Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og har handlet litt diverse siste uken. Noe til storesøter, noe til meg selv og litt julegaver
Vis vedlegget 31217Vis vedlegget 31220 Vis vedlegget 31224
Vis vedlegget 31218 Vis vedlegget 31219
Vis vedlegget 31222Vis vedlegget 31221
Vis vedlegget 31223
oh link til elefantkjole og body? fint. har også kjøpt sånn smekke, de er så fine!!
oh link til elefantkjole og body? fint. har også kjøpt sånn smekke, de er så fine!!
Her er link til kjolen: http://www.ebay.com/itm/200916809911?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2648
Har du fått smekken i hus? Hvordan var kvalitet og størrelse?
Jeg har igrunn tenkt denne til storesøster nemlig. Hun er inne i en slik periode hvor middagen ofte går vegg i mellom og nedover hele seg - ja, på enhver ren overflate egentlig
Det høres bra utNei ikke fått den, men leste i april tror jeg det var om noen som var veldig fornøyd, og at det var god kvalitet.
Du skjønner at denne er falst pga prisen, sant?!Fikk denne for et par uker siden og ble veldig positivt overrasket! Ser ekte ut og den var veldig fin Har prøvd den med storesøster på 3, og hun satt fint, og den var god å bære med! Fant nyfødtinnlegg på salg til 100 kr her hjemme, så nå gleder jeg meg til å prøve den med baby!
Her har det rast inn med pakker siste uken, til samboers store fortvilelse
Amme-bhene som jeg ikke skulle kjøpe, men som jeg kjøpte likevel. Angrer ikke et sekund på det, for disse var virkelig midt i blinken. Veldig komfortable og helt korrekt i størrelsen
Vis vedlegget 32791
Så var det genseren som samboer skulle få. Veldig fornøyd med den også, kan jo nesten ikke klage uansett når jeg fikk den til ca 6,- på auksjon
Vis vedlegget 32792
Herlige one-piecer til storesøster og fadderbarnet mitt. Visste jeg kom til å bli fornøyd med disse da jeg har bestilt en fra denne selgeren tidligere
Vis vedlegget 32784 Vis vedlegget 32785 Vis vedlegget 32787
Helt ok veske, hverken mer eller mindre.
Vis vedlegget 32786
Deilige tykke sjal - julegaver til venninner.
Vis vedlegget 32789 Vis vedlegget 32790
Og til slutt denne herlige elefantkjolen med genser og strømpebukse. Veldig fornøyd!
Vis vedlegget 32788
Du skjønner at denne er falst pga prisen, sant?!
Jeg skjønner ikke at man velger å spare penger på barnas sikkerhet, man aner jo ingenting om hvor godt disse selene er testet...
http://store.ergobaby.com/counterfeits
Jeg merker knapt at jeg har den på, så nei, jeg syntes ikke den er trang.Hvordan er de amme-bhene i str? Er de trange rundt ryggen? Jeg orker ikke ha de såå veldig trange, men når jeg målte ut ifra den størrelsetabellen der, ble det veldig rart!
Jeg merker knapt at jeg har den på, så nei, jeg syntes ikke den er trang.
Jeg bruker medium til vanlig og kjøpte medium i bhen, passer helt utmerket. Har tatt ut innleggene da, for det synes jeg bare er noe ubehagelige greier
Men obs, obs, denne har ikke hemper bak, bare sånn at du er klar over det. Det blir mer som en sports-bh som du trekker over hodet
Åh, de var jo bare nydelige da! Håpe de er like bra som de ser ut
Regner med uglesettet er av god kvalitet. Det er av merket Gymboree (eller hvordan det nå skrives), litt ala Carters, og er fra USA. Kjøpt en del klær av begge de merkene til både storesøster og lillebror og er kjempefornøydÅh, de var jo bare nydelige da! Håpe de er like bra som de ser ut