*dreamer* sin drøm om en spire

Takk vennen Håper eg og, men testa neg. med ein billig stav i dag
Så reknar ikkje med at testane på laurdag blir positive.. Har kjøpt inn 2pk med CB vanlig då.
Så tar heller ein vanlig cb å evt. ein dig seinare, dersom eg er usikker på svaret...

Jaja..

Håper dere får klaff no då!! Kosa dåke masse!![:D][:D]

Hvordan går det med deg Dreamer??
Spennende dette, håper det er en liten spire i magen din[;)]

klem

Hei[:D]
Tusen takk for at dere bryr dere! Har ikke hatt nett på en uke jeg, så har ikke fått oppdatert.
Er nok ingen spire i magen min. Ser ut til at jeg hadde EL, men veldig sent. Og sambo og jeg fikk ikke kosa oss noe da, så da kan det ikke ha klaffet. Men men, gleder meg til neste pp med fertilitetsmonitoren![:D]

ORIGINAL: Hali

Kjipt å høre det da!![8|] Hvordan funker fertilitetsmonitoren?

Her går det bare bra...satser på at spiren fester seg[;)][:D] Krysser fingrene iallefall!!

Krysser fingrene for deg jeg og[:D] Har en god følelse på at du kommer til å bli gravid denne mnd[:)] *håpe håpe*

Fertilitetsmonitoren måler økning av både østrogen og LH. Dermed finner den flere fruktbare dager enn vanlig EL-test. Hvis du vil lese om det står det her: http://www.clearblue.info/no/FAM.cfm

ORIGINAL: *dreamer* 15pp

Kjipt å høre det da!![8|] Hvordan funker fertilitetsmonitoren?

Her går det bare bra...satser på at spiren fester seg[;)][:D] Krysser fingrene iallefall!!

Krysser fingrene for deg jeg og[:D] Har en god følelse på at du kommer til å bli gravid denne mnd[:)] *håpe håpe*

Fertilitetsmonitoren måler økning av både østrogen og LH. Dermed finner den flere fruktbare dager enn vanlig EL-test. Hvis du vil lese om det står det her: http://www.clearblue.info/no/FAM.cfm

Jeg har selv en god følelse..hatt det lenge og[8|] før el pg alt det!! Følelsen blir sterker og sterkere. Som regel når jeg har en god følelse prøver jeg bare å dytte den følelsen til side... men det går ikke denne gangen. Jeg er så full av opptimisme!!![:D][:D]

Jeg hadde håpet at vi to skulle havne i nov forumet[;)]

Såå bra at du og har en god følelse! Da havner du nok i novemberforumet skal du se[;)] Får stase på desemberforumet jeg da, hehe. Krysser alt jeg har for deg. Blir skikkelig spennende framover, kanskje du står med en positiv test i hånden om ca 14 dager[:D] *håpe håpe*

Tusen takk for oppmuntringa *dreamer* Er det ein ting eg blir glad for, så er det desse oppmuntrene ordene du skriver i dagboka mi Smiler til de grader, for du er så positiv

Så tusen-tusen takk!! Trenger å høyre dette Og du veit eg føle likens for deg
Kjeme til å bli SÅ glad når da endelig er din tur til å testa positivt!
Å da er ikkje tull!! Unner deg det så vel

Om det ikkje blir denne pp for dere, så håper eg det blir neste for dere også!
Vil veldig gjerne havne i samme termin-forum vett du

Klem tilbake søta

Heisann Dreamer!!

Hvordan går det?
Planer for helgen da??

klem[:D]

ORIGINAL: miss86

Tusen takk for oppmuntringa *dreamer* Er det ein ting eg blir glad for, så er det desse oppmuntrene ordene du skriver i dagboka mi Smiler til de grader, for du er så positiv

Så tusen-tusen takk!! Trenger å høyre dette Og du veit eg føle likens for deg
Kjeme til å bli SÅ glad når da endelig er din tur til å testa positivt!
Å da er ikkje tull!! Unner deg det så vel

Om det ikkje blir denne pp for dere, så håper eg det blir neste for dere også!
Vil veldig gjerne havne i samme termin-forum vett du

Klem tilbake søta

Tusen takk for oppmuntring fra deg og![:D] Er nok ingen spire på meg denne gangen. Krysser fingrene for at vi kommer inn i desemberforumet sammen![:D] Det hadde vært sååå koselig!!!
Unner deg også så VELDIG en liten spire[:)]

Klemme

ORIGINAL: Venter på 3de spire

Heisann Dreamer!!

Hvordan går det?
Planer for helgen da??

klem[:D]

Her går det bra. Ganske sikker på at det ikke blir noen spire på meg denne mnd, men gleder meg til neste pp når jeg skal prøve ut fertilitetsmonitoren[:D]
Hvordan går det med deg da?
Har ikke så mye planer for helgen. Skal på jobb straks, og ellers skal jeg nok bare slappe av[:)] Har du noen planer?

Klem[:D]

Heia!

