Du vet du er gravid når...

mamat2prinsesser&4prinser

Forumet er livet
VIP
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Du står i dusjen å brekker deg av sjampolukta du vanligvis elsker:hungover:
 
- Når du vagger rundt og holder deg på magen - selv om det for det meste er bare luft som gir magen foreløpig :')

- Når du synes at ALT ser ut som en passelig og god plass å sove på (trøtt, gitt). :)
 
Når du sovner under nattaeventyret til kommende storebror :)
 
- Når du vagger rundt og holder deg på magen - selv om det for det meste er bare luft som gir magen foreløpig :')

- Når du synes at ALT ser ut som en passelig og god plass å sove på (trøtt, gitt). :)

Kose på babymagen:hilarious::joyful: Ja, den trøttheten er helt ekstrem:eek:
 
Jeg koser også på magen. Forloveden min synes jeg har fått mage allerde, men det er litt vel tidlig på 6+2 :facepalm:
 
Jeg koser også på magen. Forloveden min synes jeg har fått mage allerde, men det er litt vel tidlig på 6+2 :facepalm:

Er gjerne oppblåst i starten av graviditeten, så større mage får man jo gjerne:rolleyes:
 
Når du konstant jakter på nye symptomer, og overtenker alt om symptomene forsvinner litt
 
Når du jubler bittelitt for en lett kvalme .. :p
 
Jeg også jubler for hvert minste tegn på kvalme :hilarious: Var ikke mye kvalm med første heller, var mer oppblåst og følte meg konstant mett. Det kjenner jeg ikke denne gangen.
 
Sånn har heldigvis ikke jeg, og er fornøyd med litt kvalme for øyeblikket. Kjedelig etterhvert dog :p

Skal du absolutt være glad for, det er pytono_O men gravidkvalmen er intens uansett:sorry:
 
Skal du absolutt være glad for, det er pytono_O men gravidkvalmen er intens uansett:sorry:

Jeg pleier bare være kvalm fra ca 6 uker på vei til ca 12 uker på vei, men absolutt håndterlig. :) Men nå er det tidvis uggenhet, og DEN liker jeg - atm.
 
Jeg pleier bare være kvalm fra ca 6 uker på vei til ca 12 uker på vei, men absolutt håndterlig. :) Men nå er det tidvis uggenhet, og DEN liker jeg - atm.


Jeg er dårlig til uke 16 eller uke 22. Alt der imellom. Med oppkast hver time:oops: er uggen nå også, det er helt okei:p
 
Når man brekker seg ved tannpuss:dead:
 
Back
Topp