Ble det mer liv i går kveld?Jepp! Jeg skal ringe føden hvis ikke det trapper seg oppEr bare redd for at de skal tro jeg er hysterisk..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble det mer liv i går kveld?Jepp! Jeg skal ringe føden hvis ikke det trapper seg oppEr bare redd for at de skal tro jeg er hysterisk..
Gjør det samme selvHvis jeg ikke har kjent han på en stund, så legger jeg meg ned å dylter i magen, og håper at jeg får ett dytt tilbake - ellers tar panikken meg også![]()
Samboer lurer av og til på hva jeg driver med, "vekker han" svarer jeg daSamboeren min sier jeg må slutte å dylte så hardtGjør det samme selvSamboer lurer av og til på hva jeg driver med, "vekker han" svarer jeg da
Men lett å få panikk ja! Til tider er det smått irriterende at jeg har en akrobat inni magen, spesielt når jeg skal konsentrere meg på jobb eller legge meg til å sove, men tar ikke lange tiden uten aktivitet før panikken brer seg![]()
han er så forsiktig når han koser med magen, mens jeg dylter i alle retninger for å vekke lille

Haha! Samme herSamboeren min sier jeg må slutte å dylte så hardthan er så forsiktig når han koser med magen, mens jeg dylter i alle retninger for å vekke lille
![]()
Samboer fikk helt sjokk da vi var hos jordmor og hun fant hodet på baby og liksom tok tak i det og flyttet litt rundt
Fikk egentlig litt sjokk selv, er ikke så redd for å dytte litt på magen nå Ungen får jo ganske stor medfart på vei ut kroppen med tanke på fødsel, så de tåler mer enn vi trorHaha! Samme herSamboer fikk helt sjokk da vi var hos jordmor og hun fant hodet på baby og liksom tok tak i det og flyttet litt rundt
Fikk egentlig litt sjokk selv, er ikke så redd for å dytte litt på magen nå
![]()
har jo blitt en del harde trykk på ultralyd også, men de ligger godt inne i boblene sine 
Det er helt sant! De tåler nok ganske mye og er godt beskyttet inni magenUngen får jo ganske stor medfart på vei ut kroppen med tanke på fødsel, så de tåler mer enn vi trorhar jo blitt en del harde trykk på ultralyd også, men de ligger godt inne i boblene sine
![]()

Ja, når man er gravid så skal man tåle å høre om man er stor/liten osv..Folk sier alt de tenker…![]()
Kunne ikke ha vært mere enigDu er drittlei av folk på generell basis. Og synes det er mas når folk spør hvordan det går![]()

Ja! og i vår tilfelle «har dere aldri hørt om prevensjon eller??» det synes jeg er så sårende å høre! For det første har de ingenting med det og for det andre så brukte jeg prevensjon men tydeligvis så er ikke prevensjon 100% sikkert! Dette svangerskapet var en gedigen overraskelse for oss også og jeg kan virkelig grue meg til å begynne helt på nytt igjen. Trenger støtte fra de nærmeste nå og slike bemerkninger er egentlig det siste jeg trengerJa, når man er gravid så skal man tåle å høre om man er stor/liten osv..

Den setningen har jeg også hørt dette svangerskapet.. 3 kom også som en overraskelse.. jeg blir sur, men det preller av meg lett også etter en stund! Ingen skal ødelegge din eller min opplevelse å gå gravid enda en gang!Ja! og i vår tilfelle «har dere aldri hørt om prevensjon eller??» det synes jeg er så sårende å høre! For det første har de ingenting med det og for det andre så brukte jeg prevensjon men tydeligvis så er ikke prevensjon 100% sikkert! Dette svangerskapet var en gedigen overraskelse for oss også og jeg kan virkelig grue meg til å begynne helt på nytt igjen. Trenger støtte fra de nærmeste nå og slike bemerkninger er egentlig det siste jeg trenger![]()
nytt barn er like fantastisk selv om det er 1 eller 5 barnet!
Svigermor kaller meg tjukka og tror det er hyggelig..

Ikke greit altså!Skjønner ikke greia. Ble kalt Trulte på jobb her om dagen. Godt ment, men utrolig lite hyggeligSvigermor kaller meg tjukka og tror det er hyggelig..
Kjenner til det der..Når kroppen blir allemannseie, bare fordi man er gravid… gjelder både i tale og kontakt![]()
Hjelp…Svigermor kaller meg tjukka og tror det er hyggelig..