og dermed får dårlig samvittighet. Skal til legen min i morgen for å snakke med henne om dette, samt måle hcg. I samtaler tidligere har vi egentlig snakket om at dersom jeg blir gravid igjen så er det kanskje greit å ha en sykemelding i de mest kritiske ukene slik at jeg kan få slappet litt mer av....
 
Føler med deg Emilie, disse tidligukene er ikke morsomme, og særlig når man er klok av skade...
Håper du kan finne noe å fokusere på for at dagene frem til milepælene skal føles litt lettere!
Også håper jeg angsten letter etter TUL ❤️
Klem
 
Føler så med deg. Vi er helt likt (5+0), og hver time føles som en evighet!!! Jeg har hatt to episoder med blod og har vært sikker på det er over...men hcg steg fra 53 (14 dpo) til 133 (16 dpo) og skal måle ny hcg i dag. Det er virkelig ikke rart man blir stressa og utslitt :( mange milepeler de neste 2 ukene her også, om jeg kommer så langt. Det er så ekstremt vanskelig å tro på at det kan gå bra, når man har så mye negativ baggasje med seg.

Lykke til hos legen <3
 
Føler med deg Emilie, disse tidligukene er ikke morsomme, og særlig når man er klok av skade...
Håper du kan finne noe å fokusere på for at dagene frem til milepælene skal føles litt lettere!
Også håper jeg angsten letter etter TUL [emoji173]️
Klem

Ja, det er ikke noe morsomt. Når man egentlig skal være så lykkelig og glad hele tiden, men så går det ikke fordi frykten og angsten for å miste tar over alle følelsene. Jeg har så lyst til å endelig lykkes [emoji173] Håper virkelig at embisen spirer og gror inni magen min 9 måneder[emoji173]
 
Føler så med deg. Vi er helt likt (5+0), og hver time føles som en evighet!!! Jeg har hatt to episoder med blod og har vært sikker på det er over...men hcg steg fra 53 (14 dpo) til 133 (16 dpo) og skal måle ny hcg i dag. Det er virkelig ikke rart man blir stressa og utslitt :( mange milepeler de neste 2 ukene her også, om jeg kommer så langt. Det er så ekstremt vanskelig å tro på at det kan gå bra, når man har så mye negativ baggasje med seg.

Lykke til hos legen <3

Oj, da er vi likt [emoji173] Ja, hver time føles virkelig som en evighet.. håper virkelig at de neste ukene går fort og at vi slipper å blø eller ha mer missfarging på utfloden! Spira skal vokse seg stor og sterk inne i magen vår til 28.06 :) Gratulerer med 5+0! Vi er over kjemisk grensa i dag! Woopwoop [emoji1360]. Har du fått vite hcg-en du tok i dag? Eller tar det en dag før du får svar?
Jeg fikk målt min i dag og skal måle på onsdag igjen. Svaret får jeg torsdag eller fredag. Så det blir en spennende og nervepirrende uke [emoji86]
 
Oj, da er vi likt [emoji173] Ja, hver time føles virkelig som en evighet.. håper virkelig at de neste ukene går fort og at vi slipper å blø eller ha mer missfarging på utfloden! Spira skal vokse seg stor og sterk inne i magen vår til 28.06 :) Gratulerer med 5+0! Vi er over kjemisk grensa i dag! Woopwoop [emoji1360]. Har du fått vite hcg-en du tok i dag? Eller tar det en dag før du får svar?
Jeg fikk målt min i dag og skal måle på onsdag igjen. Svaret får jeg torsdag eller fredag. Så det blir en spennende og nervepirrende uke [emoji86]

Den er dessverre litt lav så jeg har vel innstilt meg på at det går galt igjen :( ny hcg onsdag! Dette skal visst ikke være så lett. Håper du får en høy og fin hcg :)
 
Den er dessverre litt lav så jeg har vel innstilt meg på at det går galt igjen :( ny hcg onsdag! Dette skal visst ikke være så lett. Håper du får en høy og fin hcg :)

Huff, så trist! Håper virkelig at den stiger fint og at HCG'en du måler på onsdag er høyere. Fryktelig spent på min hcg også. Får ikke svar før torsdag eller fredag. Har ikke helt troa...
 
Huff, så trist! Håper virkelig at den stiger fint og at HCG'en du måler på onsdag er høyere. Fryktelig spent på min hcg også. Får ikke svar før torsdag eller fredag. Har ikke helt troa...

Håper, men det skal mye til at dette skal ende bra for min del. Krysser fingre for deg. Jeg kjører helt til Oslo (2 timer hver vei) for å ta prøven på Furst, da får man svar samme dag. Jeg krysser ALT jeg har for dere!!!
 
Håper, men det skal mye til at dette skal ende bra for min del. Krysser fingre for deg. Jeg kjører helt til Oslo (2 timer hver vei) for å ta prøven på Furst, da får man svar samme dag. Jeg krysser ALT jeg har for dere!!!

Ja, det var en lang vei! Du er god :) Krysser fingrene for dere også [emoji173]
 
5+1: ømme bryster og stikninger. Spesielt ved og rundt venstre eggstokk. Håper det er gode tegn på at det fortsatt vokser og gror noe inni der. Har fortsatt litt utflod som er lysebrunt, men lutinusrestene er hvite. Skikkelig spent og nervøs i forhold til hcg-test. Skal ta nr 2 i morgen og får sannsynligvis svar på torsdag.

Mista imidlertid troa i går kveld når jeg bestemte meg for å ta en gtest til av samme sort som jeg tok torsdag kveld (4+3). Streken er ikke blitt sterkere.... kjenner at jeg ikke skulle ha tatt den testen i går... den gjør meg enda mer i tvil..
b3fa8b29632bb07977c87bb371a9b0c8.jpg

Øverst: 4+3
Nederst: 5+0
 
Back
Topp