Ender vel opp med at jeg kjøper den til slutt uansett. Jenten min "trenger" til bokhyllen sinKjempe fin Men var litt vel dyr frakt ja :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ender vel opp med at jeg kjøper den til slutt uansett. Jenten min "trenger" til bokhyllen sinKjempe fin Men var litt vel dyr frakt ja :/
Ender vel opp med at jeg kjøper den til slutt uansett. Jenten min "trenger" til bokhyllen sin
Da ble det et annet sett med bokstøtter gitt. Fikk dem relativt billig på auksjon, så er ganske fornøyd
Vis vedlegget 27882
Ikke like fine disse her da, men fine nok til at jeg er fornøydså bra da Da ordna det seg likevel
Hehe ikke sant ja syns de var veldig fine jegIkke like fine disse her da, men fine nok til at jeg er fornøyd
Snuppa bryr seg sikkert ikke uansett
Da ble det et annet sett med bokstøtter gitt. Fikk dem relativt billig på auksjon, så er ganske fornøyd
Mottok den cardiganen i posten i dag! Den var ganske grei, i alle fall til den prisen! Men man skal ikke være så mye større enn meg rundt armene for å passe den. Ellers likte jeg veldig godt mønsteret på ryggen på den, at den ikke var som alle andre klesplass liksomVar nydelig den cardiganjakken. Du må huske å fortelle hvordan den er når du får den
Har noen venninner som hadde blitt veldig glad for en slik en til jul
Arg, trodde linkene lå i bildene jeg, men ser jo nå at de ikke gjør det.. sKjedd noe feil da.. Men da skal jeg finne fram linkene på nytt igjen! Beklager!
Nissedrakt
USB-støvsuger
Temperaturmålerdingsen var auksjon og er utsolgt dessverre
Jakke/ cardigan
Clinique High Impact Mascara
Mikrofiber støvtørker
Fiber Volume Mascara
Amme-BH 1
Amme-BH 2
Håndkrem sjømineraler
"sammenleggbar" vannflaske
Smekke
Sånn, da håper jeg det ble en greie på det
Takk for tilbakemelding. Tror jeg muligens må bestille meg en slik en og se. Prisen var jo ikke akkurat til å klage på, så det er nok verdt et forsøkMottok den cardiganen i posten i dag! Den var ganske grei, i alle fall til den prisen! Men man skal ikke være så mye større enn meg rundt armene for å passe den. Ellers likte jeg veldig godt mønsteret på ryggen på den, at den ikke var som alle andre klesplass liksom
Positiv altså
Det synes jeg absolutt du bør! Den var fin, og satt greit på. Eneste er, som sagt, at den kan fort bli litt stram rundt overarmene, men nå er ikke jeg den tynneste heller altsåTakk for tilbakemelding. Tror jeg muligens må bestille meg en slik en og se. Prisen var jo ikke akkurat til å klage på, så det er nok verdt et forsøk
Jeg har bestilt denne! Link: http://item.mobileweb.ebay.com/viewitem?itemId=221184753032.
Gleder meg til å få den :-D selgeren skulle merke den med gave og lav verdi, så da slipper jeg kanskje unna tollen også ;-)
Sendt fra mobilen.
Har brukt denne en dag nå, og kjenner at kvaliteten kanskje ikke er den aller beste, men til den prisen så er det vel ikke mer man kan forvente hellerTakk for tilbakemelding. Tror jeg muligens må bestille meg en slik en og se. Prisen var jo ikke akkurat til å klage på, så det er nok verdt et forsøk
Har brukt denne en dag nå, og kjenner at kvaliteten kanskje ikke er den aller beste, men til den prisen så er det vel ikke mer man kan forvente heller
Måtte bare si ifra