Eggløsningstestene våre november 2017

Syns disse el-testene er noe herk, vanskelig å skjønne seg på :p I hvertfall ikke positiv test enda, men liker ikke at den siste er blitt svakere :shifty: Aksjer er det blitt dårlig med, siste gang var torsdagskveld, så håper egget venter en dag eller to slik at vi rekker det.
Kan jo hende at du har en veldig kort LH topp så du ikke fikk positiv test eller så får du positiv test snart :)
 
Har hatt sterke tester hele uken, og tempen går opp og ned. Forstår ingenting :/
b06ebdb37ac566d13bf8c55e205cf4d6.jpg
 
Hei har hatt positive tester hver dag siden torsdag kveld og i dag var den også positiv! Skjønner ikke hvorfor det er så lenge plutselig! Noen som har erfaring? Testene er klart positive! :wacky:
 
Fikk denne i dag tidlig :) pluss maksimal på monitoren :) hadde sex torsdag og lørdag og i går kveld, så håper eg vi får til ein gang i dag før han reiser på reise jobb i ettermiddag :) trur dere det skal holde?? :) :)
 

Vedlegg

  • 0EEC912E-B98D-4BFD-A252-92D4004092D6.jpeg
    0EEC912E-B98D-4BFD-A252-92D4004092D6.jpeg
    841,6 KB · Visninger: 52
Blir helt forvirret av alt dette jeg. Fikk positiv el test onsd22 og torsd23 og negativ fredag24.11
Har ikke hatt sex siden fredag kveld. Men egentlig så kunne EL faktisk vært lørd eller søndag slik jeg forstår det. SÅ DA ..hvor mange dpo er jeg..og hva er sjansen for at det klaffer. Blir helt matt av å forstå dette..
 
Blir helt forvirret av alt dette jeg. Fikk positiv el test onsd22 og torsd23 og negativ fredag24.11
Har ikke hatt sex siden fredag kveld. Men egentlig så kunne EL faktisk vært lørd eller søndag slik jeg forstår det. SÅ DA ..hvor mange dpo er jeg..og hva er sjansen for at det klaffer. Blir helt matt av å forstå dette..
Jeg ville regnet dagen med negativ test for EL dagen. Så da er du 3dpo i dag :)
 
53264e232acc148cb51a78e5969cc805.jpg
Da ser det ut som jeg endelig fikk posetiv eltest idag[emoji846] Hva sier dere? Syns strekene var litt rare, men den er sterkere, ikke sant?
 
Last edited:
9a0ef20daeb26effff261c8a57610492.jpg
Da ser det ut som jeg endelig fikk posetiv eltest idag[emoji846] Hva sier dere? Syns strekene var litt rare, men den er sterkere, ikke sant?
Bildet kom ikke opp.
 
Back
Topp