*dreamer* sin drøm om en spire

ORIGINAL: Venter på 3de spire

ORIGINAL: *dreamer* 15pp

Nå har jeg vært sykemeldt fra onsdag.. Har fått bihulebetennelse, auuu[:(] Er mye bedre nå da. Håper bare jeg er bedre til i morgen for da har jeg og sambo planer om å ha en romantisk kveld med champagne og god mat Og på kvelden skal vi på byen[:)]

Når det gjelder prøving så har jeg bestilt fertilitetsmonitoren til CB. Venter spent på posten hver dag og håper jeg får den i dag eller i morgen. For da kan jeg kanskje bruke den denne pp´n[:D] Så har jeg snakket med 2 slitere som endelig har blitt gravide, hun ene hadde prøvd i 35 pp!! Det begge gjorde da de ble gravide var å ta wild yam fra mens til positiv test (hun ene tok bare til EL). Så det skal jeg gjøre denne pp´n! Selv om det sies at det kan hindre EL. I tillegg tok hun ene hostesaft, hun andre tok sink og vitamin E. Så tenkte å trå til med alt jeg. Og sambo får sink. Også fortsetter jeg med salviete[;)]

Ville bare stikke innom og ønske deg en super helg og etter planene å bedømme kommer du nok til å få det helt topp!!!!
Kos dere masse!!!!!!!!!!!!!![:D]

Tuuusen takk snuppa!!![:D] Ønsker deg også en super helg, håper dere får det kjempekoselig!!!!![:D]

ORIGINAL: Hali

Heia Dreamer!

Kjipt å høre at du må vente så lenge for monitoren[8|] Det var utrolig lenge[>:] Men jeg ønsker deg iallefall lykke til med neste pp[:)]

Gooooood helg!![:D] (og god bedring)

Heeei[:D]
Ja det var kjedelig, men da har jeg noe å glede meg til om det ikke klaffer denn pp´n[:)]
Tuusen takk for koselig hilsen!! Goooooood helg du og[:D]
Når skal du teste forresten?
Klem

Positiv El-test i dag *dreamer* Sååå glad, så blir sengevals i kveld
Blir nok pergo framover da ja, om det ikkje blir noe denne pp!! Men eg svever litt på skyer no når eg endelig har fått el-test, så håpe håpe håpe hehe

Bare innom for å ønske deg en riktig god helg[:)] Håper den monitoren får fart på sakene når du får tatt den i bruk. Skal også skaffe meg en sånn dersom utredningen viser at jeg har EL og at egglederne ikke er tett... Må jo få kjennskap til syklusen, kanskje man har EL på annet tidspunkt enn antatt...
Lykke til iallefall[;)]

Heia
Ja, men var litt mystisk at eg fikk 3 positiv CB el-testar, fredag, lørdag og søndag. For i CB sin bruksanvisning står det jo at den indikerer en eggløsning 25-36t frem i tid.. Og fra den positive på fredag og frem til den positive på lørdagen var det jo 45t i mellom ca..

Men, no var den nå negativ med QR sine el-testar då, men det er jo med tyding av strek (haater det). Så satsar på at eg hadde EL i går då I deires bruksanvisning så står det jo at en pos. test indikerer EL innen 48t, rart at det skal være hele 12t forskjell på CB og QR sine.. Men, men

XX fingrar og tær Always hehe

Duu, har du fått monitoren din no forresten?? E spente på den eg Og--> bra at tanta er borte for denne gong, håper ho blir vekke i 9 mnd framøve, om ikkje meir[:D][:D]

ORIGINAL: miss86

Heia
Ja, men var litt mystisk at eg fikk 3 positiv CB el-testar, fredag, lørdag og søndag. For i CB sin bruksanvisning står det jo at den indikerer en eggløsning 25-36t frem i tid.. Og fra den positive på fredag og frem til den positive på lørdagen var det jo 45t i mellom ca..

