Du vet du er gravid når...

Yes, ser ikke fram til 3 mnd med oppkasto_O
Første gangen hadde jeg knapt plager, aldri kvalm eller noe.. enda da var det tvillinger. Forrige gang spydde jeg fra før j tissa på pinnen og til j lå på benken for keisersnitt, fikk påfyll av intravenøst hver uke på føden..- 7+0 nå og Ikke kvalm! Sulten som en ulv og ekstremt trøtthar sett bankende hjerte på tul
 
Yes, ser ikke fram til 3 mnd med oppkasto_O
Off, blir du så dårlig? :dead: Jeg håper dette svangerskapet blir sånn noenlunde som sist, småkvalm frem til uke 9 og deretter ingen plager :D enn så lenge har jeg ikke blitt småkvalm heller, derfor jeg vil på TUL og se om det ser levelig ut der inni :)
 
Off, blir du så dårlig? :dead: Jeg håper dette svangerskapet blir sånn noenlunde som sist, småkvalm frem til uke 9 og deretter ingen plager :D enn så lenge har jeg ikke blitt småkvalm heller, derfor jeg vil på TUL og se om det ser levelig ut der inni :)

Har hatt hyperemesis alle gangene:pukeskjønner det, TUL betrygger veldig:Heartred
 
Når du bare vil kaste opp å sove...
 
Når man får akutt cravings på vårruller og sambo nøler ikke med å kjøre dit :hilarious::hilarious:
 
Når man ikke har noen matglede lenger..
 
Når du sover litt, og våkner opp enda trøttere enn du var før du sovna. Jeg d.ø.r.
 
Det ene sekundet så har du lyst alt av mat og du klarer ikke slutte å tenke på mat og to minutter senere så så frister ingenting og du er lykkelig med vann
 
Har så innmari lyst at en Pepsi Max skal smake nå...:hilarious:
 
Nå fikk jeg lyst på Solo:hilarious:
 
Back
Topp