Ebay-tråd for Oktober-jentene..

Ja med to dager ikke sant? Jeg måtte sette terminen min to dager tidligere for å få den til å stemme. Og tickerne regner 40 uker ikke 40+2, så nedtellingen med dager er for kort den og. Men nå stemmer ukene mine i allefall.

Nei med 3 dager faktisk :P Hehe... men sikkert pga de flytta termin så langt frem, fra 09.10 til 17.10. så får det ikke til og stemme på apper eller noen ting, men var ikke så smart som deg da :P haha.. da satte je terminen bare noen dager tidligre så ble der bra, smart du ;) hehe

Noen som har funnet noen fine uroer for å ha over barnesengen på ebay? Hva søker man på for å finne det? :P

Er også ute etter fine treleker å pynte opp rommet med (treklosser og sånt f.eks.).

Noen som har funnet noen fine uroer for å ha over barnesengen på ebay? Hva søker man på for å finne det? :P

Er også ute etter fine treleker å pynte opp rommet med (treklosser og sånt f.eks.).

Prøv på crib toys eller noe i den duren. Har sett det

Akkurat kommet i gang med å shoppe på ebay her. Har kjøpt denne til nå. Spent på kvaliteten da, for den var veldig billig! :

Vedlegg

• 1373567508322.jpg
    1373567508322.jpg
    9,7 KB · Visninger: 150
Farlig tråd!
Men dere må huske å legge ved link sammen med bilde :)
(har ikke selv handlet stort der, er veldig forsiktg med tanke på toll )

Har aldri handlet på ebay, jeg, men er veldig moro å se alt det fine dere kjøper :)

Farlig tråd!
Men dere må huske å legge ved link sammen med bilde :)
(har ikke selv handlet stort der, er veldig forsiktg med tanke på toll )

Smart. Lett å glemme link i all bilde-deling, hehe.
Er veldig enkelt med tollen da. Jeg kjøper aldri fra samme selger, så det skippes jo i forskjellige pakker alt sammen. ;)

Søk på music mobile ;)

Sent from my HTC Desire HD A9191 using BV Forum mobile app

er det noe merke på den da? tenkt på å kjøpe noe lignende jeg og. Den var fin da.

Det står ergobaby på den, og på bildet er den prikk lik ergo-selene som kjøpes i Norge. Men siden denne kommer fra Kina, og kostet under 200kr, er jeg litt skeptisk da :p Men kan si fra hvordan kvaliteten er når jeg får den :)

Det står ergobaby på den, og på bildet er den prikk lik ergo-selene som kjøpes i Norge. Men siden denne kommer fra Kina, og kostet under 200kr, er jeg litt skeptisk da :p Men kan si fra hvordan kvaliteten er når jeg får den :)

Det må jeg si! Litt av en prisforskjell, kjøpte ergobabysele med nyfødtinnlegg til 1000 kr jeg :P Du får tipse oss når du har testet kvaliteten på den :-)

Søk på music mobile ;)

Sent from my HTC Desire HD A9191 using BV Forum mobile app

Fant en del på baby mobile i alle fall, så kan teste music mobile også :-) Men jeg vil gjerne ha en litt gammeldags en uten lyd i.. syns de er så fine :P

Back
Topp