Eggløsningstestene våre november 2017

Da er det bare en ting å gjøre [emoji7] that time of the month[emoji12]
3c033060489b74f7443ec7056fdf0c34.jpg
a292d8ba45dec65dbd1c3417da2f9c62.jpg
Wow! Den var veldig positiv! Have fun [emoji16]
 
Hei. Har et spm.
Jeg er 6dpo
Tok en el-test som er nesten positiv.
Men vanligvis synker vel lh verdiene?
Er det positivt at den er veldig nærme kontrollstreken på el testen eller er det negativt...?
Jeg har fått nesten positiv el test hver gang jeg har vært gravid, men da har jeg testet nærmere IKM[emoji5] Kan være graviditet?! Men om du mistenker at du har forhøyede lh verdier utenom el ville jeg spurt fastlege om å få målt fsh samt lh rundt sd 3, samt progesteron rundt sd 21. Eller har du kanskje blitt utredet?
 
Noen som kan hjelpe meg litt med disse el-testene? Fikk den øverste som jeg regnet som positiv søndagsmorgen. Nr 2 tok jeg på søndagskveld, og de andre har jeg tatt utover uka, den nederste fra nå idag. Men syns alle utenom idag har vært veldig sterke. Trodde lh sank ganske fort, men den fra idag er den eneste jeg syns ser negativ ut. Noen litt mer erfarne som har noen inspill? Kan el ha vært etter positiv test søndag, eller igår/idag?
 

Vedlegg

  • IMG_5863.JPG
    IMG_5863.JPG
    261,2 KB · Visninger: 30
Jeg syns det også ser ut som el var søndag. Enig i at de holder seg stabilt sterke over flere dager. Der kan jeg ikke hjelpe deg, selv blir mine relativt raskt negative igjen. Testet du noe før søndag? Hvordan var event. de testene?
 
Jeg syns det også ser ut som el var søndag. Enig i at de holder seg stabilt sterke over flere dager. Der kan jeg ikke hjelpe deg, selv blir mine relativt raskt negative igjen. Testet du noe før søndag? Hvordan var event. de testene?

Da var de veldig svake! Nesten helt usynlige, med en liten stigning lørdag [emoji848] Jaja, får se om tanta kommer eller ikke om en ukes tid, uansett ikke noe vi får gjort noe med [emoji87] Syns bare det var innmari irriterende at de holdt seg sterke så lenge!
 
Hjelper ikke med supersterke eltester, når han med soldatene ligger på sofaen å snorker[emoji31] Skikkelig el smerter i kveld, fortsatt positiv test. Tror el skjer i løpet av natten. Fikk lagt inn aksjer i går og onsdag da. Prøve å få til i morgen tidlig, men med to små spørs det altså ..
 
Morgentest:
20171201_231459.jpg


Kveldstest:
20171201_231337.jpg


Ser ut som clomid har gjort jobben sin :)
 
Nå har jeg bestilt en ny pakke med tester [emoji4] ingen spire i pp i november, så forhåpentligvis vil den sitte neste runde med hjelp av flere EL-tester [emoji4]
 
Back
Topp