Hvordan står det til?
Tanta har holdt seg unna??[;)]

Klem

Her står det bra til! Ingen tante enda nei[;)] Men nå har murringene kommet for fullt, så vet hva jeg kommer til å våkne opp med i morgen[:'(]

Hvordan går det med deg da? Ser du har litt hoppete temp denne mnd. Håper det har klaffet for dere

Klem

4. mars: TR
5. mars:
6. mars:
7. mars:
8. mars:
9. mars:
10.mars:
11.mars:
12.mars:
13.mars:
14.mars:
15.mars:
17.mars:
18.mars:
19.mars: EL?
20.mars: EL?
21.mars: EL?
22.mars:
23.mars:
24.mars:
25.mars:
26.mars:
27.mars:
28.mars:
29.mars:
30.mars:
31.mars:
01. april: Ca. her er IKM

Det går bra med meg...er så spent å se om det har klaffet denne pp ass. Men tempen min er så rar denne mnd[&:], men ifølge FF har jeg hatt EL på dag 19. Så lenge jeg har hatt EL er jeg reddet[:D]

Ble jo spådd gravid i mars av ei på BiM..sååå vi får se[;)][8D]

Ikke fått tr ennå, men det er jo BRA[;)] TENK OM DET HAR KLAFFET...TENK!![:D][:D] Jaja, hvis ikke det har klaffet denne pp så håper jeg INDERLIG at det klaffer snart

Nå ser det jo ut til at tempen din er på full fart oppover[:D] for at det har klaffet for dere!! Ganske sikker på at du har hatt EL, og dere har garantert truffet, så håååper at du har en liten spire i magen din nå[:D]

Her er TR i FULL gang[:@] Det var jo som forventet. Gleder meg til denne pp´n da, skal jo prøve ut fertilitetsmonitoren..

Heisann Dreamer!!

Så dumt at den hersens tanta di kom da[:@][:@][:@]

Men det blir spennede å prøve fertilitetsmonitoren denne pp da!!!
Håper det gjør underverker for dere!!!

Håper virkelig at du får en liten spire i magen din snart!!!

Klem

Hei snuppa :)

Dumt at TR kom! Men blir spennende med fertilitetsmonitoren då!!:)
Trur kanskje eg må skaffa meg ein, hehe, kan jo komma godt med!!:)
Du bestilte frå DK sant? Tok da veldig lange tid? Hm.. Elles så får eg kjøpa på apoteket eller noko!:)

Jaja..du må ha lykke til med prøvinga denne mnd, gler meg te å høyra resultatet etter kvart som du bruker monitoren!!:)) XX fingrane for at det blir ei spire på dåke denne pp;)

*Klem*

ORIGINAL: miss86

Hei snuppa :)

Dumt at TR kom! Men blir spennende med fertilitetsmonitoren då!!:)
Trur kanskje eg må skaffa meg ein, hehe, kan jo komma godt med!!:)
Du bestilte frå DK sant? Tok da veldig lange tid? Hm.. Elles så får eg kjøpa på apoteket eller noko!:)

Jaja..du må ha lykke til med prøvinga denne mnd, gler meg te å høyra resultatet etter kvart som du bruker monitoren!!:)) XX fingrane for at det blir ei spire på dåke denne pp;)

*Klem*

Tuusen takk snuppa, du er så snill![:D]

Veldig greit å ha en sånn ja[:D] Bestilte fra DK ja, tok ca 2 uker. Tror ikke det lønner seg så mye egentlig, for det er 250kr i toll + andre omkostninger. Så tror egentlig det er like greit å kjøpe den i Norge[:)]

Krysser fingrene for at det blir spire på dere når din kjære kommer hjem Har en god følelse på at det blir full klaff for dere da[:D]

*Klemme*

ORIGINAL: Venter på 3de spire

Heisann Dreamer!!

Så dumt at den hersens tanta di kom da[:@][:@][:@]

Men det blir spennede å prøve fertilitetsmonitoren denne pp da!!!
Håper det gjør underverker for dere!!!

Håper virkelig at du får en liten spire i magen din snart!!!

Klem

Ja det var irriterende[:@][:@][:@] Men forventet det egentlig, så det gikk greit. Har en god følelse denne mnd da[:D] Har til og med blitt spådd at det skal klaffe denne pp´n! Håper hun har rett[:)]

Hvordan går det med deg da? Krysser fingrene for at du får en spire i magen snart

Klem

Faens tante ass[:@][:@] jeg håper det klaffer for dere denne pp..for det fortjener dere ass!!![:)]
Krysser fingrene for deg, vennen!

Vel, tempen min er normal igjen ja..gudskjelov[:D] Er litt opptimistisk denne pp..så vi får se, 9 dager til ikm[;)]

Lykke til med fertilitetsmonitoren![:)]

Klem

GRRRR DUMME TANTA ja[:@][:@][:@] Men det var egentlig forventet denne pp´n, hadde så merkelige temper og sånt.
Tusen takk for at du krysser fingrene for meg[:D] Krysser alt jeg har for deg og vennen
Hååååper du har en spire i magen nå! Når skal du teste?
Klem

ORIGINAL: *dreamer* 16pp

Faens tante ass[:@][:@] jeg håper det klaffer for dere denne pp..for det fortjener dere ass!!![:)]
Krysser fingrene for deg, vennen!

Vel, tempen min er normal igjen ja..gudskjelov[:D] Er litt opptimistisk denne pp..så vi får se, 9 dager til ikm[;)]

Lykke til med fertilitetsmonitoren![:)]

Klem

GRRRR DUMME TANTA ja[:@][:@][:@] Men det var egentlig forventet denne pp´n, hadde så merkelige temper og sånt.
Tusen takk for at du krysser fingrene for meg[:D] Krysser alt jeg har for deg og vennen
Hååååper du har en spire i magen nå! Når skal du teste?
Klem

IKM 13. mars..men tenkte jeg skulle teste 16. hvis ikke tanta har vist seg[:D] Krysser fingrene at hun ikke gjør[;)]

Krysser fingrene med deg

Back
Topp