Ebay-tråd for Oktober-jentene..

Har du link til de utrolig tøffe sokkene?? :D
Skal ordne link så fort jeg er på pcn :)

Sent from my HTC Desire HD A9191 using BV Forum mobile app

Hvorfor er det egentlig slik at mange av de som står modell for amme-bher ser ut til å skulle selge noe helt annet? :P
Hun her f.eks: http://www.ebay.com/itm/Kostar-Mama...=DE_Damenunterwäsche&var=&hash=item564954ebe9
Og denne damen: http://www.ebay.com/itm/Kostar-Mama...=DE_Damenunterwäsche&var=&hash=item565372debc
Det ser ikke ut som at de har tenkt å amme med det første :P

Bare noe jeg observerte etter å ha sett side opp og side ned med amme-bher...
...og så gikk det vel kanskje litt sport i det etterhvert. Kjeder meg, jeg? Ja! :P

Hvorfor er det egentlig slik at mange av de som står modell for amme-bher ser ut til å skulle selge noe helt annet? :p
Hun her f.eks: http://www.ebay.com/itm/Kostar-Mama-11-Still-BH-Cup-B-C-D-E-F-G-H-ecru-turkis-Still-BH-StillBH-NEU-OVP-/370597489641?pt=DE_Damenunterwäsche&var=&hash=item564954ebe9
Og denne damen: http://www.ebay.com/itm/Kostar-Mama-26-Still-BH-Cup-B-C-D-E-F-G-H-I-J-Still-BH-StillBH-rot-grau-NEU-/370767224508?pt=DE_Damenunterwäsche&var=&hash=item565372debc
Det ser ikke ut som at de har tenkt å amme med det første :p

Bare noe jeg observerte etter å ha sett side opp og side ned med amme-bher...
...og så gikk det vel kanskje litt sport i det etterhvert. Kjeder meg, jeg? Ja! :p

Haha, hu siste var crazy. Sexy ladies!

Har handlet en del i det siste nå... Skal få lagt ut linker snart :)

Masse fint! Likte kjempegodt det armbåndet :)
Har du planer om å dra til fotograf med det lille nurket, eller skal du knipse selv? ;)
Vi sitter å vurderer fotograf. Gikk ikke med storesøster og angrer i grunn veldig på det! Så tror vi kommer til å ta nyfødt- og familiefoto i samme slengen, så er julegavene til familien unnagjort på 1-2-3 også :P

Masse fint! Likte kjempegodt det armbåndet :)
Har du planer om å dra til fotograf med det lille nurket, eller skal du knipse selv? ;)
Vi sitter å vurderer fotograf. Gikk ikke med storesøster og angrer i grunn veldig på det! Så tror vi kommer til å ta nyfødt- og familiefoto i samme slengen, så er julegavene til familien unnagjort på 1-2-3 også :P
Ser at bildene ikke kom med, valgte bare at det sku være små bilder istedet for store men :P jaja.. ja de armbåndene er såå fine, og billige ;) Yepp tenkte vi skulle til fotograf, men kommer til og knipse mye selv og ;) ja blir nok noen julegaver ut av det ;) hehe...

Sent from my HTC Desire HD A9191 using BV Forum mobile app

Nå har jeg kjøpt sokker til den store gullmedalje! Tenker datteren min kommer til å sette pris på dette innkjøpet, hun elsker når jeg har sokker med mye med mønster på :P

Sokker1.jpg Kjøpte ugle, tiger og ku!
Sokker2.jpg Og disse i lilla + grå :)

Synd det ikke var sånne tøffe sokker til menn også. Skulle gjerne fått samboeren inn i noen litt sprekere sokker - jeg er ikke fan av hvite tennissokker! :P

Nå har jeg kjøpt sokker til den store gullmedalje! Tenker datteren min kommer til å sette pris på dette innkjøpet, hun elsker når jeg har sokker med mye med mønster på :P

Vis vedlegget 27145 Kjøpte ugle, tiger og ku!
Vis vedlegget 27146 Og disse i lilla + grå :)

Synd det ikke var sånne tøffe sokker til menn også. Skulle gjerne fått samboeren inn i noen litt sprekere sokker - jeg er ikke fan av hvite tennissokker! :P
Så kule :D har du link?:)

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Hahaha! Denne var morsom! Hadde jeg skulle hatt gutt, så hadde jeg absolutt kjøpt denne :D
$(KGrHqF,!nUFHTHOdwJLBR1w4BV)!Q~~60_12.JPG

Ok, here we go...

Tenk baby med dette settet på årets julekort <3
Har fått den, var veldig godt stoff på den, positivt overrasket!
$T2eC16dHJFwFFZtvEZVrBR7Yws05d!~~60_57.JPG

Innmat til veska jeg tenkte å bruke som stellebag.
Har ikke mottatt enda..
$T2eC16F,!)8E9s4l5-(tBS!jp0jDk!~~60_12.JPG

Så en liten en for hjemmet :p
Har ikke mottatt enda..
$T2eC16Z,!zcE9s4g3Kn0BQG5opMQoQ~~60_12.JPG

Denne venter jeg også på, er litt spent på den kjenner jeg..
Klarte å bestille to av den, i to ulike omganger, så det blir vel julegave til noen om kvaliteten kjennes god ut...
$T2eC16hHJGoE9nuQhoHlBRSqvwQjW!~~60_3.JPG

Denne ligger og venter på meg på postkontoret, er sent rekommandert faktisk :)
04082580402.jpg

Denne også måtte testes ut, var så billig :p
Tenkte det som julegave også..
$(KGrHqR,!lQFHNKwRgwhBR6Q)ND!9g~~60_12.JPG

Morsom dings.. Venter fortsatt på den...
$T2eC16R,!yEE9s5jFRSGBRkN,mJ)ig~~60_12.JPG

Temperaturmåler til å ha på soverommet. Ikke fått den enda
.
OT237-1m.jpg

Resten av tingene handlet jeg i går :)
$T2eC16FHJIYE9qUcNUGWBRutitB!9!~~60_57.JPG

$T2eC16F,!ykE9s7twBZBBRkOwsJJtw~~60_3.JPG

$T2eC16V,!)kE9s4,!!FsBR36bn04lw~~60_3.JPG

$(KGrHqR,!hwFBfJJdl!uBQcWdL)!LQ~~60_3.JPG

$(KGrHqJ,!ooFG4WHNFf)BR0p)eZW+Q~~60_12.JPG

Nå har jeg kjøpt sokker til den store gullmedalje! Tenker datteren min kommer til å sette pris på dette innkjøpet, hun elsker når jeg har sokker med mye med mønster på :p

Vis vedlegget 27145 Kjøpte ugle, tiger og ku!
Vis vedlegget 27146 Og disse i lilla + grå :)

Synd det ikke var sånne tøffe sokker til menn også. Skulle gjerne fått samboeren inn i noen litt sprekere sokker - jeg er ikke fan av hvite tennissokker! :p

Hehe jeg har nå 10 par av de sokkene. Samboer her digger de converse-sko sokkene i svart ;)

Back
Topp