Du vet du er gravid når.....

Når man setter seg ned i gårdsplassen og gråter til man hulker fordi man tråkker i hundedritt :-)

❤️ termin 16.12.14 ❤️

Haha uff, det hadde nok vært enkelt å fått til utenom graviditet og. Skjer det på en dårlig dag, så... ;)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Når du kjefter på samboer for absolutt ingenting:/ stakars

Omeletten brenner seg(selvfølgelig de siste to eggene) fordi jeg bare måtte sjekke noe på Babyverden

Sent from my iPhone using BV Forum

Ringer mannen på jobb å kjefter på han fordi han glemte å putte i tøymykner så lukter som himmelen

Når du blir så kvalm av å se reklamen utenfor butikken at du må snu på parkeringen og dra hjem igjen for tredje gang på en dag. Heldigvis kunne jeg sende mannen.

Når du blir så kvalm av å se reklamen utenfor butikken at du må snu på parkeringen og dra hjem igjen for tredje gang på en dag. Heldigvis kunne jeg sende mannen.

Tør jeg spørre om hva det var bilde av på den reklameplakaten? ;)

Når man har kjøpt sånn ting til å ha oppi doen slik at det skal lukte godt hver gang man trekker ned, og man kaster den i søpla tre dager senere fordi den gode lukta plutselig har blitt verdens verste.

Eller når man legger seg ned på gulvet og griner når man kommer hjem fra jobb fordi man er sliten og hunden må ut på tur.

Når du får lyst å bli sint på venninnen din fordi hun ikke er like ivrig i sitt svangerskap som du er i ditt. IRRITERENDE.... hehe

Tør jeg spørre om hva det var bilde av på den reklameplakaten? ;)

På den siste av de tre var det kyllinklubber. Jeg prøvde tre ulike butikker.

...når man får lyst på ritzkjeks med philadelphiaost, tacosaus OG gulost på. Mmmm!!

Ikke spør meg åssen jeg kom på det, men det er dritgodt!! :p

Begynner å grine fordi mannen har skrudd fast termosen med kaffe så stramt at du ikke får den opp.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Back
Topp