Ebay-tråd for Oktober-jentene..

Du er jo virkeliig dreven på det der;) Elsk på de klærne<3
Hva måtte du gi for den babydressen da?:)
Ca 122,- måtte jeg gi for dressen. Spent på å se hvordan kvaliteten er i og med at den er fra kina. Har kjøpt klær både med og uten hell derfra, men når det er en sånn liten sum det er snakk om så er det verdt et forsøk - den var jo så søt! Spent på størrelsen også, for den var merket med 3-9 mndr :laughing002 Synes at det var et litt vel stort spenn i størrelse, men den passer nok en eller annen gang i løpet av perioden januar-juli :p

Regner med uglesettet er av god kvalitet. Det er av merket Gymboree (eller hvordan det nå skrives), litt ala Carters, og er fra USA. Kjøpt en del klær av begge de merkene til både storesøster og lillebror og er kjempefornøyd ;)
Er vel heller skeptisk til den dressen for det er sånn kina-greie, men jeg klarte ikke å la være for den var så søt :P
Sniker*
Har du link til det ugle settet?

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

Ca 122,- måtte jeg gi for dressen. Spent på å se hvordan kvaliteten er i og med at den er fra kina. Har kjøpt klær både med og uten hell derfra, men når det er en sånn liten sum det er snakk om så er det verdt et forsøk - den var jo så søt! Spent på størrelsen også, for den var merket med 3-9 mndr :laughing002 Synes at det var et litt vel stort spenn i størrelse, men den passer nok en eller annen gang i løpet av perioden januar-juli :p

Ja, det er jo ingenting..så om det ikke er noe som du sier så er det jo ingen krise:) Sykt spenn på str ja:confused:hehe
Selv har jeg handlet et par vesker til meg selv der og sko;)

Har du vært fornøyd med det du har kjøpt da? :)

Jepp, det har jeg vært:) Var litt skeptisk i begynnelsen da...de skoene har jeg ikke fått enda..så blir jo spennende:D
Så noe mer jeg kunne tenkt også, men fått halvveis shoppestopp av mannen, haha:P

Jepp, det har jeg vært:) Var litt skeptisk i begynnelsen da...de skoene har jeg ikke fått enda..så blir jo spennende:D
Så noe mer jeg kunne tenkt også, men fått halvveis shoppestopp av mannen, haha:p
Shoppestopp ja, det burde nok jeg også hatt. Unnskyldningen min er at det er stort sett ting til ungene jeg kjøper, og det må jo kjøpes før eller siden uansett :P

Shoppestopp ja, det burde nok jeg også hatt. Unnskyldningen min er at det er stort sett ting til ungene jeg kjøper, og det må jo kjøpes før eller siden uansett :p

Shoppestoppen gjelder forøvrig kun til meg selv da, altså mer sko,klær sminke etc er fyfy:P Skal sies jeg har en dyr smak også:D Men til unga får jeg lov og til hus:D

Ble et par-tre ting i går også :oops:

Tror lillebror kommer til å bli supertøff i disse:
BukseGenserDino.jpg SparkebukseDino.jpg

Og denne var så rar at jeg ikke klarte å la være :P Satser på storesøster blir morsom i denne:
PandaJoggedrakt.jpg

Den pandaen der var morsom ja! Hehe.. Morro å ha noe som ikke "alle andre" har :)

Sniker litt..
Kan ikke dere komme med tips ka jeg skal kjøpe til gutten på 5 år til julekalenderen?
Han liker biler, lego, minecraft, kaptein sabeltann, liker å leke ute og sist men ikke minst så liker han tøffe klær, som han så fint sa det selv.
Helst ikke sånne super dyre ting da! :p
Er ny på ebay så er ikke helt inne på det enda og tenkte jeg spør dere ebay ræsere! :p
Takk på forhånd! :)

Back
Topp