Emilie’s dagbok ❤️

5+1: ømme bryster og stikninger. Spesielt ved og rundt venstre eggstokk. Håper det er gode tegn på at det fortsatt vokser og gror noe inni der. Har fortsatt litt utflod som er lysebrunt, men lutinusrestene er hvite. Skikkelig spent og nervøs i forhold til hcg-test. Skal ta nr 2 i morgen og får sannsynligvis svar på torsdag.

Mista imidlertid troa i går kveld når jeg bestemte meg for å ta en gtest til av samme sort som jeg tok torsdag kveld (4+3). Streken er ikke blitt sterkere.... kjenner at jeg ikke skulle ha tatt den testen i går... den gjør meg enda mer i tvil..
b3fa8b29632bb07977c87bb371a9b0c8.jpg

Øverst: 4+3
Nederst: 5+0

Hva slags tester er dette?
Jeg tok noen som bare fikk en viss styrke, men som stoppet å bli sterkere.
Iriterende, for blir jo så mye angst av sånt ...:/
Krysser fingrene for deg!
 
Hva slags tester er dette?
Jeg tok noen som bare fikk en viss styrke, men som stoppet å bli sterkere.
Iriterende, for blir jo så mye angst av sånt ...:/
Krysser fingrene for deg!

Det er Vitusapoteket sine. Slik ser pakningen ut. Ja, får angst av sånt.... jeg ønsker så inderlig at vi lykkes denne gangen og ikke mister igjen... så håper virkelig at det var noe feil med testen jeg tok i går...
 
Last edited:
Det er Vitusapoteket sine.
a6a8f3af9156a0aba8bc98b2d489afc4.jpg
Slik ser pakningen ut. Ja, får angst av sånt.... jeg ønsker så inderlig at vi lykkes denne gangen og ikke mister igjen... så håper virkelig at det var noe feil med testen jeg tok i går...

Den kjenner jeg ikke til, så da skal jeg la være å spekulere.
Holder fingrene krysset for deg! ❤️
 
<3 føler med deg! Man får jo angst av alt...jeg kjenner ikke til de testene? Men man ønsker jo å se sterkere streker :/ kanskje digital ja? Jeg fikk 2-3 på lørdag...men ser jo ut til at det hjelper lite.
 
Kan du kanskje ta en digital?
Tror jeg velger å vente til jeg får hcg-svaret på torsdag. Har hørt at de ikke er kjempe pålitelige når det gjelder antall uker på vei... tenker at jeg ikke får mer ro om jeg tester og ser at det står 2-3 på testen. er urolig nok som det er [emoji86]
 
<3 føler med deg! Man får jo angst av alt...jeg kjenner ikke til de testene? Men man ønsker jo å se sterkere streker :/ kanskje digital ja? Jeg fikk 2-3 på lørdag...men ser jo ut til at det hjelper lite.

Ja, huff! De er tøffe de første ukene ass... velger å vente til torsdag til jeg får hcg-nivået av legen.. kommer bare til å bli mer urolig av den digitale om det står 2-3 på den..
 
Tror ikke du trenger å tenke på den testen. Streker er ikke noe godt vurderingskriterie ift lengde på svangerskap. Du har symptomer og ER gravid og ingenting tilsier at noe er galt[emoji177] jeg tror på deg!
 
Ja, huff! De er tøffe de første ukene ass... velger å vente til torsdag til jeg får hcg-nivået av legen.. kommer bare til å bli mer urolig av den digitale om det står 2-3 på den..

Mye bedre å vente! Blodprøver er jo det eneste som virkelig gir riktig svar <3
 
Hater å vente... hater denne usikkerheten.. i dag får jeg svaret på om HCG'en stiger som den skal... eller om det har stoppet opp.. kanskje jeg får telefonen om 5 min eller om 5 timer... Grusomt å vente og leve i denne usikkerheten..
 
Hater å vente... hater denne usikkerheten.. i dag får jeg svaret på om HCG'en stiger som den skal... eller om det har stoppet opp.. kanskje jeg får telefonen om 5 min eller om 5 timer... Grusomt å vente og leve i denne usikkerheten..

Jeg krysser fingre for deg!!! Her hadde det stoppet opp, som jeg innerst inne visste :( tenker på deg <3
 
Håper du får en hyggelig telefon snart!! [emoji179]
 
Spent og krysser:)
 
Det gikk ikke denne gangen heller... HCG'en var dalene og jeg er helt knust...
 
Ååå:( så utrolig trist :( sender deg en stor klem!
 
Nei og nei, dette var trist å lese❤️
 
Back
Topp