Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samboeren min har blitt sånn «du trenger ikke å ta mer på tallerken, du kommer ikke til å spise det uansett» i mens jeg er klar for å lasse på mat som før graviditeten
Han har jo alltid rett da Når man henger over toalettet og kaster opp, og samtidig presterer å tisse på seghaha, går ut i fra at det var startskuddet for dette svangerskapets KNIIIP(e)øvelser
![]()
Er ikke dette normalt da?Jeg har begynt å bruke do og bøtte samtidig for å slippe dette :'D

Så syyykt at vi er så langt på vei nå
Og så koselig at alle som har skrevet noe her, fortsatt er like aktive 
Hvis jeg ikke har kjent han på en stund, så legger jeg meg ned å dylter i magen, og håper at jeg får ett dytt tilbake - ellers tar panikken meg ogsåNår man ikke har kjent liv på en stund og får panikk![]()

Her har jeg ikke kjent han stort siden i dagmorgesHvis jeg ikke har kjent han på en stund, så legger jeg meg ned å dylter i magen, og håper at jeg får ett dytt tilbake - ellers tar panikken meg også![]()
Ring til føden om det ikke trapper seg opp etter noe kaldt å drikke og evt noe sukkerHer har jeg ikke kjent han stort siden i dagmorges![]()
Jepp! Jeg skal ringe føden hvis ikke det trapper seg oppRing til føden om det ikke trapper seg opp etter noe kaldt å drikke og evt noe sukker![]()
Nei, ikke tenk sånnJepp! Jeg skal ringe føden hvis ikke det trapper seg oppEr bare redd for at de skal tro jeg er hysterisk..