Ebay-tråd for Oktober-jentene..

noen av dere som bruker ebay litt som har testa www.aliexpress.com ? mannen som fikk tips av en kollega på jobb, var samme greia, bare alt fra china og free shipping hehe
Sniker.
Har prøvd å bestilt der ifra fkere ganger men aldri fått en eneste pakke...
Fått pengene igjen da,etter 60 dager. ..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Fikk disse for noen uker siden:
$(KGrHqF,!okFHVsuSLBlBR4PpbUs2w~~60_3.JPG $(KGrHqV,!lEFGo6GEG7nBR)rRfQ3lQ~~60_3.JPG $T2eC16NHJHoFGlZUP(WNBSMUHQnQ2w~~60_3.JPG
Overhode ikke fornøyd med genseren - skikkelig stikkete og ekkel, helt grusom!:confused:
Wallstickersene løsnet fra veggen 5 min. etter jeg hadde hengt dem opp. Det var veldig skuff for de var så fine og jentungen likte dem SÅ godt :( Smekken var helt ok, mye tynnere enn jeg hadde sett for meg.

Fikk disse forrige uke:
BukseGenserDino.jpg SparkebukseDino.jpg
Kanonkule! Superfornøyd :D

Så fornøyd med de over at jeg nå har bestilt disse to i samme merke fra samme selger::D
Elefant.jpg Rakett.jpg

836c5219aceae787.jpg

http://www.ebay.com/itm/32122437749...eName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

Fikk akkurat denne i posten, amme-genser :)
Jeg er så fornøyd at jeg vurderer å kjøpe en til i annen farge ;)
Kjapp levering også, denne ble sendt 22.okt og jeg fikk den i går ;)

Hvordan er den i størrelsen?
Tja, jeg er godt overvektig med epleform og fikk på meg den i str L, den sitter tett men er ikke ubehagelig. Kommer ann på hvordan du vil ha den da :P hva str jeg har til vanlig nå etter fødsel har jeg ikke funnet ut av enda :P

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Hei dere! Jeg har aldri handla på ebay. Vet knapt hva det er... men hadde sett for meg brukte ting som på finn.no ? Noen som vil forklare, evt litt om tips til gode kjøp? :)

836c5219aceae787.jpg

http://www.ebay.com/itm/32122437749...eName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

Fikk akkurat denne i posten, amme-genser :)
Jeg er så fornøyd at jeg vurderer å kjøpe en til i annen farge ;)
Kjapp levering også, denne ble sendt 22.okt og jeg fikk den i går ;)

Den så herlig ut da! :D
Er den veldig tykk i kvaliteten? Jeg er veldig varm av meg, går stort sett bare i singlett her hjemme :p

Har forresten veldig god erfaring selv med selgere fra UK, pakken ligger i postkassen før du får sukk for deg ;)

Prisen er jo ca 190 kr, så regner med det skulle gå smertefritt?

Med frakt blir det over 200, er det ikke samlet pris som det regnes toll av, eller har jeg misforstått det?

Prisen er jo ca 190 kr, så regner med det skulle gå smertefritt?
ja, tok sjansen og bestilte. spurte pent om de kunne sende som gift. HATER toll. Kjøpte 4 t skjorter forleden, og når de kom frem ble valutaen omregna til 201 kroner. måtte betale 230 kroner i toll og avgifter!!! :( så er skeptisk til mye

ja, tok sjansen og bestilte. spurte pent om de kunne sende som gift. HATER toll. Kjøpte 4 t skjorter forleden, og når de kom frem ble valutaen omregna til 201 kroner. måtte betale 230 kroner i toll og avgifter!!! :( så er skeptisk til mye

Ai, den er kjip! :( Skjønner godt du er skeptisk da!

Den så herlig ut da! :D
Er den veldig tykk i kvaliteten? Jeg er veldig varm av meg, går stort sett bare i singlett her hjemme :p

Har forresten veldig god erfaring selv med selgere fra UK, pakken ligger i postkassen før du får sukk for deg ;)
Den er som vanlig college-gensere vil jeg si, kanskje litt tynnere?

Og det er ikke toll på denne nei, varen koster mindre enn 200kr og frakta regnes ikke med :)
Jeg holder meg alltid under 200kr, for jeg vil ikke risikere å måtte betale toll :P
Må være obs på at det er valuttakursen den dagen den går gjennom tollen som gjelder, så har den steget etter du har kjøpt kan en være uheldig. :( Utrolig kjipt når det en kjøper billig ender opp å "koste skjorta" :P :P

Back
Topp