Du vet du er gravid når...

Når man er helt ille tissetrengt om morgenen:hilarious:
 
Når pulsen løper maraton av å gå opp ei trapp
 
Jeg er dårlig til uke 16 eller uke 22. Alt der imellom. Med oppkast hver time:oops: er uggen nå også, det er helt okei:p

Hvordan orker du tanken på å gjennomgå et 5. svangerskap når du vet at du blir så dårlig? :wideyed:

Jeg er kvalm en stund selv, men kaster ikke opp så ofte og jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare denne runden med to små :nailbiting:
 
*dobbelpost*
 
*trippelpost*

Går det ikke an å slette innlegg?
 
Hvordan orker du tanken på å gjennomgå et 5. svangerskap når du vet at du blir så dårlig? :wideyed:

Jeg er kvalm en stund selv, men kaster ikke opp så ofte og jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare denne runden med to små :nailbiting:

Nå er mine så store og mini på 2 år og 2 mnd er i bhgen. Mannen leverer og henter. Forrige gang kastet jeg ikke like mye opp, men var ille kvalm og sengeliggende til uke 16. Så håper det ikke blir verre enn det denne runden. Jeg synes premien er så verdt det, men tungt når det står på som verst med kvalmeno_O
 
Når man alltid er sulten. Tror jeg spiser ca hver 2.time, ingenting er vondt men ei heller noe som er fantastisk godt.

Det er sånn «Sulten. Igjen. Gjorde jo nettopp dette».

Også er jeg visst litt «opp og ned» i humøret, sier min forlovede. Kåt ene øyeblikket, trøtt det andre.:dance018
 
Når man sovner av, overalt, flere ganger for dag. På sofaen, i bilen...
 
Når man er småuggen å burde spise, men ingenting frister:oops:
 
Når man er sulten og begynner å bli kvalm, men han ikke orker tanken på mat:eek:
 
Når man tar seg selv på magen hele tiden :p
 
Når man ikke klarer å tenke på annet enn at man er GRAVID:excited001:happy119:cool05:gen014:love7
 
Går i en sånn gravid boble om dagen. Kjøpte ny vaskemaskin og jeg tenkte ikke bra jeg bærer denne nå vel men jeg gjorde jo det
 
Når man drar opp genseren i håp om at det skal sprette ut en liten kule ved hvert speil :Heartred:Heartred
 
Når man spiser sukkertøy, og brått blir skikkelig kvalm å må ta seg et knekkebrød istedet:puke
 
Når det kjennes ut som man tisser på seg, men er uante mengder med utflod:eek:
 
Når du tar en eggløsningstest for slukke trangen til å sjekke at du fremdeles er gravid.
 
Når du bare MÅ ha ben&jerry is:hilarious:
 
Når du nyser så hardt at det river i livmora :p
 
Når man får ligamentstrekk hver gang man reiser seg opp fra sofaen:hilarious:
 
Back
Topp