Emilie’s dagbok ❤️

Vær så god [emoji8][emoji173]
dd1ca442ccc61b8ca87df31f203d3d17.jpg

Positiv digital![emoji173][emoji2] Nå kan jeg vel juble?

Jippi[emoji1319][emoji1319][emoji1319][emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ nå kan du juble så mye du bare klarer[emoji7][emoji7][emoji7][emoji7][emoji7]
 
Gratulerer så mye med fin digital ❤️❤️
 
Fantastisk!! :D <3
 
Åhhh for en fantastisk nyhet å komme inn til!!! Du er gravid jo [emoji177][emoji177][emoji177]
Gratulerer sååååå mye, dette er så fortjent [emoji173][emoji173][emoji173]
 
Wiiiiii!!!! :happy093
Dette er så gøy!!!
Ja, helt sinnsykt gøy! Har ikke gått helt opp for meg enda.
Weeee[emoji173][emoji173][emoji173][emoji173] Ja nå kan du juble snupp[emoji7][emoji9]
Har ikke gått helt opp for meg enda [emoji85]. Holy macaroni!
Så gravid, kjære deg! [emoji173]️ For en lykke, vet hvor etterlengtet dette er!
Ja, dette er så etterlengtet som det kan bli [emoji4][emoji173] ENDELIG [emoji120]

Jippi[emoji1319][emoji1319][emoji1319][emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ nå kan du juble så mye du bare klarer[emoji7][emoji7][emoji7][emoji7][emoji7]
Ja, jeg må det. Klarer ikke helt å skjønne det.. Har liksom ikke gått helt opp for meg enda [emoji86].
Gratulerer så mye med fin digital [emoji173]️[emoji173]️
Ja, så gøy å se det svart på hvitt.
Gratulerer så mye! :D
Tusen takk [emoji173]
Fantastisk!! :D <3
Ja, det er det. Klarer bare ikke å forstå at det er mine tester helt enda [emoji85]. Uvant følelse egentlig. Ser meg selv utenfra liksom [emoji86]
Åhhh for en fantastisk nyhet å komme inn til!!! Du er gravid jo [emoji177][emoji177][emoji177]
Gratulerer sååååå mye, dette er så fortjent [emoji173][emoji173][emoji173]
Tusen hjertelig takk [emoji4] Ja, endelig ser det ut som det går vår vei. Klarer likevel ikke å glede meg helt enda. Skjønner ikke helt at det er jeg som er gravid. Ubeskrivelig følelse egentlig [emoji86] Må nok ta en test til i morgen tidlig for sikkerhetskyld [emoji4].
 
Ja, helt sinnsykt gøy! Har ikke gått helt opp for meg enda.

Har ikke gått helt opp for meg enda [emoji85]. Holy macaroni!

Ja, dette er så etterlengtet som det kan bli [emoji4][emoji173] ENDELIG [emoji120]


Ja, jeg må det. Klarer ikke helt å skjønne det.. Har liksom ikke gått helt opp for meg enda [emoji86].

Ja, så gøy å se det svart på hvitt.

Tusen takk [emoji173]

Ja, det er det. Klarer bare ikke å forstå at det er mine tester helt enda [emoji85]. Uvant følelse egentlig. Ser meg selv utenfra liksom [emoji86]

Tusen hjertelig takk [emoji4] Ja, endelig ser det ut som det går vår vei. Klarer likevel ikke å glede meg helt enda. Skjønner ikke helt at det er jeg som er gravid. Ubeskrivelig følelse egentlig [emoji86] Må nok ta en test til i morgen tidlig for sikkerhetskyld [emoji4].

