Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er link der, du må trykke på bildet...link ? kjempekule
63 kr? Synes i grunn ikke det var så veldig ille for slike sokker jeg da, selv om det ikke var det billigste hellerDe var svindyre da, med frakta. To bad.
Vet om mange som driver med samkjøp av ebay-greier, men ikke hørt at det er sokker de kjøper63 kr? Synes i grunn ikke det var så veldig ille for slike sokker jeg da, selv om det ikke var det billigste heller
Frakta er kjempekjedelig når det koster like mye som selve produktet, men om en kjøper flere så sparer en jo frakt og
Hehe.. Man får gå sammen flere og kjøpe, så blir det billigere?
HEhe.. Er det faktisk mange som som gjør det altså? Må kanskje være litt større ting da Hehe...Vet om mange som driver med samkjøp av ebay-greier, men ikke hørt at det er sokker de kjøper
Mest sånn hobbygreier da. Blonder, bånd, charms osv. Det er vel mest fordi det er i så store kvanta at en person ikke trenger alt selv, og da kan det være greit å gå sammen og fordele det mellom x antall personerHEhe.. Er det faktisk mange som som gjør det altså? Må kanskje være litt større ting da Hehe...
(tenker på toll og sånt, blir jo fort over tollgrensen på de usle 200 kr..)
63 kr? Synes i grunn ikke det var så veldig ille for slike sokker jeg da, selv om det ikke var det billigste heller
Frakta er kjempekjedelig når det koster like mye som selve produktet, men om en kjøper flere så sparer en jo frakt og
Hehe.. Man får gå sammen flere og kjøpe, så blir det billigere?
Ah, sånn sett ja, det er jo kjempelurt da! Har sett på noe sånt selv, og tenkt at det var da veldig mye i èn pakke.Mest sånn hobbygreier da. Blonder, bånd, charms osv. Det er vel mest fordi det er i så store kvanta at en person ikke trenger alt selv, og da kan det være greit å gå sammen og fordele det mellom x antall personer
Nja, kan se den jeg og altså.. Men tenkte på å evnt kjøpe to i samme slengen, da blir jo ikke portoen like mye som sokkene i seg selv. Da kanskje det går anHehe, kanskje bare jeg som er en gjerrigknark
Ja, jeg ble overrasket! Trodde (håpte) det var noe av det jeg kjøpte for over en mnd sida som kom, så gleden var stor når jeg så det var jakka!Det var jo imponerende raskt levert igrunn
Var den normal i størrelsen?
Jupp! Også til den nette sum av under 300 kr tilsammen da gitt Kan like det!Den så skikkelig deilig ut!
Høsten og vinteren er reddet nå med ny jakke og ny vest
Ikke noe feil med prisen, neiJupp! Også til den nette sum av under 300 kr tilsammen da gitt Kan like det!