Du vet du er gravid når...

Når du har måtte gå opp en buksestørrelse i arbeidsklærne på jobb, fordi du ikke orker at noe strammer på magen :rolleyes:
 
sant nok :dead: må vel ute på en handel etterhvert tenker jeg. Føler det er for tidlig for gravidhandel, meeen er så oppblåst :hilarious:
Ja, her også :p og jeg går vanligvis i tights og singlet eller jakke, så er spent på hvordan det blir å skjule dette :p er Personlig Trener, så har normalt sett stramme klær :p
 
Ja, her også :p og jeg går vanligvis i tights og singlet eller jakke, så er spent på hvordan det blir å skjule dette :p er Personlig Trener, så har normalt sett stramme klær :p


Ja ikke sant! Jeg også henger mye i treningsmiljøet og er kostholdsveileder i tillegg så det er annerledes å gå i baggy klær :hilarious::p
 
Ja ikke sant! Jeg også henger mye i treningsmiljøet og er kostholdsveileder i tillegg så det er annerledes å gå i baggy klær :hilarious::p
Så gjelder det å finne tightser som ikke presser direkte på magen, så tipper det blir bruk av seamless tightser fremover, syns bare at de fort sklir underveis i treningen :p
 
Så gjelder det å finne tightser som ikke presser direkte på magen, så tipper det blir bruk av seamless tightser fremover, syns bare at de fort sklir underveis i treningen :p

Ja :hilarious::hilarious: vi har heldigvis fikset treningsrom her hjemme, så dwt er heldigvis ingen som ser meg når jeg trener :D Men det er uvant å å dra på jobb med en oppblåst mage, og skjule alt dette. Ikke minst skjule trøttheten :hilarious::hilarious::hilarious:
 
Ja :hilarious::hilarious: vi har heldigvis fikset treningsrom her hjemme, så dwt er heldigvis ingen som ser meg når jeg trener :D Men det er uvant å å dra på jobb med en oppblåst mage, og skjule alt dette. Ikke minst skjule trøttheten :hilarious::hilarious::hilarious:
Off ja, jeg kan heldigvis skylde på guttungen på 2 år om jeg er trøtt :p
Verre med oppblåstheten, den har jeg liksom ingen unnskyldning for :p
 
Off ja, jeg kan heldigvis skylde på guttungen på 2 år om jeg er trøtt :p
Verre med oppblåstheten, den har jeg liksom ingen unnskyldning for :p

Ikke sant :wacky: jeg kan skylde på bikkja, men ingen som kjøper den :hilarious: men men, det kommer nok en dag hvor man kan bringe den hyggelige beskjeden videre:wideyed::p
 
Når man må spise ofte for å stagge den verste kvalmen:puke
 
Ikke sant :wacky: jeg kan skylde på bikkja, men ingen som kjøper den :hilarious: men men, det kommer nok en dag hvor man kan bringe den hyggelige beskjeden videre:wideyed::p
Sant nok, bare håper å skjule det lenge nok uten at folk fatter mistanke :p
 
Når det ser ut som om man er gravid i 5måned og er bare 5 uker på vei :p

Der er jeg nå ass! :p
Kan ikke skjule graviditeten en plass! :joyful: Måtte fortelle det til kollegaene mine også for jeg eter så mye at det er umulig å skjule at jeg bærer på en baby. :joyful:
 
Når du holder pusten når du må åpne kjøleskapet...

... Og plutselig må trekke pusten, fordi.. man trenger å puste, lukter kjøleskapet, og brekker seg noe grusomt.
 
Der er jeg nå ass! :p
Kan ikke skjule graviditeten en plass! :joyful: Måtte fortelle det til kollegaene mine også for jeg eter så mye at det er umulig å skjule at jeg bærer på en baby. :joyful:
Hahaha :p her har jeg bare fortalt det til ei venninne som henger her på forumet, samt sjefen min :) hadde håpet på å vente ett par uker til før jeg sier til noen fler - forhåpentligvis kommende besteforeldre og familien før jobben finner utav det :p
 
Ja, jeg har gjort så mange drastiske valg som er SYNLIGE etter jeg fikk positiv test også :hilarious: de må jo fatte en mistanke :wacky:
Hehehe, kan jo være lockdown 2 som setter seg på magen da :p ellers kan jo være de ikke legger merke til noe i det hele tatt :D
 
Når man spiser konstant i et forsøk på å stagge kvalmen:dead:
 
Back
Topp