Når det ser ut som om man er gravid i 5måned og er bare 5 uker på vei![]()
Heeelt enig! Og finner ikke klær i klesskapet

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Finner klær, de er bare ikke så behagelige lengreHeeelt enig! Og finner ikke klær i klesskapet![]()
Finner klær, de er bare ikke så behagelige lengre![]()
må vel ute på en handel etterhvert tenker jeg. Føler det er for tidlig for gravidhandel, meeen er så oppblåst 
Ja, her ogsåsant nokmå vel ute på en handel etterhvert tenker jeg. Føler det er for tidlig for gravidhandel, meeen er så oppblåst
![]()
Ja, her ogsåog jeg går vanligvis i tights og singlet eller jakke, så er spent på hvordan det blir å skjule dette
er Personlig Trener, så har normalt sett stramme klær
![]()

Så gjelder det å finne tightser som ikke presser direkte på magen, så tipper det blir bruk av seamless tightser fremover, syns bare at de fort sklir underveis i treningenJa ikke sant! Jeg også henger mye i treningsmiljøet og er kostholdsveileder i tillegg så det er annerledes å gå i baggy klær![]()
Så gjelder det å finne tightser som ikke presser direkte på magen, så tipper det blir bruk av seamless tightser fremover, syns bare at de fort sklir underveis i treningen![]()

vi har heldigvis fikset treningsrom her hjemme, så dwt er heldigvis ingen som ser meg når jeg trener 

Off ja, jeg kan heldigvis skylde på guttungen på 2 år om jeg er trøttJavi har heldigvis fikset treningsrom her hjemme, så dwt er heldigvis ingen som ser meg når jeg trener
Men det er uvant å å dra på jobb med en oppblåst mage, og skjule alt dette. Ikke minst skjule trøttheten
![]()
Off ja, jeg kan heldigvis skylde på guttungen på 2 år om jeg er trøtt
Verre med oppblåstheten, den har jeg liksom ingen unnskyldning for![]()
jeg kan skylde på bikkja, men ingen som kjøper den
men men, det kommer nok en dag hvor man kan bringe den hyggelige beskjeden videre

Sant nok, bare håper å skjule det lenge nok uten at folk fatter mistankeIkke santjeg kan skylde på bikkja, men ingen som kjøper den
men men, det kommer nok en dag hvor man kan bringe den hyggelige beskjeden videre
![]()
Måtte fortelle det til kollegaene mine også for jeg eter så mye at det er umulig å skjule at jeg bærer på en baby. 
Sant nok, bare håper å skjule det lenge nok uten at folk fatter mistanke![]()
de må jo fatte en mistanke 
HahahaDer er jeg nå ass!
Kan ikke skjule graviditeten en plass!Måtte fortelle det til kollegaene mine også for jeg eter så mye at det er umulig å skjule at jeg bærer på en baby.
![]()
Hehehe, kan jo være lockdown 2 som setter seg på magen daJa, jeg har gjort så mange drastiske valg som er SYNLIGE etter jeg fikk positiv test ogsåde må jo fatte en mistanke
![]()
Hehehe, kan jo være lockdown 2 som setter seg på magen daellers kan jo være de ikke legger merke til noe i det hele tatt
![]()

Også er man gjerne ikke sulten engangNår man spiser konstant i et forsøk på å stagge kvalmen![]()