Du vet du er gravid når.....

du ikke har hatt matlyst på mange dager, men plustelig bare MÅ ha sørlands chips med spansk paprika smak :p

...når du åpner kjølen på rema for å ta ut en melk, brekker deg av lukten, og må springe bort til jordbærene og sniffe for å ikke spy :P

.. Når du bruker dobbelt så lang tid på å gå med søpla fordi du konstant brekker deg av lukta

Når man glemmer å lukke bagasjerommet å starter å kjøre. Må ta en spansk en at teppet lå i veien for låsen og at det har spretter opp!!! Huff flaut

Når du er i 90 års dag og alle koser seg med kake mens du brekker deg bare av tanken :-/

Sent from my iPhone using BV Forum

Når man kommer for seint i bursdag fordi man bare må innom butikken å kjøpe Solo og Dent salte pastiller for å døyve kvalmen

Gravid når humøret svinger, å jeg er så kvalm av tåfislukt, å jeg begynner å grine for ALT:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ringer mannen som er på byen å ber han kjøpe 2 pakker Dent salt lakris pastiller for middagen nettopp havet i do

Last edited:
Når de nyvaska sokkene lukter skikkelig surt :P

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Jeg skal på familiebesøk, det er for varmt med stor genser så skal holde inn magen!

Når det er strålende sol ute og du ligger inn på sofaen med pledd.... hviiiiile :)

Du sitter med klump halsen og tårer i øynene når du har fått yndlingsretten din på din yndligsrestaurant , og det smaker så siiiinnsyyyykt godt :)

-iPhone appen-

Når du som "perfeksjonist" oppdager etter endt dag at du har to forskjellige sokker på deg + at den ene e på vrange :D (skjedde der a?)

♡ Termin 6. Februar ♡

Mannen ringer for å si hei fra fest, og det eneste jeg tenker på er "hvorfor i h***** ringer han meg full?" :) Klørne er ute;)

Tenner på alle plugger fordi man må rydde kjøkkenet etter mannen som dro på nattevakt..... Og til å med glemte å bruke det gode tøymykneren som bare lukter hææææærlig! KRISE

Back
Topp