Eggløsningstestene våre november 2017

Måtte ta en til i kveld. Da det stikker så mye at jeg måtte rett å slett avbryte treningen i dag [emoji16]
fd000e74853e71cada9aa803fbd6ac40.jpg
 
Fikk denne nå i kveld[emoji4] Har trodd jeg har hatt positive el
4107dd9df8e047b406b445c85e239984.jpg
tester flere ganger denne syklusen, men nå kan det da ikke være tvil?[emoji848] Har også fått ømme bryster, som jeg har hatt rundt eggløsning de to forrige syklusene.
Forsøkte å starte en ny IKM tråd for uke 50, siden jeg ikke fant en fra før, men får det ikke til[emoji28]
 
Fikk denne nå i kveld[emoji4] Har trodd jeg har hatt positive el
4107dd9df8e047b406b445c85e239984.jpg
tester flere ganger denne syklusen, men nå kan det da ikke være tvil?[emoji848] Har også fått ømme bryster, som jeg har hatt rundt eggløsning de to forrige syklusene.
Forsøkte å starte en ny IKM tråd for uke 50, siden jeg ikke fant en fra før, men får det ikke til[emoji28]
Ingen tvil her nei :)

Her er ikm uke 50
http://forum.babyverden.no/threads/❤❤ikm-uke-50❤❤.1908325/unread
 
Enda ikke skjedd noen endring, om så til det svakere! Ikke lenge siden jeg sluttet på p-sprøyte så regner med det tar tid før eggløsning og mensen er tilbake.
Har hørt at det kan ta litt tid før syklusen er tilbake i rute. Lykke til!
 
Dag to med posetiv eltester. Siste tatt kl. 16.30. Alle testene jeg har tatt, har det bare gått ca. 2 1/2 time imellom, noen bare to timer. Lurer på om lh toppen kan være idag?, har vonde elsmerter som har vært avogpå i hele dag, kanskje el skjer idag?
f39a7bcd9941c55ed25b1d1606ede569.jpg
 
Dag to med posetiv eltester. Siste tatt kl. 16.30. Alle testene jeg har tatt, har det bare gått ca. 2 1/2 time imellom, noen bare to timer. Lurer på om lh toppen kan være idag?, har vonde elsmerter som har vært avogpå i hele dag, kanskje el skjer idag?
f39a7bcd9941c55ed25b1d1606ede569.jpg

Da er det jo bare å hoppe i høyet og håpe på det beste! :cool05
 
Mine tester ser ut som de gjorde to dager før el sist. Håper el venter litt til fredag[emoji85]
Pga jobb og stress[emoji23] huff skal være glad el kommer denne pp også[emoji4]
 
Mine tester ser ut som de gjorde to dager før el sist. Håper el venter litt til fredag[emoji85]
Pga jobb og stress[emoji23] huff skal være glad el kommer denne pp også[emoji4]

Ja, jeg håper virkelig EL kommer for deg og det virkelig blir full klaff denne gangen :D
 
Skulle hatt El i går.
Bildene er fra torsdag, fredag, lørdag og søndag.
I går og i dag har jeg hatt murringer og smerter, i både korsrygg og eggestokker, og midten av magen. Kvalmen er på plass. Og jeg vet ikke heilt hva som skjer i kroppen min. Jeg har PCOS.
Og har derfor ikke vært borti eggeløsnings symtomer før. Er dette noe som virker riktig?
Er i vår første pp. Med Letrozol og metformin. Håper håper på at det klaffer :happy::happy::happy:
 

Vedlegg

  • 96DE74F7-04DD-4D98-B238-F3AA8E93E50B.jpeg
    96DE74F7-04DD-4D98-B238-F3AA8E93E50B.jpeg
    409,5 KB · Visninger: 46
Skulle hatt El i går.
Bildene er fra torsdag, fredag, lørdag og søndag.
I går og i dag har jeg hatt murringer og smerter, i både korsrygg og eggestokker, og midten av magen. Kvalmen er på plass. Og jeg vet ikke heilt hva som skjer i kroppen min. Jeg har PCOS.
Og har derfor ikke vært borti eggeløsnings symtomer før. Er dette noe som virker riktig?
Er i vår første pp. Med Letrozol og metformin. Håper håper på at det klaffer :happy::happy::happy:

Ser og høres veldig bra ut da :D

Vil tro at EL var i går eller i dag. Temper du i tillegg? :)
 
Sååå gøy! Nei jeg temper ikkje!
Er heilt ny innen dette, så vet ikkje hva folk gjør. Dette forumet hjelper meg isåfall veldig!
Håper på at noe klamrer seg fast!

Temping er den beste måten å være helt sikker på EL :)

Håper virkelig dette er mnd for deg :D
 
Back
Topp