Ebay-tråd for Oktober-jentene..

Var litt dust og betalte med kredittkort på ebay, fikk ikke PayPal til å fungere helt :) men ble litt stressa nå og må sjekke saldo på kredittkortet tror jeg! Den ene var jo rekommandert fra Kina liksom?! Hva har jeg begitt meg ut på!!

De var svindyre da, med frakta. To bad.
63 kr? Synes i grunn ikke det var så veldig ille for slike sokker jeg da, selv om det ikke var det billigste heller :p
Frakta er kjempekjedelig når det koster like mye som selve produktet, men om en kjøper flere så sparer en jo frakt og :)

Hehe.. Man får gå sammen flere og kjøpe, så blir det billigere? :p

63 kr? Synes i grunn ikke det var så veldig ille for slike sokker jeg da, selv om det ikke var det billigste heller :p
Frakta er kjempekjedelig når det koster like mye som selve produktet, men om en kjøper flere så sparer en jo frakt og :)

Vet om mange som driver med samkjøp av ebay-greier, men ikke hørt at det er sokker de kjøper :P

Vet om mange som driver med samkjøp av ebay-greier, men ikke hørt at det er sokker de kjøper :p
HEhe.. Er det faktisk mange som som gjør det altså? Må kanskje være litt større ting da :p Hehe...
(tenker på toll og sånt, blir jo fort over tollgrensen på de usle 200 kr..)

HEhe.. Er det faktisk mange som som gjør det altså? Må kanskje være litt større ting da :p Hehe...
(tenker på toll og sånt, blir jo fort over tollgrensen på de usle 200 kr..)
Mest sånn hobbygreier da. Blonder, bånd, charms osv. Det er vel mest fordi det er i så store kvanta at en person ikke trenger alt selv, og da kan det være greit å gå sammen og fordele det mellom x antall personer ;)

Hehe, kanskje bare jeg som er en gjerrigknark :P

Mest sånn hobbygreier da. Blonder, bånd, charms osv. Det er vel mest fordi det er i så store kvanta at en person ikke trenger alt selv, og da kan det være greit å gå sammen og fordele det mellom x antall personer ;)
Ah, sånn sett ja, det er jo kjempelurt da! Har sett på noe sånt selv, og tenkt at det var da veldig mye i èn pakke. :)

Hehe, kanskje bare jeg som er en gjerrigknark :p
Nja, kan se den jeg og altså.. Men tenkte på å evnt kjøpe to i samme slengen, da blir jo ikke portoen like mye som sokkene i seg selv. Da kanskje det går an :)
Men har faktisk kjøpt et plagg tidligere som kostet 50 kr, hvor porto var 100 kr.. Det blir litt i drøyeste laget for meg egentlig, men bare MÅTTE ha det :p Hehe...

Fikk denne i dag, og er kjempefornøyd! Bare få bort magen nå, så passer den meg :)

Den lå i postkassen syv dager etter at jeg bestilte den! Og stoffet er supermykt og herlig. PAssformen er også veldig fin.
Vurderer nesten å kjøpe en til i annen farge :p

Fikk denne i dag, og er kjempefornøyd! Bare få bort magen nå, så passer den meg :)

Den lå i postkassen syv dager etter at jeg bestilte den! Og stoffet er supermykt og herlig. PAssformen er også veldig fin.
Vurderer nesten å kjøpe en til i annen farge :p

Det var jo imponerende raskt levert igrunn :D
Var den normal i størrelsen?

Handlet av en selger i går som nesten nettopp har åpnet butikken, ergo ikke hatt mange salg enda, så er litt spent på om disse varene faktisk kommer :P

Julegaver til venninner dette da ;)
$(KGrHqVHJEwFIHWRnqdZBSGEBmCT)w~~60_3.JPG $T2eC16dHJIgFHRbeF-htBSLr6miNg!~~60_3.JPG $T2eC16J,!)gFIb!jYJNdBSLr9Krseg~~60_3.JPG

Det var jo imponerende raskt levert igrunn :D
Var den normal i størrelsen?
Ja, jeg ble overrasket! Trodde (håpte) det var noe av det jeg kjøpte for over en mnd sida som kom, så gleden var stor når jeg så det var jakka! :)
Var ganske så normal i størrelsen ja. Jeg pleier å stå mellom M og L til vanlig. Litt vanskelig å se nå pga magen, men tror L skal passe ganske godt. Den er ganske stretchy da, men tror muligens M kunne blitt akkurat i minste laget, mens L har jeg plass til varm genser under.
For det er ikke en vinterjakke, mer høst... Men med veldig godt fòr :)

Kjøpte denne i dag, klarte ikke dy meg da jeg kom over den :)

Den så skikkelig deilig ut!
Høsten og vinteren er reddet nå med ny jakke og ny vest ;)
Jupp! Også til den nette sum av under 300 kr tilsammen da gitt :D Kan like det!

c-men.jpg bazinga.jpg
I dag kom bursdagsgaven til samboeren.
100% fornøyd med disse t-skjortene og håper han blir like fornøyd :D

Back
Topp