Ebay-tråd for Oktober-jentene..

Hvordan er den i str?
$T2eC16RHJGEFFm44EMeJBRuti1l3lg~~60_57.JPG

Jeg er ganske stor, så bestilte XXL, og da har jeg litt og gå på også, så tipper den er rimelig normal i str, bitte litt stor i str kanskje. Jeg bestilte hvertfall den str jeg vanligvis bruker :) Veeeeeldig god er den :)

Ok, here we go...

Tenk baby med dette settet på årets julekort <3
Har fått den, var veldig godt stoff på den, positivt overrasket!
$T2eC16dHJFwFFZtvEZVrBR7Yws05d!~~60_57.JPG

Innmat til veska jeg tenkte å bruke som stellebag.
Har ikke mottatt enda..
$T2eC16F,!)8E9s4l5-(tBS!jp0jDk!~~60_12.JPG

Så en liten en for hjemmet :p
Har ikke mottatt enda..
$T2eC16Z,!zcE9s4g3Kn0BQG5opMQoQ~~60_12.JPG

Denne venter jeg også på, er litt spent på den kjenner jeg..
Klarte å bestille to av den, i to ulike omganger, så det blir vel julegave til noen om kvaliteten kjennes god ut...
$T2eC16hHJGoE9nuQhoHlBRSqvwQjW!~~60_3.JPG

Denne ligger og venter på meg på postkontoret, er sent rekommandert faktisk :)
04082580402.jpg

Denne også måtte testes ut, var så billig :p
Tenkte det som julegave også..
$(KGrHqR,!lQFHNKwRgwhBR6Q)ND!9g~~60_12.JPG

Morsom dings.. Venter fortsatt på den...
$T2eC16R,!yEE9s5jFRSGBRkN,mJ)ig~~60_12.JPG

Temperaturmåler til å ha på soverommet. Ikke fått den enda
.
OT237-1m.jpg

Resten av tingene handlet jeg i går :)
$T2eC16FHJIYE9qUcNUGWBRutitB!9!~~60_57.JPG

$T2eC16F,!ykE9s7twBZBBRkOwsJJtw~~60_3.JPG

$T2eC16V,!)kE9s4,!!FsBR36bn04lw~~60_3.JPG

$(KGrHqR,!hwFBfJJdl!uBQcWdL)!LQ~~60_3.JPG

$(KGrHqJ,!ooFG4WHNFf)BR0p)eZW+Q~~60_12.JPG

Mye fint :) Vil gjerne ha link til den nydelige nisse dressen + den grønne dingsen og temp måler greia? :D

Mye fint :) Vil gjerne ha link til den nydelige nisse dressen + den grønne dingsen og temp måler greia? :D

Arg, trodde linkene lå i bildene jeg, men ser jo nå at de ikke gjør det.. sKjedd noe feil da.. Men da skal jeg finne fram linkene på nytt igjen! Beklager!

Nissedrakt

USB-støvsuger

Temperaturmålerdingsen var auksjon og er utsolgt dessverre :(

Jakke/ cardigan

Clinique High Impact Mascara

Mikrofiber støvtørker

Fiber Volume Mascara

Amme-BH 1

Amme-BH 2

Håndkrem sjømineraler

"sammenleggbar" vannflaske

Smekke

Sånn, da håper jeg det ble en greie på det :)

Arg, trodde linkene lå i bildene jeg, men ser jo nå at de ikke gjør det.. sKjedd noe feil da.. Men da skal jeg finne fram linkene på nytt igjen! Beklager!

Nissedrakt

USB-støvsuger

Jakke/ cardigan

Mikrofiber støvtørker

Fiber Volume Mascara

Amme-BH 1

Amme-BH 2

Håndkrem sjømineraler

Smekke

Takker :)

Nissedrakt

USB-støvsuger

Jakke/ cardigan

Mikrofiber støvtørker

Fiber Volume Mascara

Amme-BH 1

Amme-BH 2

Håndkrem sjømineraler

Smekke

Var nydelig den cardiganjakken. Du må huske å fortelle hvordan den er når du får den :D
Har noen venninner som hadde blitt veldig glad for en slik en til jul ;)

Sitter her og trommer med fingrene i bordet *vente på pakker*
Det tar jo så laaaaaang tid :P

Kjøpte disse på auksjon i går :D
151101680339_1.jpg

Dere som har kjøpt på auksjon før... Tar det vanligvis tid før PayPal betalingen får gjennom?
Jeg fikk liksom ingen bekreftelse på at det ble betalt og det står bare et timeglass-symbol inne på handlehistorikken. Må selger trykke på noe, eller godkjenne betalingen, før den går gjennom? Eller er det PayPal som er ute og surrer? :P

Det tar jo så laaaaaang tid :p

Vis vedlegget 27279

Dere som har kjøpt på auksjon før... Tar det vanligvis tid før PayPal betalingen får gjennom?
Jeg fikk liksom ingen bekreftelse på at det ble betalt og det står bare et timeglass-symbol inne på handlehistorikken. Må selger trykke på noe, eller godkjenne betalingen, før den går gjennom? Eller er det PayPal som er ute og surrer? :p
I en auksjon går det jo på bud i stedet for "kjøp direkte". Det vil si at du byr på en gjenstand. Inntil tiden er over, så kan andre by over deg. Om du viner gjenstanden vil du få en mail på det, og først da kan du betale for den :)

Var nydelig den cardiganjakken. Du må huske å fortelle hvordan den er når du får den :D
Har noen venninner som hadde blitt veldig glad for en slik en til jul ;)
Det skal jeg gjøre! Det står at den er sendt, så får vi se hvor lang tid posten vil ruge på den da :p

Det tar jo så laaaaaang tid :p

Vis vedlegget 27279

Jeg fikk liksom ingen bekreftelse på at det ble betalt og det står bare et timeglass-symbol inne på handlehistorikken. Må selger trykke på noe, eller godkjenne betalingen, før den går gjennom? Eller er det PayPal som er ute og surrer? :p

ooh, link til auksjon til sånne sokker? de var stilige de og.

Takk.
Ja har det. Men er auksjonen du handlet på ferdig? Fikk aldri kvittering før overstått auksjon.
Ja, den var ferdig i går og produktet har havnet under "Purchase History". Har betalt via PayPal og fått kvittering derfra, men ikke fått noe beskjed fra selgeren. Og så står det som sagt et slikt timeglass symbol under dollartegnet inne på "Purchase History". Skjønner ingenting, jeg :P

Ja, den var ferdig i går og produktet har havnet under "Purchase History". Har betalt via PayPal og fått kvittering derfra, men ikke fått noe beskjed fra selgeren. Og så står det som sagt et slikt timeglass symbol under dollartegnet inne på "Purchase History". Skjønner ingenting, jeg :p

Nei, jeg kan ikke svare deg der dessverre.. Prøv å spør på Apriljentene 2013 sin ebay. Der har de full peiling. Hehe.

Nei, jeg kan ikke svare deg der dessverre.. Prøv å spør på Apriljentene 2013 sin ebay. Der har de full peiling. Hehe.
Fikk oppdatering i dag på at den var sendt, så da regner jeg med det er i orden.
Men nå ble jeg veldig nysgjerrig på apriljentene sin shopping, så jeg må vel inn å titte litt alikevel :P

Back
Topp