Du vet du er gravid når…

Når man klager til mannen om vekten, men i neste sekund trøkker i seg sjokolade, lompe med nutella, en Chips og dipp.. :sorry::hilarious:

Heldig!! Gleder meg til å bli ferdig med denne sv.diabetesen. Har pakket MASSE godteri, kjeks og sjokolade med i fødebagen:hilarious:
 
Når man klager til mannen om vekten, men i neste sekund trøkker i seg sjokolade, lompe med nutella, en Chips og dipp.. :sorry::hilarious:
Jeg klager ikke på vekten - men fy søren som jeg gleder meg til en del kg forsvinner :hilarious:
 
Når man lager masse lyder av hver minste lille bevegelse :hilarious: og det å bytte side i sengen har blitt ett maraton :hilarious:
 
Når man spiser kvikk lunsj til frokost uten å få sinnsykt skyldfølelse..
 
Når man prøver å finne måltider som ikke skaper halsbrann, men feiler så og si hver dag..
 
Når du ser på papiret etter hvert dobesøk i håp om å se slimproppen eller tegningsblødning :hilarious: Rart hvordan det endrer seg fra å ikke ønske å se noe blod i starten av svangerskapet til å ville se hva som helst som kan bety en begynnende fødsel :hilarious::hilarious::hilarious::hilarious:
 
Back
Topp