Drikker du kaffe???

Drikker du kaffe

  • Ja

    Votes: 46 69,7%
  • Nei

    Votes: 20 30,3%

  • Antall som har svart
    66

Herewegoagain

Forumet er livet
Julikulene 2020
Jeg føler meg altid som en småunge når jeg takker nei til kaffen :p har prøvd å bli kaffedeikker men klarer absolut ikke smaken ;) Duften av kaffe derimot er helt fantastisk
 
Jeg klarer ikke svart kaffe, synes det smaker forferdelig. Veldig beskt liksom. Capuccino og lignende går greit men jeg synes ikke det er GODT. Det er akseptabelt. Kaffe mocca osv blir for søtt og kvalmende :p

Så jeg er helt håpløs på kaffe. Mannen min er derimot veldig glad i kaffe og kjøper god kaffe som han kverner selv.
 
Nei, hverken mannen eller jeg drikker kaffe. Den eneste varme drikken jeg kan drikke er solbærtoddy. :shy:
 
Nei, liker det ikke. Men iskaffe liker jeg. Er jo mye fløte/melk og sukker i det så :p
 
Tror jeg hadde falt om uten kaffe. Da hadde seriøst ingenting blitt gjort!
 
Jeg har vært kaffedrikker siden jeg var fem :rolleyes:
Klarer meg uten, men jeg er så glad i smaken egentlig.
 
Som regel ikke, foretrekker te, men tar en kaffebar kaffe en gang i blant.
 
Jeg drikker så og si aldri kaffe. Svart kafé liker jeg ikke også blir jeg fort helt surrete i hode av kafé. Hender jeg drikker kaffe latte på kafé hvis jeg er sikker på at jeg har spist nok slik at jeg ikke blir surrete.
 
Bortsett fra de første tolv ukene av svangerskap (for da smaker plutselig kaffe høgg :eek: ), så MÅ jeg ha kaffe om morgenen for ikke å bli mannevond... Helst «vanlig» svart kaffe, men latte/cappuccino etc funker det også.
 
Må ha kaffe på morgenen for å fungere. Som vaskeekte B-menneske trenger jeg kaffe for å fungere når man er tvunget inn i en A-mennesketilværelse. :dead:
 
Drikker ikke kaffe fast fordi jeg har en tendens til å bli litt uggen i magen. Men liker det godt så tar en kopp i ny og ne.
 
Back
Topp