Du vet du er gravid når.....

Når du gkemmer å ta på nattbleien på frøkna.. (det gikk godt he he)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

når nesen er potte tett....
når man griner til alt som omhandler babyer på tv...

Når du setter deg inn på rommet som skal bli babyen sitt og blir gladtrist av det når du egentlig skulle sovet for lengst.

Når du begynner å gråte fordi det kjører forbi en ambulanse på utrykning, rett og slett fordi noen trenger hjelp og snart får det.

Når du henger over vasken å spyr når bås bøtta står rett under vasken å du vil ikke ta den frem i angst for å spy mer:/

Sent from my iPhone using BV Forum

Når du blir så sint du må gråte litt på vei hjem fra sentrum, for det var ingenting kjekt å handle der.

Når du hulker av så og si alt som er litt rørende :)

Når du gleder deg til babyen kommer så du kan sove på natten igjen... huff skulle visst bedre da:p Og begynne å grine fordi mannen kjøpte feil sjokomelk..

Når du dagdrømmer om den dagen du klarer å gå regelmessig på do :smiley-bounce022

Når du blir lykkelig fordi kjæresten har kjøpt fiskepudding OG ritzkjeks helgen er reddet!

Når du går inn på nærbutikken i lørdagsrushet, og må løpe ut igjen med hånda foran munnen forbi alle sammen på grunn av den superintense tacosvettelukta der inne.. uuuuh..

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Når du sitter i stua og plutselig kjenner eimen av blomkålsuppe fra kjøkkenet, går inn på kjøkkenet og ser at kjøleskapet står litt på gløtt (minimalt)..

Når eg sitte å e sur pga maen tygge chipsen så høgt.....

Spør mannen pent om han kan putte tøyet i tørketrommelen for meg så jeg kan sove etter en lang og slitsom dag....
Men måtte opp og gjøre det selv, smalt i dører og hoppet oppi sengen igjen så han våknet. Argh!

Sent from my iPad using BV Forum

Når du omtrent bare ser på fødeavdelingen på tv og begynner grine hver gang en baby blir født <3
Mannen er lei ;)

Når du er sulten igjen noen få minutter etter du har spist..

Tia, 04.05.13♡ Gravid, termin 29.12.14☆

Back
Topp