Du vet du er gravid når.....

Sambo laget middag. Superkoselig...men den besto hovedsaklig av spekemat hehe. noen er ute av trening. :)

Man lurer bort den eksotiSke fisken man får servert å nøyer seg med grønnsaker

Blir lykkelig av ost og kjeks: )

Sent from my LG-E460 using BV Forum mobile app

Når du begynner å grine på flyet fordi dei er tom for sandwich! Skjedde i dag, måtte knipe mannen i armen for å ikkje begynne å hulke høgt. Stakkars, trur han blei litt fortuttla ;)

Desemberbaby <3

Når du i det ene øyeblikket vil kaste opp, og i det neste stuper ned i godteskåla...

Sent from my iPhone using BV Forum

50% av gangene jeg skal brekke meg, så nyser jeg istedet. Og ler høyt etterpå for det er ekkelt:P

Sent from my iPad using BV Forum

Når du plutselig får lyst på fiskeboller i hvit saus med potet og masse karri... Lager det og sitter og spiser det kl 1330 på en søndag!!! :-) Haha

Tar deg selv i å titte på alle barnevogn du møter for å finne ut hvilket merke/om en kunne tenke seg den :)

Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen

O
Når du plutselig får lyst på fiskeboller i hvit saus med potet og masse karri... Lager det og sitter og spiser det kl 1330 på en søndag!!! :) Haha

Åå, det hørtes godt ut!! Det vil jeg ha til middag i morgen!!:D

Når man lager blomkålsuppe til lunsj fordi man er salt syk

Kjefter på en dame fordi hun sneik i køen for å fylle bensin. Ja, jeg hadde faanskapen dårlig tid jeg å

Kjefter på mannen fordi parkeringsbeviswt ikke ligger på plassen sin! Ja, jeg er en hissigpropp idag

Når du nesten griner forran alle på jobben når du ser en 3 dager gammel baby igjen:/ flaut*

Når eg nesten kommer på gråten når jeg får vite at fastlegen min har permisjon og at jeg dermed MÅ gå til en annen lege.

Venter en liten i februar ❤️

Når du kan sove så og si hele døgnet :-/

-iPhone appen-

Når du plutselig syns skive med smør og sardiner i olje smaker himmelsk!

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Når du ikke klare å bytte tissebleie på ungen din uten å brekke deg:/

Back
Topp