Når man får ligamentstrekk hver gang man reiser seg opp fra sofaen![]()
Enig! Skal ikke lange stunden til med aktivitet før det røsker noe sykt i lysken ...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når man får ligamentstrekk hver gang man reiser seg opp fra sofaen![]()

Når du ser på preggers-appen at fosteret er på størrelse med et blåbær, og man lurer på om det er et lite som de man finner i skogen eller et stort et som de i matbutikken
Hehe jeg er mer visuell, eeelsker sammenligninger!Når millimeter og prosenter betyr alt her i verden...! Jeg er glad i tall altså, men blir litt ekstra besatt for tiden![]()

Hos meg har jeg hatt lyst på søte ting med jentene, og salte ting med gutteneEnig!Når Pepsi Max ikke smaker godt lenger...![]()
Vært såå avhengig av p max så lenge, så blir det plutselig bråstopp!Enig!

Vi har drukket cola zero en stund, men det smakte skikkelig dårlig nåVært såå avhengig av p max så lenge, så blir det plutselig bråstopp!![]()

Det var så utrolig frustrerende første svangerskap, for jeg hadde så lyst på pepsi max, men klarte ikke drikke det og hadde ikke lyst på noen andre brus! Gikk mye i farris og iste da.Vært såå avhengig av p max så lenge, så blir det plutselig bråstopp!![]()

Når det ser ut som om man er gravid i 5måned og er bare 5 uker på vei![]()
Og jeg går med tights og tskjorte eller jakke når jeg er på jobb, kommer til å bli hardt å skjule det fremover!Ugh, ja...!!!