Men, no var den nå negativ med QR sine el-testar då, men det er jo med tyding av strek (haater det). Så satsar på at eg hadde EL i går då I deires bruksanvisning så står det jo at en pos. test indikerer EL innen 48t, rart at det skal være hele 12t forskjell på CB og QR sine.. Men, men

XX fingrar og tær Always hehe

Duu, har du fått monitoren din no forresten?? E spente på den eg Og--> bra at tanta er borte for denne gong, håper ho blir vekke i 9 mnd framøve, om ikkje meir[:D][:D]

Hei[:D]
Ja det var litt rart at du fikk positiv test så mange dager på rad. Jeg pleier å få positiv test 2 dager på rad, så har jeg EL den siste dagen med positiv test eller dagen etter. Så da hadde du nok EL i går, eller har det i dag[;)] Tror man skal regne med at man har EL innen 48 timer etter siste positive EL-test. Kroppen kan bruke litt tid på å klare og slippe egget. På EL-tester blir det nesten alltid antydning til strek, derfor foretrekker CB sine så man slipper å tolke[;)]

XX fingrer og tær for at det har blitt full klaff for dere nå!! Når skal du teste?

Jeg har ikke fått monitoren enda nei Skrev til dem og spurte når jeg kom til å få den, og de mente det kan ta 1-2 uker, fordi det skal fortolles. Så innen neste onsdag får jeg den vel[:)] Gleder meg til neste pp, så jeg får brukt den! Selv om det er helt greit om jeg ikke får brukt den før vi skal prøve på nr 2[8D]

Ja det var litt rart at du fikk positiv test så mange dager på rad. Jeg pleier å få positiv test 2 dager på rad, så har jeg EL den siste dagen med positiv test eller dagen etter. Så da hadde du nok EL i går, eller har det i dag[;)] Tror man skal regne med at man har EL innen 48 timer etter siste positive EL-test. Kroppen kan bruke litt tid på å klare og slippe egget. På EL-tester blir det nesten alltid antydning til strek, derfor foretrekker CB sine så man slipper å tolke[;)]

XX fingrer og tær for at det har blitt full klaff for dere nå!! Når skal du teste?

Jeg har ikke fått monitoren enda nei Skrev til dem og spurte når jeg kom til å få den, og de mente det kan ta 1-2 uker, fordi det skal fortolles. Så innen neste onsdag får jeg den vel[:)] Gleder meg til neste pp, så jeg får brukt den! Selv om det er helt greit om jeg ikke får brukt den før vi skal prøve på nr 2[8D]

Ja, foretrekker CB sine eg også. Bare som pokker at de ikkje hadde den på apotektet i dag Men, men. Eg stoler på at i går var dagen med EL, vore litt "gåen" etter sex siste uka, så trenger en liiiten pause kjenner eg Hehe. Er ikkje så kjekt å ha mann som reiser vekk så mye, blir jo "hektisk" då i tida han er heime Men det er aldri noe me måå da, for eg orker ikkje sex for at eg må. Viljen og lysta må være der

Aw, kjedlig at da tar sååå lang tid då.. Men, hehe, så klart, gjere jo ingen veerdens ting om du ikkje får brukt an før de ska prøva på nr2 hehehe
Hmm..trur eg skal prøve å drøye mest mulig med å teste, så får sjå når det er gått to uker kor tålmodig eg er Hehe

Heisann Dreamer!!!

Da kom tanta her også!![:@][:@]
Så nå kommer vi ikke til å prøve aktivt før april, men det som skjer det skjer. Og jeg kommer sikkert til å være like spent når det nærmer seg IKM igjen....

Ha en fin dag!!
klem

Heisann Dreamer!!!

Så nå kommer vi ikke til å prøve aktivt før april, men det som skjer det skjer. Og jeg kommer sikkert til å være like spent når det nærmer seg IKM igjen....

