Du vet du er gravid når…

Når magen består av 99% luft og 1% baby :hilarious::hilarious::hilarious::hilarious:
 
Når du tror du er kjeeeempe sulten, men er mett etter kun noen biter av maten :joyful: Samboeren min har blitt sånn «du trenger ikke å ta mer på tallerken, du kommer ikke til å spise det uansett» i mens jeg er klar for å lasse på mat som før graviditeten :shy: Han har jo alltid rett da :p
 
Når man henger over toalettet og kaster opp, og samtidig presterer å tisse på seg :laughing021 haha, går ut i fra at det var startskuddet for dette svangerskapets KNIIIP(e)øvelser:laughing021

Er ikke dette normalt da? :p Jeg har begynt å bruke do og bøtte samtidig for å slippe dette :'D
 
Lurt! Det er fullt mulig ;)Var en førstegangs for meg, haha ble noe overasket :laughing021
 
Når du har et mareritt om at du begynte å blø litt, så du våkner stressa for å sjekke om det er realiteten..
 
Når du har såpass ekte drøm og du innser at du kunne gjort det sånn i virkeligheten.. pratet med mannen som holdt på å le seg skakk ihjel før man innser igjen at Sørlandet lever ikke i 1920 tallet og hvis elbilen stopper der så er det ikke bare bare å gå til Stavanger igjen for å hente mannen :hilarious::hilarious:
 
Du vet du er gravid når du våkner opp mange ganger iløpet av natta.. pga halsbrann, å snu seg, drømmer noe merkelig osv.. :yuck: i tillegg til at det blir vanskeligere og vanskeligere å komme seg ut av senga :oops:
 
Når du mister et plastlokk på gulvet, og din første tanke er «jaja, da får det ligge der til uti april da»
 
Åh leste igjennom alle sidene her nå :hilarious: Så syyykt at vi er så langt på vei nå :Heartred Og så koselig at alle som har skrevet noe her, fortsatt er like aktive :Heartred

Helt utenfor temaet da haha, men ble litt sentimental av tanken på at det begynner å bli så lenge siden alt var «nytt og spennende»..
 
Når du har slutta å knyte skolissene på støvlettene fordi det er så uendelig langt ned dit
 
Når humøret er som 4 forskjellige årstider på en dag :banghead: går fra å være glad til trist til sint til rørt innen ett minutt :wtf::banghead::angelic::eek:
 
Når du har kjøpt tøfler å hoppe inn i på jobb fordi det er for pesete å ta på knytesko hver gang jeg Skal bevege meg fra en fløy til dn annen som innebærer 2 meter utendørs
 
Når man ikke har kjent liv på en stund og får panikk :sorry::hilarious:
 
Når man ikke har kjent liv på en stund og får panikk :sorry::hilarious:
Hvis jeg ikke har kjent han på en stund, så legger jeg meg ned å dylter i magen, og håper at jeg får ett dytt tilbake - ellers tar panikken meg også :eek::hilarious:
 
Hvis jeg ikke har kjent han på en stund, så legger jeg meg ned å dylter i magen, og håper at jeg får ett dytt tilbake - ellers tar panikken meg også :eek::hilarious:
Her har jeg ikke kjent han stort siden i dagmorges :oops:
 
Ring til føden om det ikke trapper seg opp etter noe kaldt å drikke og evt noe sukker :eek:
Jepp! Jeg skal ringe føden hvis ikke det trapper seg opp :oops: Er bare redd for at de skal tro jeg er hysterisk..
 
Jepp! Jeg skal ringe føden hvis ikke det trapper seg opp :oops: Er bare redd for at de skal tro jeg er hysterisk..
Nei, ikke tenk sånn :) bedre med en sjekk for mye enn for lite ❤️
 
Back
Topp