Drikker du kaffe???

Drikker du kaffe

  • Ja

    Votes: 46 69,7%
  • Nei

    Votes: 20 30,3%

  • Antall som har svart
    66
Ikke likt kaffe siden jeg ble gravid med eldste i 2015, fikk helt avsmak og begynte aldri å like det igjen. Kan drikke typ iskaffe og cola om jeg er trøtt og trenger koffein, men varm kaffe syns jeg er ekkelt :hilarious: Foretrekker generelt kald drikke da, egentlig kun kakao og en sjelden gang te som er godt varmt
 
Ikke likt kaffe siden jeg ble gravid med eldste i 2015, fikk helt avsmak og begynte aldri å like det igjen. Kan drikke typ iskaffe og cola om jeg er trøtt og trenger koffein, men varm kaffe syns jeg er ekkelt :hilarious: Foretrekker generelt kald drikke da, egentlig kun kakao og en sjelden gang te som er godt varmt
Kald drikke er best ;)
 
Nei. Liker ikke kaffesmaken.
 
Fullt klar over at det var tidlig :wacky:
Tror kanskje det var gamlingenes måte å holde meg våken på :p
Er den eneste av tre søstre som liker kaffe da :p

Vi er veldig klare på at vår(e) egne ikke skal få koffein så tidlig :)
Alt med måte ;) nei men i gamledage var jo allt litt annerledes og friere ;)
mamma: værsogo her er penger og lapp til han i kiosken, løp og kjøp røyk til tante
meg 9 år: ok!
han på kiosken: ja værsogo hadet
 
Nei, er veldig glad i iskaffe, mocca og slike ting, men svart kaffe synes jeg smaker surt, det lukter godt da, skulle smakt slik det lukter! :)
 
Ja men bør være både melk og søtt i... Da er det kjempegodt.
Men kan ta en liten kopp svart om jeg må.
 
Ikke svart kaffe, men cafe latte, cafe mocca og iskaffe går ned
 
Jeg ble skikkelig koffeinjunkie i permisjonen.. Etter 1 år++ med max 2t sammenhengende søvn så drakk jeg ei full kanne alene uten å merke særlig effekt. Nå har jeg trappa ned, for det ga meg bare halsbrann og mageknip, og prøver å holde med til 2-3 kopper per dag
 
Ikke hver dag. Er ikke så glad i svart kaffe. Tar meg en tur på starbucks for en frappe i ny og ne da. Nå slanker jeg meg så blir lite starbucks om dagen :hilarious: litt for mye kalorier i en sånn frappe haha
 
Back
Topp