Ebay-tråd for Oktober-jentene..

lalita

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
Nå jenter - liker disse bildedeling-trådene jeg. Shopper dere på Ebay? Sleng ut bilder til inspirajon og tips....
 
$(KGrHqN,!k8FHQkdcTP-BR0-d1WOfw~~60_3.JPG

Tok sjansen på en stelleveske. Var så billig. Får se om den er noe fin når den kommer da... :)

$T2eC16F,!ygE9s7HHg,bBRZ3ZKM29w~~60_3.JPG $T2eC16h,!)!E9s2fDwz(BR1OEH(m6Q~~60_57.JPG $T2eC16J,!ygE9s7HHoJMBRZ36l0dtw~~60_3.JPG $T2eC16Z,!ykE9s7t)22nBRSsp!juPg~~60_3.JPG $T2eC16Z,!zcE9s4g3Je6BR09T3m7gQ~~60_12.JPG $T2eC16ZHJGMFFowZ25IpBR0CHUBYdQ~~60_57.JPG
 
Wow har virkelig shoppa du, masse fint :) Har også handla rosa skilpadde og den sminkeveske saken til badet :) skal komme med bilder på det jeg har kjøpt :) Har ikke link til de strømpebuksene vel? :D
 
Wow har virkelig shoppa du, masse fint :) Har også handla rosa skilpadde og den sminkeveske saken til badet :) skal komme med bilder på det jeg har kjøpt :) Har ikke link til de strømpebuksene vel? :D

hehe, har handla mer enn det og. :p
Driver og venter på noen auksjoner nå, for håper på å få litt småting til halvpris av fast pris.
http://www.ebay.com/itm/31063628588...eName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2648 er til strømpebuksene. Kjøpte den med snømann til juletider. Er så søtt med sånne bleierumpeformer, hehehe :)
 
hehe, har handla mer enn det og. :p
Driver og venter på noen auksjoner nå, for håper på å få litt småting til halvpris av fast pris.
http://www.ebay.com/itm/31063628588...eName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2648 er til strømpebuksene. Kjøpte den med snømann til juletider. Er så søtt med sånne bleierumpeformer, hehehe :)

Morro med ebay ;) Tatt av litt der jeg og, venter på ca 25 pakker vel :p haha... Takk for link :D :D ja er veldig søtt med bleierumpeformer, hihi :)
 
Her er noe av hva jeg har handlet :) Hehe
 

Vedlegg

  • $T2eC16hHJHQE9nzEzv2CBRSv,-S)Zw~~60_3.JPG
    $T2eC16hHJHQE9nzEzv2CBRSv,-S)Zw~~60_3.JPG
    99,7 KB · Visninger: 177
  • amme bh.JPG
    amme bh.JPG
    52,5 KB · Visninger: 172
  • armb.JPG
    armb.JPG
    68,3 KB · Visninger: 162
  • klokke2.jpg
    klokke2.jpg
    227,4 KB · Visninger: 163
  • body.JPG
    body.JPG
    21,2 KB · Visninger: 163
  • vogn ting.JPG
    vogn ting.JPG
    38,7 KB · Visninger: 163
  • tannkrem ting.JPG
    tannkrem ting.JPG
    32,9 KB · Visninger: 160
  • mario sopp.JPG
    mario sopp.JPG
    97,9 KB · Visninger: 163
Her er noe av hva jeg har handlet :) Hehe

Haha, link til den T-rex tskjorta? Tar du vanlige str på ebay? Kjøpte en tskjorte i M til gubben her om dagen, men er redd den kanskje er liten siden det er chingchong str... :S
 
Måtte bare..... :)
 

Vedlegg

  • $T2eC16JHJGUFFh2RLFiSBRZ3!Kr78w~~60_3.JPG
    $T2eC16JHJGUFFh2RLFiSBRZ3!Kr78w~~60_3.JPG
    124,1 KB · Visninger: 181
Haha, link til den T-rex tskjorta? Tar du vanlige str på ebay? Kjøpte en tskjorte i M til gubben her om dagen, men er redd den kanskje er liten siden det er chingchong str... :S

http://www.ebay.com/itm/25124901369...eName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649 Jeg ser ann litt ang str, om de er fra kina så tar jeg nok større enn vanlig, men denne er fra polen ser det ut til :p hehe.... men er det for lite, var de jo som oftest så billig læll ;) hehe.. Åå, tar gjerne link til den siste du posta? ;) Jeg handla også snømann strømpebukse, såå søt :)
 
http://www.ebay.com/itm/25124901369...eName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649 Jeg ser ann litt ang str, om de er fra kina så tar jeg nok større enn vanlig, men denne er fra polen ser det ut til :p hehe.... men er det for lite, var de jo som oftest så billig læll ;) hehe.. Åå, tar gjerne link til den siste du posta? ;) Jeg handla også snømann strømpebukse, såå søt :)

http://www.ebay.com/itm/130914497538?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2648 :)
Hmm, var mitt første kleskjøp, og fra Kina, så da får man se om det slo helt feil.. Kjøpte den her til samboer...
 

Vedlegg

  • $T2eC16JHJGUFFh2RLFiSBRZ3!Kr78w~~60_3hehe.jpg
    $T2eC16JHJGUFFh2RLFiSBRZ3!Kr78w~~60_3hehe.jpg
    58,3 KB · Visninger: 163
wubbanub.JPGMåtte ha :)
 
Ja, håper fler oktober-damer shopper og legger ut. :)
Kjøpte den t-rex tskjorta nå. Den var grom!
 
Ja, håper fler oktober-damer shopper og legger ut. :)
Kjøpte den t-rex tskjorta nå. Den var grom!

Ja håper det :D Ja den er skikkelig grom, hehe :p Kan jeg spørre hvordan du får til den regnbue greia med hvor lenge du har igjen? :) Prøvd å sjekke opp slik fler ganger, men ikke funnet det ut ;)
 
Ja håper det :D Ja den er skikkelig grom, hehe :p Kan jeg spørre hvordan du får til den regnbue greia med hvor lenge du har igjen? :) Prøvd å sjekke opp slik fler ganger, men ikke funnet det ut ;)

lilypie.com er det iallefall. Så lager du, og limer inn html-koden du får da på signatur inne på profilsiden din. Om du skjønte, hehe.
 
Når bestilte du stelleveska Lalita? Vil gjerne ha en oppdatering på on du er fornøyd når du får den. Har sett på den selv nemlig :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
lilypie.com er det iallefall. Så lager du, og limer inn html-koden du får da på signatur inne på profilsiden din. Om du skjønte, hehe.

Takk :) Skjønte det, men det går ikke, for den vil vise at jeg enten er for langt eller for kort :p Hmm...
 
Takk :) Skjønte det, men det går ikke, for den vil vise at jeg enten er for langt eller for kort :p Hmm...
Ja med to dager ikke sant? Jeg måtte sette terminen min to dager tidligere for å få den til å stemme. Og tickerne regner 40 uker ikke 40+2, så nedtellingen med dager er for kort den og. Men nå stemmer ukene mine i allefall.
 
Back
Topp