Drikker du kaffe???

Drikker du kaffe

  • Ja

    Votes: 46 69,7%
  • Nei

    Votes: 20 30,3%

  • Antall som har svart
    66
Nope :p Drikker te. Kan finne på å ta en iskaffe da, men det er jo ikke akkurat kaffesmaken som gjør at jeg liker det :p
 
Skikkelig kaffikjerring ☺️ Dette svangerskapet smakte kaffe aldri godt... men storesøster klarte jeg drikke litt etterhvert.... nå som lille er født smaker det igjen så tar meg en liten kopp....
 
Jeg klarer ikke svart kaffe, synes det smaker forferdelig. Veldig beskt liksom. Capuccino og lignende går greit men jeg synes ikke det er GODT. Det er akseptabelt. Kaffe mocca osv blir for søtt og kvalmende :p

Så jeg er helt håpløs på kaffe. Mannen min er derimot veldig glad i kaffe og kjøper god kaffe som han kverner selv.
Klarer heller ikke noe melkekaffe...
 
Ja takk, helst flere kopper om dagen :p

Begynte å få kaffe med melk og en hel haug sukkerbiter i familieselskap da jeg var 3-4år.
Begynte å drikke svart kaffe daglig da jeg var 12.5år.
Har hatt perioder med sterk avhengighet, men det er roligere nå :p
 
Jeg drikker så og si aldri kaffe. Svart kafé liker jeg ikke også blir jeg fort helt surrete i hode av kafé. Hender jeg drikker kaffe latte på kafé hvis jeg er sikker på at jeg har spist nok slik at jeg ikke blir surrete.
Hvad med brus med koffein? går det greit?
 
Bortsett fra de første tolv ukene av svangerskap (for da smaker plutselig kaffe høgg :eek: ), så MÅ jeg ha kaffe om morgenen for ikke å bli mannevond... Helst «vanlig» svart kaffe, men latte/cappuccino etc funker det også.
Så rart det er med graviditet og hormoner
 
Ja takk, helst flere kopper om dagen :p

Begynte å få kaffe med melk og en hel haug sukkerbiter i familieselskap da jeg var 3-4år.
Begynte å drikke svart kaffe daglig da jeg var 12.5år.
Har hatt perioder med sterk avhengighet, men det er roligere nå :p
3-4 år var tidlig :)
 
Back
Topp