Skjønner veldig godt hva du mener! Følte det sånn selv, gjør det egentlig fortsatt [emoji28] men går litt mer opp for meg for hver dag at det er på ekte [emoji173]️
 
Jaddaaaaa!!!! [emoji173][emoji173][emoji173] gratulerer så aldeles mye kjære deg Emilie!! Fortsett å rug som bare det nå vettu [emoji16]
 
9ac470cd3e10fcf2bc5b3a4fe195c518.jpg
Dette er så sykt ! [emoji4][emoji3] Vi har virkelig endelig fått det til[emoji120]. Etter to skikkelig tøffe år både fysisk og psykisk er det endelig noe på gang inni magen min igjen, men denne gangen skal jeg ikke miste [emoji120]. Fy søren![emoji4][emoji173]Jeg er så lykkelig, men samtidig livredd[emoji86]
 
9ac470cd3e10fcf2bc5b3a4fe195c518.jpg
Dette er så sykt ! [emoji4][emoji3] Vi har virkelig endelig fått det til[emoji120]. Etter to skikkelig tøffe år både fysisk og psykisk er det endelig noe på gang inni magen min igjen, men denne gangen skal jeg ikke miste [emoji120]. Fy søren![emoji4][emoji173]Jeg er så lykkelig, men samtidig livredd[emoji86]

Ingen tvil på den der :D
 
9ac470cd3e10fcf2bc5b3a4fe195c518.jpg
Dette er så sykt ! [emoji4][emoji3] Vi har virkelig endelig fått det til[emoji120]. Etter to skikkelig tøffe år både fysisk og psykisk er det endelig noe på gang inni magen min igjen, men denne gangen skal jeg ikke miste [emoji120]. Fy søren![emoji4][emoji173]Jeg er så lykkelig, men samtidig livredd[emoji86]

Klart du er redd. Forstår jeg så godt.

Hvis jeg kan få komme med et forslag, så er det å kontakte jordmor i kommunen og spørre om du kan få komme inn til noen ekstra samtaler særlig i 1. Trimester. Feks en liten tid etter TUL og en til før uke 12.

Jeg mistet to gg, sist i uke 12 og fikk komme ekstra denne gg.

Det er godt å ha noen å snakke med som er ekspert på graviditet, fødsel og svangerskapsomsorg og forebyggende mtp svangerskapsdepresjon.

Du må jo ha en jordmor som du føler du har god kjemi da selvfølgelig, men jeg vil absolutt anbefale det.
Partneren vår kan ikke forstå og hjelpe med alt og venner som ikke går gjennom ivf har som regel ikke peiling, så jeg syntes jordmor var super. Det kan være lurt å bestille time i god tid.

Klem til den gravide :joyful::Heartred
 
Klart du er redd. Forstår jeg så godt.

Hvis jeg kan få komme med et forslag, så er det å kontakte jordmor i kommunen og spørre om du kan få komme inn til noen ekstra samtaler særlig i 1. Trimester. Feks en liten tid etter TUL og en til før uke 12.

Jeg mistet to gg, sist i uke 12 og fikk komme ekstra denne gg.

Det er godt å ha noen å snakke med som er ekspert på graviditet, fødsel og svangerskapsomsorg og forebyggende mtp svangerskapsdepresjon.

Du må jo ha en jordmor som du føler du har god kjemi da selvfølgelig, men jeg vil absolutt anbefale det.
Partneren vår kan ikke forstå og hjelpe med alt og venner som ikke går gjennom ivf har som regel ikke peiling, så jeg syntes jordmor var super. Det kan være lurt å bestille time i god tid.

Klem til den gravide :joyful::Heartred

Du får sagt det du, Gledeståre! Veldig lurt forslag [emoji173] Det skal jeg absolutt gjøre. Har jo selv mistet to ganger, så det er liksom den største frykten nå. Klarer ikke å glede meg skikkelig liksom for da blir fallgruven så stor om det skulle gå galt igjen.... de siste dagene har store deler tenkingen gått ut på frykten for å miste.. Skal ta kontakt med fastlegen min neste uke tenker jeg og høre med hun om hun kan anbefale noen. Så har jeg psykologtime om 3 uker så han kan kanskje henvise meg videre til noen eller gi meg redskaper jeg kan benytte meg av når slike tanker kommer.
 
Wow!!! Her skjer det saker og ting [emoji1319][emoji2] GRATULERER så mye med graviditeten [emoji2][emoji173]️[emoji173]️ Ønsker deg masse lykke til!! [emoji8]
 
Back
Topp