Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan dere forklare meg litt om hvordan jeg skal få til dette?? Har så lyst til å prøve!!!!!
*notert med fjærpenn*
Tusen takk!! Dette må jeg prøve!! Fikk så lyst på stellebagLag deg en ebaykonto og en paypalkonto (for å kunne betale). Så er det egentlig bare å finne noe du har lyst på og bestille det. Så lenge du ikke handler over 200 kr trenger du ikke tenke på toll og moms, så da er det veldig ufarlig
Om du finner en ting du vil kjøpe kan du sjekke hvilke tilbakemeldinger selgeren har fått øverst på siden. Om det mer eller mindre kun er positive tilbakemeldinger er ikke sjansen så stor for at selgeren driver med lureri
Om du googler "handle på ebay" eller lignende finner du mange tips og råd
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Vis vedlegget 22011Måtte jo ha denne siden den er så populær Aner ikke hvor mye den koster ellers men.. her er link om noen trenger: http://www.ebay.com/itm/Sophie-the-...300932008800?pt=Baby_Toys&hash=item4610f20b60
Kan dere forklare meg litt om hvordan jeg skal få til dette?? Har så lyst til å prøve!!!!!
*notert med fjærpenn*
Har du link til den?? Den var lekker!!
*notert med fjærpenn*
Tusen takk!! Dette må jeg prøve!! Fikk så lyst på stellebag
*notert med fjærpenn*
Har du link til den sprinkelseng leka? var det bare noe skvip den sminkebag greia? :/ venter på en jeg og ama
Har du link til den sprinkelseng leka? var det bare noe skvip den sminkebag greia? :/ venter på en jeg og ama
Sent from my HTC Desire HD A9191 using BV Forum mobile app
Nice ) uff kjipt.. godt den var billig dahttp://www.ebay.com/itm/Infantino-m...350824052238?pt=Baby_Toys&hash=item51aebe360e
Kjøpte den på auksjon - så fikk den for 10 dollar. Hehe
Ja, den sminkegreia var ødelagt, og bare papp. Ikke stoff som jeg trodde. og hvis jeg la mascaraen i lommen foran, så tippa den ut rett og slett, for lommene var så store.
Bare hyggelig håper du finner noe fint!
Sent from my GT-P7500 using BV Forum mobile app
Må mase litt på deg som kan dette Når jeg skal sette over penger på paypal, skal det transfer nr være der vi noterer KID nr?
ble brått så usikker jeg
Tar meg lov å svare Ja, jeg bruker det som "melding"
Så fint! Da gjør jeg det samme
kjøpte denne jeg og.Har du link til den?? Den var lekker!!
*notert med fjærpenn*