Ebay-tråd for Oktober-jentene..

Både jeg og samboeren er store Big Bang-fans. Har lenge sett på de forskjellige t-shortene som fins og i kveld bestilte jeg to. Måtte nytte sjansen nå som sambo er vekke - tenkte han skulle få dem i bursdagsgave :)
Han fyller år en måneds tid etter termin, så tenker det er greit å få unnagjort det innkjøpet i forkant ;)

bazinga.jpg c-men.jpg

Har også kjøpt denne med tanke på nyfødtfotografering:
dinosaur.jpg

Og denne fra samme selger bare fordi den var så kul (og billig):
HelloBanana.jpg

Kom over denne i dag:

251280736535_1.jpg

http://www.ebay.com/itm/251280736535?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2648

Og klarte selvfølgelig ikke la være å kjøpe den! ;) Har tenkt på det før, blir jo som speedometer til sykkel!

Og jeg har vært på auksjon - igjen! Dere har skapt et ebay-monster, jenter :P
Enda god det er billig. Men mange bekker små.... :P
NissensHjelper.jpg
Satser på at denne passer til pjokken rundt juletider :)
Er det ingen andre som handler for tiden? :dance011

Den var kjempesøt. Prøver å ta meg en pause etter å ha svidd av 1500,- på alle disse småbekkene... Hehe... :D

Den var kjempesøt. Prøver å ta meg en pause etter å ha svidd av 1500,- på alle disse småbekkene... Hehe... :D
Sikkert lurt. Burde nok pause litt, jeg også, men så finner jeg alltid noe som frister :P
Har jo kjøpt en del som skal gis bort i gave (hvis kvaliteten er god nok vel og merke), og da er det så lett å bare slenge med noe til seg selv også i samme slengen. Huff :P

Kom ramlende inn to pakker i dag også :)

Bokstøttene som jeg kjøpte på auksjon.
De var så mye finere i virkeligheten enn på bildet så jeg er superhappy! :D
BokstotteAuk.jpg

En veske som er gave til en venninne. Veldig fornøyd med denne også, ordentlig fin farge :)
$(KGrHqFHJ!0FHTLzZ5sNBR8IKoZh!!~~60_3.JPG$(KGrHqV,!rkFHoIVoi3MBSCzoCTocg~~60_57.JPG

Og så denne "berømte" hånd-genseren til sambo. Tror jeg tok litt hardt i da jeg bestilte XL, den så litt stor ut.
Var egentlig tenkt som en del av bursdagsgaven hans, men tror jeg må få han til å prøve den nå med en gang :P
Selve printet av hånden så litt merkelig ut, ikke helt som på bildet, men kan jo være det ser bedre ut når han får genseren på seg.

Fikk disse til under 50 kroner på auksjon i dag:Vis vedlegget 28477
Ikke ille porto heller. Ble rett under hundrelappen totalt :)
I dag kom disse bodyene og jeg har notert meg bak øret at klær av merket Carters virkelig er myke og gode i stoffet ;)

Kom også en lot med crayons som jeg skal bruke på lerret og lage noe tøft med. Husker det var en her inne på forumet som hadde laget noen stilige lerret som jeg ble veldig inspirert av ;)

Crayons.jpg

Handla litt mer..
MÅTTE bare ha det undertøyet . det skal være målet mitt etter fødsel og få tilbake kroppen min for å si det sånn!!
$(KGrHqNHJDkFHoO32rb(BSEd2qU5Kg~~60_12.JPG
$(KGrHqUOKo4FIfV)OLOjBSIVUKpKFg~~60_3.jpg
$T2eC16V,!wsE9suw)qITBSEZPK4Yl!~~60_57.JPG
viewImage.jpg
$T2eC16FHJGoE9nuQeVmoBP5IwV0!T!~~60_12.JPG
$T2eC16RHJGoE9nuQfSlTBRLOq9((W!~~60_3.JPG

Fikk de sokkene her i posten i går, og de var enda kulere enn på bildet, så i dag måtte jeg inn og handle ti par til. Da blir det noen sokker i julegaver herfra i år :p

Kom over dette smykket også mens jeg kikket rundt, så da ble det to slike også..

Denne jakken kjøpte jeg forrige uke :)

Dette smykket er også kjøpt inn med tanke på julegaver.. (pluss et i turkis)

Noe av det siste jeg har mottatt:

Kroker til vogna, såklart :p
Kom åtte dager etter kjøp! - fra Kina! Utrolig!

Amme-BH. Ikke verdt kronene, vond å ha på seg på grunn av spiler som gnager.... :(

God håndkrem :)

Veldig god amme-BH, anbefales!

(sorry at bildene ble så store, jeg skalerte de ned, men det hjalp visst ikke..)

Fikk de sokkene her i posten i går, og de var enda kulere enn på bildet, så i dag måtte jeg inn og handle ti par til. Da blir det noen sokker i julegaver herfra i år :p

Ja, sant de sokkene var tøffe? :D
Synes de var utrolig deilige på også, jeg som egentlig er helt anti-sokk om dagen :P
Kjøpte en hel variasjon av den typen der, samt en del med dyremotiv som kommer til å bli litt tilleggsgaver til jul samt bursdager fremover. Håper bare mottakerne synes de er like festlige som det jeg gjør :P

Litt mer som har blitt handlet siste tiden:
(gleder meg så uendelig til lillegutt kommer sånn at jeg ikke bare sitter på ebay hele dagen :p)

$T2eC16J,!y4FI,jloyqRBSISREggr!~~60_12.JPG Til lillegutt :)

$T2eC16J,!)sE9swm()OWBR8ctPMOjw~~60_57.JPGJulegave til fadderbarnet mitt :)

AmmeBH.jpgJeg som ikke skulle kjøpe amme-bher før etter fødselen klarte alikevel ikke å holde meg unna disse :p

JakkeGrå.jpg Fikk på auksjon til den nette sum av 6,- kroner. Så får vi håpe at jeg har valgt riktig størrelse :p

Ja, sant de sokkene var tøffe? :D
Synes de var utrolig deilige på også, jeg som egentlig er helt anti-sokk om dagen :p
Kjøpte en hel variasjon av den typen der, samt en del med dyremotiv som kommer til å bli litt tilleggsgaver til jul samt bursdager fremover. Håper bare mottakerne synes de er like festlige som det jeg gjør :p
Hehe.. Ja, de var i en god kvalitet ja, så meget fornøyd :)
Akkurat det samme håper jeg om mine gavemottakere, at de liker sokkene like mye som jeg gjør :D

Digga disse sokkene, og vurderer å kjøpe de..
Men synes nå bildet var litt morro da, flere som ser det samme? :p

Digga disse sokkene, og vurderer å kjøpe de..
Men synes nå bildet var litt morro da, flere som ser det samme? :p
Link? De var fete. Har ti par av de i kort versjon. Men hva skal man se? Plastikkben på tå i noe som ser ut som en tissepøl? :P

Redigert: feil bein. Hahaha :p tok sin tid. :)

Link? De var fete. Har ti par av de i kort versjon. Men hva skal man se? Plastikkben på tå i noe som ser ut som en tissepøl? :p

Redigert: feil bein. Hahaha :p tok sin tid. :)

Hehe...
Så det ikke selv med en gang heller altså, bare lurt på hva som virket rart med bildet :p

Hvis du trykker på bildet, så kommer du til e-bay-siden :)

Back
Topp