Nope Drikker te. Kan finne på å ta en iskaffe da, men det er jo ikke akkurat kaffesmaken som gjør at jeg liker det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klarer heller ikke noe melkekaffe...Jeg klarer ikke svart kaffe, synes det smaker forferdelig. Veldig beskt liksom. Capuccino og lignende går greit men jeg synes ikke det er GODT. Det er akseptabelt. Kaffe mocca osv blir for søtt og kvalmende
Så jeg er helt håpløs på kaffe. Mannen min er derimot veldig glad i kaffe og kjøper god kaffe som han kverner selv.
Solbærtoddy her å kan drikke kakao men blir litt ugrei i magen av for mye melkNei, hverken mannen eller jeg drikker kaffe. Den eneste varme drikken jeg kan drikke er solbærtoddy.
Liker kalde drikke men ikke iskaffeNei, liker det ikke. Men iskaffe liker jeg. Er jo mye fløte/melk og sukker i det så
Me neitherBlir aldri voksen nok for kaffe.
Da er det best å bare fortsette å drikke kaffeTror jeg hadde falt om uten kaffe. Da hadde seriøst ingenting blitt gjort!
5 men ja smaken klarer jeg meg uten...men duften ass den er vidunderligJeg har vært kaffedrikker siden jeg var fem
Klarer meg uten, men jeg er så glad i smaken egentlig.
Eneste teen jeg liker er iiiiissskald isteSom regel ikke, foretrekker te, men tar en kaffebar kaffe en gang i blant.
Skikkelig koffein kickDrikker vanligvis firedobbel espresso fra kaffemaskinen hver morgen. Snart ferdig med svangerskapet så jeg kan begynne igjen.
Jepp, skal tidlig krøkes den som stor kaffedrikker skal bli5 men ja smaken klarer jeg meg uten...men duften ass den er vidunderlig
Jepp. Da varer det til ettermiddagen, så slipper å drikke kaffe på jobb. (Er operasjonssykepleier).Skikkelig koffein kick
Hvad med brus med koffein? går det greit?Jeg drikker så og si aldri kaffe. Svart kafé liker jeg ikke også blir jeg fort helt surrete i hode av kafé. Hender jeg drikker kaffe latte på kafé hvis jeg er sikker på at jeg har spist nok slik at jeg ikke blir surrete.
Så rart det er med graviditet og hormonerBortsett fra de første tolv ukene av svangerskap (for da smaker plutselig kaffe høgg ), så MÅ jeg ha kaffe om morgenen for ikke å bli mannevond... Helst «vanlig» svart kaffe, men latte/cappuccino etc funker det også.
Skjønner det må være kjiptMå ha kaffe på morgenen for å fungere. Som vaskeekte B-menneske trenger jeg kaffe for å fungere når man er tvunget inn i en A-mennesketilværelse.
3-4 år var tidligJa takk, helst flere kopper om dagen
Begynte å få kaffe med melk og en hel haug sukkerbiter i familieselskap da jeg var 3-4år.
Begynte å drikke svart kaffe daglig da jeg var 12.5år.
Har hatt perioder med sterk avhengighet, men det er roligere nå