Du vet du er gravid når…

Når man sover i mange timer men fremdeles ikke føler seg uthvilt :shifty:
 
Når du hylgråter av stolthet når dattra di synger hele ABC sangen :facepalm: når hu var ferdig spurte hu meg om jeg hadde vondt noen stand siden jeg gråt :hilarious: forklarte at jeg syntes hu var så flink, så sa hu bare «maaaaammaaaaa da» :D:hilarious:
 
Når man står opp tidlig for at man satser på at man er ferdig med å spy før flyet til Oslo går kvart over 8..:shifty:
 
Når du går rundt som et tåkehode på jobb om dagene, fordi du ikke klarer å la vær å tenke på hemmeligheten i magen HELE tiden❤️
 
Last edited:
Når du går rundt som et tåkehode på jobb om dagene, fordi du ikke klarer å la vær å tenke på hemmeligheten i magen HELE tiden❤️
Haha kjenner igjen tåkehode! Har mista lommeboken min 2 ganger siste måneden. Jeg kan ikke huske sist jeg mista lommeboken :hilarious:
 
Når du hylgrine fordi begge paprikaene som mannen kjøpte var dårlige.. og måtte sende han avgårde til butikken ikke mindre enn 3 ganger! For også bli misfornøyd fordi eggene ikke var lette å skrelle :hilarious:
 
Når du aldri blir uthvilt uansett hvor mye du sover :shifty:
 
Når du gråter for ingenting..
 
Når du blir svimmel hver gang du reiser deg for raskt
 
Når du legger deg tidlig i håp om å få sove deg uthvilt
 
…når du får en gavepakke med oster til bursdagen, til tross for at avsender veit om graviditeten, og har litt problemer med å skjule skuffelsen.
 
…når du blir skikkelig bekymret for at du er i så god form når du våkner…. for så tre timer etterpå å be på dine knær om at formen snart skal bli bedre!
 
Når det første du tenker på om morgenen er når du kan gå å legge deg igjen..
 
Når du gruer deg så intenst til UL at du gråter
 
Back
Topp