Du vet du er gravid når…

Når man våkner av hver minste ting iløpet av natta! Føler man står opp hver dag som om man har vært på tidenes fyllekule dagen før! :hilarious:
 
Når du begynner å få alvorlige vansker med å komme deg opp fra badekaret..
 
når du glemmer lommeboka en dag, husker den dagen etter men innser at du har glemt mac’en isteden. Utrolig praktisk. Hørte podcast om gravidhjerne på morgenen og bare «det der er heldigvis ikke meg, jeg har full oversikt». Whups.
 
Når man har slækket opp lissene på vinterskoa og aldri knyter dem så man bare kan spasere inn og ut av dem uten å bøye seg
 
når du glemmer lommeboka en dag, husker den dagen etter men innser at du har glemt mac’en isteden. Utrolig praktisk. Hørte podcast om gravidhjerne på morgenen og bare «det der er heldigvis ikke meg, jeg har full oversikt». Whups.
Haha, det er så sant! Jeg er helt håpløs på jobb, så nå har jeg begynt å spørre kollegaer som skal ta over mine oppgaver i mars om de kan hjelpe meg å huske på ting:hilarious: Det er litt krise å glemme viktige ting, har heligvis noe å skylde på :rolleyes:
 
Når man begynner å gråte av å se andre nyfødte babyer.. :hilarious: (gjelder mannen også.. han gråt når noen kom ut med babyen fra fødestua..)
 
Når man føler at hele underlivet er hovent!
 
…du har tisset og pusset tenner og tisset på ny før du er klar for å legge deg.
 
....man gafler i seg den fjerde sjokoladeplata siden lørdag :sorry::hilarious:
 
Når måltidene blir mindre og mindre, samtidig som magen blir større og større…
 
Når man barberer seg nedentil og ikke ser noen ting, før man sjekker speilet etterpå og ser alt man ikke fikk barbert :hilarious:
 
Når man plutselig innser at magen blir brukt som bord :laughing021
 
Når man våkner relativt uthvilt og tror det kan bli en produktiv dag, men bare kræsjer helt etter å ha laget frokost :hungover:
 
Når du har oppgradert fra 150cm til ny 180-seng, og rer opp senga med tisse-pads over madrassbeskytteren bare sånn i tilfelle vannet plutselig skulle gå :hilarious::bag:
 
Back
Topp