Du vet du er gravid når.....

Når du sitter på jobb og forsøker å ikke gråte. Årsak: du får ikke første svangerskapskontroll før u12 og fastlegen din har da ferie!

Når du har laget din andre fiskeburger og får tårer i øynene for du plutselig ikke hadde lyst på likevel...

....du våkner med tastaturmerker i panna på kontoret midt på dagen..

Sent from my iPhone using BV Forum

... du er særdeles lite effektiv på jobb, men ikke kan forklare hvorfor hjernen ikke fungerer som normalt til kollegaene

Når du blir kjempe lei deg fordi guttungen bare vil leke med pappaen sin og ikke deg :P

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app

Det første tanken om morningen er "Åhh jeg gleder meg til kvelden for da kan jeg sove"

Når du svetter nedentil, haha, huff!

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Når jeg ikke kan sove på magen mer pga vilt ømme pupper, vondt i korskrygg og en oppblåst mage i veien :P

Sent from my iPad using BV Forum

Når du sitter på jobb og plutselig kjenner tårene presse på på grunn av en helt vanlig sang på radioen :/

Når jeg ikke kan sove på magen mer pga vilt ømme pupper, vondt i korskrygg og en oppblåst mage i veien :P

Sent from my iPad using BV Forum
WORD!!

..du har sovet 12 timer i strekk og gjerne kunne ha ligget litt lenger..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

At du synes alt lukter vondt, koste meg med smoothie og vips var det en liten klump og jeg ble superkvalm: )

Sent from my LG-E460 using BV Forum mobile app

.. Når du sitter med tårer i øynene dine når du hører på favoritt sangene dine på spotify :P

Back
Topp