Drikker du kaffe???

Drikker du kaffe

• Ja

Votes: 49 71,0%
  • Nei

Votes: 20 29,0%

• Antall som har svart
    69
Ikke likt kaffe siden jeg ble gravid med eldste i 2015, fikk helt avsmak og begynte aldri å like det igjen. Kan drikke typ iskaffe og cola om jeg er trøtt og trenger koffein, men varm kaffe syns jeg er ekkelt :hilarious: Foretrekker generelt kald drikke da, egentlig kun kakao og en sjelden gang te som er godt varmt

Ikke likt kaffe siden jeg ble gravid med eldste i 2015, fikk helt avsmak og begynte aldri å like det igjen. Kan drikke typ iskaffe og cola om jeg er trøtt og trenger koffein, men varm kaffe syns jeg er ekkelt :hilarious: Foretrekker generelt kald drikke da, egentlig kun kakao og en sjelden gang te som er godt varmt
Kald drikke er best ;)

Nei. Liker ikke kaffesmaken.

Fullt klar over at det var tidlig :wacky:
Tror kanskje det var gamlingenes måte å holde meg våken på :p
Er den eneste av tre søstre som liker kaffe da :p

Vi er veldig klare på at vår(e) egne ikke skal få koffein så tidlig :)
Alt med måte ;) nei men i gamledage var jo allt litt annerledes og friere ;)
mamma: værsogo her er penger og lapp til han i kiosken, løp og kjøp røyk til tante
meg 9 år: ok!
han på kiosken: ja værsogo hadet

Nei, er veldig glad i iskaffe, mocca og slike ting, men svart kaffe synes jeg smaker surt, det lukter godt da, skulle smakt slik det lukter! :)

Ja men bør være både melk og søtt i... Da er det kjempegodt.
Men kan ta en liten kopp svart om jeg må.

Jeg ble skikkelig koffeinjunkie i permisjonen.. Etter 1 år++ med max 2t sammenhengende søvn så drakk jeg ei full kanne alene uten å merke særlig effekt. Nå har jeg trappa ned, for det ga meg bare halsbrann og mageknip, og prøver å holde med til 2-3 kopper per dag

Ikke hver dag. Er ikke så glad i svart kaffe. Tar meg en tur på starbucks for en frappe i ny og ne da. Nå slanker jeg meg så blir lite starbucks om dagen :hilarious: litt for mye kalorier i en sånn frappe haha

Back
Topp