Drikker du kaffe???

Drikker du kaffe

  • Ja

    Votes: 46 69,7%
  • Nei

    Votes: 20 30,3%

  • Antall som har svart
    66
Ja, 1-2 kopper om dagen til vanlig nå. Når jeg jobber eller er hos foreldrene mine på ferie, blir det gjerne 2-4 kopper :)
 
Jeg starta også kaffedrikkinga i bhgalder :p er helt ubrukelig om jeg ikke får jevnlig påfyll, blir gjerne et par liter om dagen :p svart kaffe :)
Vi er samme kaliber skjønner jeg! Jeg føler nedtrappinga var like tungt som å slanke seg:hilarious:Frøkna på straks 2 elsker allerede kaffe, hun tømmer koppene på bordet om ikke vi passer på. Drikker den kullsvart og lunka, hun er vel arvelig belasta stakkars. Jeg begynte på samme alder, men dengang med melk.
 
Jeg føler meg altid som en småunge når jeg takker nei til kaffen :p har prøvd å bli kaffedeikker men klarer absolut ikke smaken ;) Duften av kaffe derimot er helt fantastisk
Lukten er veldig god! Drikker kaffe, men liker den helst med masse melk og kanskje sirup også. Så liker best hintet av kaffe :p Digg med kaffesjokolade, og sjokoladeglasur på kake som har noen teskjeer kaffe i seg.
Liker gode, gamle kaffetraktere også, for da kommer lukta skikkelig frem. Sånne nymotens kapsler frigir ikke noe duft...
 
Elsker kaffe, sort kaffe :Heartbigred Og etter at jeg fikk barn har det ikke akkuratt blitt noe mindre kaffedrikking :hilarious:
 
Lukten er veldig god! Drikker kaffe, men liker den helst med masse melk og kanskje sirup også. Så liker best hintet av kaffe :p Digg med kaffesjokolade, og sjokoladeglasur på kake som har noen teskjeer kaffe i seg.
Liker gode, gamle kaffetraktere også, for da kommer lukta skikkelig frem. Sånne nymotens kapsler frigir ikke noe duft...
Jeg liker heller ikke mat med hint av kaffesmak :p
har bare Dolce Gusto maskin hjemme til når vi har besøk, får bare luktekick på jobb :)
 
Oh ja. Elske både lukten og smaken .Liker vanlig, latte , espresso alt mulig alt etter humøret.:joyful:

Skaffet meg en rålekker kaffemaskin fra gaggenau da vi pussa opp kjøkkenet i høst, er litt forelska i den maskina <3IMG_20181201_083919_603.jpg
 
Last edited:
Har drukket kaffe siden jeg var 16. Hadde ikke klart en dag uten (tro meg, jeg har prøvd. Du vil ikke være i samme hus som meg når jeg ikke har drukket kaffe :hilarious: )
 
Drikker ikke vanlig kaffe, kun barista latte :woot: men er ingen fordel å drikke kaffe hvis du ser bort fra koffeinet :rolleyes:

De som drikker kaffe får mye mer rynker enn de som ikke gjør det ifølge en tvillingstudie på kaffe og tobakk ;)
 
Drikker ikke vanlig kaffe, kun barista latte :woot: men er ingen fordel å drikke kaffe hvis du ser bort fra koffeinet :rolleyes:

De som drikker kaffe får mye mer rynker enn de som ikke gjør det ifølge en tvillingstudie på kaffe og tobakk ;)
Da får jeg heller få rynker, kaffe er herlig! :D
 
Kan en sjelden gang (typ 1 gang annahvert år) kjøpe meg en kaffe latte på Starbucks eller Jordbærpikene, men må ha 3 pumper sirup oppi :p Er ikke så glad i varm drikke sånn generelt egentlig, men kan ta meg en kopp kakao på vinteren eller en kopp te om jeg er sår i halsen. Iste bælmer jeg derimot innpå som en gal!
 
Nei. Svarer jeg er evig ung.

Min farmor kommenterer hver gang at man er ikke voksen før man drikker kaffe ser du.
 
Back
Topp