Jeg drikker nemlig heller ikke teNope Drikker te. Kan finne på å ta en iskaffe da, men det er jo ikke akkurat kaffesmaken som gjør at jeg liker det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg drikker nemlig heller ikke teNope Drikker te. Kan finne på å ta en iskaffe da, men det er jo ikke akkurat kaffesmaken som gjør at jeg liker det
JaJepp, skal tidlig krøkes den som stor kaffedrikker skal bli
Kald drikke er bestIkke likt kaffe siden jeg ble gravid med eldste i 2015, fikk helt avsmak og begynte aldri å like det igjen. Kan drikke typ iskaffe og cola om jeg er trøtt og trenger koffein, men varm kaffe syns jeg er ekkelt Foretrekker generelt kald drikke da, egentlig kun kakao og en sjelden gang te som er godt varmt
Fullt klar over at det var tidlig3-4 år var tidlig
Alt med måte nei men i gamledage var jo allt litt annerledes og friereFullt klar over at det var tidlig
Tror kanskje det var gamlingenes måte å holde meg våken på
Er den eneste av tre søstre som liker kaffe da
Vi er veldig klare på at vår(e) egne ikke skal få koffein så tidlig
Hvad med brus med koffein? går det greit?
Ja det er vel en delIkke hver dag. Er ikke så glad i svart kaffe. Tar meg en tur på starbucks for en frappe i ny og ne da. Nå slanker jeg meg så blir lite starbucks om dagen litt for mye kalorier i en sånn frappe haha
Tror det er i underkant av 400 kalorier i en medium frappeJa det er vel en del
Ja akkuratTror det er i underkant av 400 kalorier i en medium frappe
Jepp, skal tidlig krøkes den som stor kaffedrikker skal bli