Ikke på noen måte Unngår det pga. migrene, men synes heller ikke smaken er noe særlig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan drikke godt over en halv flaske vin for den kalorimengden derTror det er i underkant av 400 kalorier i en medium frappe
Det er ganske ille ja er vel all melken, sukkeret og kremen som gjør det. Godt er det daKan drikke godt over en halv flaske vin for den kalorimengden der
Vi er samme kaliber skjønner jeg! Jeg føler nedtrappinga var like tungt som å slanke segFrøkna på straks 2 elsker allerede kaffe, hun tømmer koppene på bordet om ikke vi passer på. Drikker den kullsvart og lunka, hun er vel arvelig belasta stakkars. Jeg begynte på samme alder, men dengang med melk.Jeg starta også kaffedrikkinga i bhgalder er helt ubrukelig om jeg ikke får jevnlig påfyll, blir gjerne et par liter om dagen svart kaffe
Lukten er veldig god! Drikker kaffe, men liker den helst med masse melk og kanskje sirup også. Så liker best hintet av kaffe Digg med kaffesjokolade, og sjokoladeglasur på kake som har noen teskjeer kaffe i seg.Jeg føler meg altid som en småunge når jeg takker nei til kaffen har prøvd å bli kaffedeikker men klarer absolut ikke smaken Duften av kaffe derimot er helt fantastisk
Jeg liker heller ikke mat med hint av kaffesmakLukten er veldig god! Drikker kaffe, men liker den helst med masse melk og kanskje sirup også. Så liker best hintet av kaffe Digg med kaffesjokolade, og sjokoladeglasur på kake som har noen teskjeer kaffe i seg.
Liker gode, gamle kaffetraktere også, for da kommer lukta skikkelig frem. Sånne nymotens kapsler frigir ikke noe duft...
Da får jeg heller få rynker, kaffe er herlig!Drikker ikke vanlig kaffe, kun barista latte men er ingen fordel å drikke kaffe hvis du ser bort fra koffeinet
De som drikker kaffe får mye mer rynker enn de som ikke gjør det ifølge en tvillingstudie på kaffe og tobakk
Da får jeg heller få rynker, kaffe er herlig!
Spesielt koppen på morgenen på jobb, sitte der og lese rapporten før vi starter. Med en rykende kopp kaffe ved siden avDet skjønner jeg!
Ja, det er ofte mitt svar ogsåNei. Svarer jeg er evig ung.
Min farmor kommenterer hver gang at man er ikke voksen før man drikker kaffe ser du.