Eggløsningstestene våre november 2017

cb864eee93267b0d16e57824c35ba7ea.jpg

Hjelp!! CD 41 her idag.. hatt stabil syklus på 30 pga Letrozol.. regnet med at EL ikke hadde vært, selv om jeg fikk positive EL tester hele 3 dager i denne syklusen! Tok denne nå, og den ser jo positiv ut, eller? Har testet mye det siste året altså, men nå skjønner jeg ingenting[emoji15][emoji23] Blir sprø av å ikke vite hvor jeg er i syklusen[emoji15]
 
cb864eee93267b0d16e57824c35ba7ea.jpg

Hjelp!! CD 41 her idag.. hatt stabil syklus på 30 pga Letrozol.. regnet med at EL ikke hadde vært, selv om jeg fikk positive EL tester hele 3 dager i denne syklusen! Tok denne nå, og den ser jo positiv ut, eller? Har testet mye det siste året altså, men nå skjønner jeg ingenting[emoji15][emoji23] Blir sprø av å ikke vite hvor jeg er i syklusen[emoji15]
Veldig positiv denne :)
 
Her nærmer det seg el.... morgen kanskje? Håper fredag, med litt flaks er det fredag. Bilde roterte men den til høyre er fra i dag.
20171129_121248.jpg
 
b521d177d5b9d7f8efa4b5b4a421044c.heic

Tok disse nå! CB sa tom sirkel.
Irriterende at babyplan er så ujevn i fargene..
 
a88290d0955afd7835c278dc49db10d3.heic
El like om hjørnet her. Sikkert negativ eltest i kveld eller i morgen tidlig.

Har ikke hatt sex siden søndag kveld, samboeren er bortreist denne uka... Kan jo alltids krysse fingrene for at svømmerne har holdt seg i live, men tviler sterkt.
 
a88290d0955afd7835c278dc49db10d3.heic
El like om hjørnet her. Sikkert negativ eltest i kveld eller i morgen tidlig.

Har ikke hatt sex siden søndag kveld, samboeren er bortreist denne uka... Kan jo alltids krysse fingrene for at svømmerne har holdt seg i live, men tviler sterkt.
Krysser for meget utholdende svømmere.
 
Dårlig parti med babyplan el tester? Har tatt flere over noen dager nå, alle er veldig svake og ujevne på farge.. legger ved bilde av test fra forrige el, med andre ord ligget på badet noen uker. Fargene på den er tydeligere enn på den jeg nettopp tok.
b4de66f51c8ca3d620a6527dbe076cec.jpg
Den nederste testen er fra forrige syklus, øverst tok jeg nå nylig. Aldri opplevd så dårlig med fargestoff. Har mye el smerter denne pp, tatt letrozol fra dag 2 til 6 denne syklusen. Egentlig hatt sånne verkende smerter i magen siden sd 4 - 5. Akkurat som eggstokkene er "sliten". Andre her med erfaringer ?
 
Positiv, eller nesten positiv? Håper jeg har hatt eggløsning, mannen har reist med jobben så la inn aksjer to og tre dager siden...
c135e895aea14529ecb3c1d7dfe93ecd.jpg
 
Positiv, eller nesten positiv? Håper jeg har hatt eggløsning, mannen har reist med jobben så la inn aksjer to og tre dager siden...
c135e895aea14529ecb3c1d7dfe93ecd.jpg
Denne er vanskelig. Hadde kanskje sagt rett før positiv, veldig sterk så hadde du testet senere i dag så tror jeg den hadde vært helt klar positiv.
 
Kan ikke erindre sist den var så positiv, nå må gullegget slippe snart, og gi oss en sensommer skatt [emoji169]
 
Hei. Har et spm.
Jeg er 6dpo
Tok en el-test som er nesten positiv.
Men vanligvis synker vel lh verdiene?
Er det positivt at den er veldig nærme kontrollstreken på el testen eller er det negativt...?
 
Hei. Har et spm.
Jeg er 6dpo
Tok en el-test som er nesten positiv.
Men vanligvis synker vel lh verdiene?
Er det positivt at den er veldig nærme kontrollstreken på el testen eller er det negativt...?
LH synker ja. Har hørt at man kan få positiv EL test hvis man er gravid (slår ut før g-test) eller om TR er rett rundt hjørnet. Men det skjer jo senere i dpo land.
 
Back
Topp