Du vet du er gravid når...

Når du ser på preggers-appen at fosteret er på størrelse med et blåbær, og man lurer på om det er et lite som de man finner i skogen eller et stort et som de i matbutikken
 
Når du ser på preggers-appen at fosteret er på størrelse med et blåbær, og man lurer på om det er et lite som de man finner i skogen eller et stort et som de i matbutikken

Sannsynligvis et umodent et :p også tror jeg de regner størrelsen som mot slutten av uken. (Altså, på uke 7, 6+0-6+6, så blir ikke baby 0,7mm før 6+6, i snitt. Og det er ganske små blåbær :p)
 
Når millimeter og prosenter betyr alt her i verden...! Jeg er glad i tall altså, men blir litt ekstra besatt for tiden :p
 
Når man konstant overmannes av trøtthet:oops:
 
Du blir irritert på samboer pga bolledeigen til fastelavnsbollene ikke har hevet slik som deigene til alle på Instagram og Facebook har...
 
Når du begynner å gråte over det minste*hormontroll*:sad002
 
Mår man våkner om natten fordi man er så uttørka tørst at man drikker en halv liter vann på styrten.
 
Du plutselig blir helt tom for energi og har ekstreme kvalme bølger :(
 
Når jeg MÅ ha knekkebrød med fløtemyseost( brunost laget på fløte) med syltetøy:hilarious: Hos meg har jeg hatt lyst på søte ting med jentene, og salte ting med guttene:rolleyes: Dette blir spennende:D
 
Vært såå avhengig av p max så lenge, så blir det plutselig bråstopp! :depressed:
Det var så utrolig frustrerende første svangerskap, for jeg hadde så lyst på pepsi max, men klarte ikke drikke det og hadde ikke lyst på noen andre brus! Gikk mye i farris og iste da.
 
Når man ligger rett ut på sofaen å ikke kan røre seg pga kvalme:dead:
 
Når det ser ut som om man er gravid i 5måned og er bare 5 uker på vei :p
 
Back
Topp