Ebay-tråd for Oktober-jentene..

Bestilt :) Takk for link, de så fine ut og var så rimelige at jeg bestilte de :)

Bare hyggelig! Bestilte jeg og, satser på at de er like fine og bra som de ser ut som! :)

OPS, I did it again...
$(KGrHqRHJE0FG9fOZK37BRwCl87+8!~~60_3.JPG til mor som elsker lilla
$(KGrHqVHJB8FI!H8rJ+oBSEPh8Rj4Q~~60_3.JPG
$(KGrHqVHJCEFBk+e6-gbBQfkrbMzMg~~60_3.JPG OH YES!!
$(KGrHqZ,!o4FHE))5dinBR1pqJhf+Q~~60_12.jpgFleecepledd
$T2eC16R,!ygE9s7HJFs6BRi1LvQdt!~~60_57.JPG
$T2eC16R,!ygE9s7HJFs6BSCcei2s(Q~~60_12.JPG i lys lilla
$T2eC16Z,!yME9s5qHs8oBR0pw)btKQ~~60_12.JPGHar bestilt flere av disse, så fine til 9 kr!
4204014-0bh.jpg spent på denne amme-bhen. er veldig glad i de andre.

Kjøpte lignende, bare i t-skjorte til sambo. Han bruker vanligvis S, så tenkte jeg sku være safe, og bestilte str. L. Den var faktisk for liten.. :-(
Vanskelig med de str ja!

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Kjøpte lignende, bare i t-skjorte til sambo. Han bruker vanligvis S, så tenkte jeg sku være safe, og bestilte str. L. Den var faktisk for liten.. :-(
Vanskelig med de str ja!

Sambo her bruker også som regel S og jeg har bestilt i XL, så jeg får bare krysse fingrene!
Hvis ikke den passer får jeg gi den til en yngre fetter eller noe. Skal nok alltids finne noen å gi den til :P

Sambo her bruker også som regel S og jeg har bestilt i XL, så jeg får bare krysse fingrene!
Hvis ikke den passer får jeg gi den til en yngre fetter eller noe. Skal nok alltids finne noen å gi den til :P
Da bør den passe ja, krysse fingrene for det :-)

Uff, ebay er farlig altså, spesielt når dagen tilbringes i sofakroken med macen på fanget :P

Til storesøster
$(KGrHqV,!qUFHg1Qi9d(BR8Z,,3Bg!~~60_57.JPG
Til lillebror
$T2eC16N,!)UE9s3wBeInBRnSvIQG0g~~60_57.JPG

Mye fint her :) Men hadde det ikke vært knall om det kom litt fler lenker til alt det fine ?? :)

Tips til å sette inn bilde med lenkeadresse:
- Høyreklikk på bildet på siden, og velg "kopier bildeadresse".
- Når du skriver innlegget trykker du "legg inn/rediger bilde" blant ikonene over der du skriver.
Da kommer bildet opp med lenken til, og man slipper å spørre etter link, eller skrive inn linken hver for seg, og lagre bildet eller hva dere nå gjør for å få bildet inn i innlegget :p

Mye enklere for alle parter :)

Back
Topp