Ha en fin dag!!
klem

Hei[:)]
Neeeeeeei, DUMME DUMME tanta!!!!![:@][:'(][:@][:'(][:@][:'(]
Her kommer mange trøsteklemmer
Hvorfor skal dere ikke prøve aktivt før i april? Håper uansett at dere får full klaff denne mnd, selv om dere ikke prøver[8D]
Ha en fin kveld!
Klem

ORIGINAL: miss86

Ja, foretrekker CB sine eg også. Bare som pokker at de ikkje hadde den på apotektet i dag Men, men. Eg stoler på at i går var dagen med EL, vore litt "gåen" etter sex siste uka, så trenger en liiiten pause kjenner eg Hehe. Er ikkje så kjekt å ha mann som reiser vekk så mye, blir jo "hektisk" då i tida han er heime Men det er aldri noe me måå da, for eg orker ikkje sex for at eg må. Viljen og lysta må være der

Aw, kjedlig at da tar sååå lang tid då.. Men, hehe, så klart, gjere jo ingen veerdens ting om du ikkje får brukt an før de ska prøva på nr2 hehehe
Hmm..trur eg skal prøve å drøye mest mulig med å teste, så får sjå når det er gått to uker kor tålmodig eg er Hehe

Hehe, skjønner du trenger en liten pause når dere har holdt på så mye den siste uka[8D] Satser på at dere traff EL og at det ble full klaff! Det er viktig at viljen og lysta må være der ja, det blir helt feil å ha "tvangssex", da blir ihvertfall ikke prøvingen noe bedre[8|] Synes du er så sterk som har en mann som reiser bort så mye, det må være tøft!

Hehe, får håpe jeg ikke får brukt monitoren før vi prøver på nr 2[8D] Men tror egentlig ikke at vi kommer til å klare dette helt uten hjelp, så gleder meg til utredningen i mai! Hvis jeg får med sambo på det da[&:]

Hååååper at TR holder seg unna deg i ihvertfall 9 mnd[;)] Synes virkelig det er din tur til å få positiv test nå

Heisann Dreamer!!!

Ha en fin dag!!
klem

Hvorfor skal dere ikke prøve aktivt før i april? Håper uansett at dere får full klaff denne mnd, selv om dere ikke prøver[8D]
Ha en fin kveld!
Klem

Bare for å satse på en januarbaby!
Gå for nyttårsbarnet kanskje??[;)]
Har ikke lyst til å få baby i desember, nå som det er planlagt.
Jobbmessig, passer det også bedre å vente litt.

Takk for gode trøsteklemmer!!!

Håper at det klaffer for deg denne pp!! [;)]

Heisann Dreamer!!!

Ha en fin dag!!
klem

Ha en fin kveld!
Klem

Bare for å satse på en januarbaby!
Gå for nyttårsbarnet kanskje??[;)]
Har ikke lyst til å få baby i desember, nå som det er planlagt.
Jobbmessig, passer det også bedre å vente litt.

Får satse på at dere får nyttårsbarnet da[;)]

Lykke til med prøvinga framover![:D] Heier på deg!!![:D][:D]

Ååååå!!!! Jeg blir så irritert. Ser ut til at jeg hadde EL på dag 7[:'(] 9 dager før jeg pleier, hadde jo ikke sex så tidlig. Da får jeg vel en syklus på 18 dager da[:@]
Hvis det blir sånn, så bestiller jeg meg time hos legen, nå gidder jeg ikke mer. På en måte så hadde det vært like greit, så kanskje jeg hadde fått pergo eller noe sånt. Ellers så håper jeg at tempen synker igjen snart, og at EL kommer rundt onsdag som den skal. At det skal være sååå vanskelig å bli gravid[&o]

Ville bare stikke innom å gi deg en en klem

Håper at el ikke har vært!
Krysser fingrene for deg vennen!!!

Håper dere får en kjempe fin helg!!

Tusen takk begge to!![:D] Tempen har sunket litt igjen, så kanskje ikke EL har vært allikevel[;)]
Men jeg har en skikkelig dårlig følelse denne pp´n. Bare vet at det ikke kommer til å klaffe. Er litt tilbake på den *deppe deppe* vi kommer aldri til å klare det uten hjelp. For min del hadde det vært en stor lettelse med hjelp, men når sambo ikke vil at vi skal utredes så er det ikke så lett. Noen ganger så skulle jeg ønske at vi ikke hadde begynt å prøve så tidlig, men heller ventet noen år til vi var ferdig med studier og sånt. Da hadde kanskje sambo vært mer stressa ang utredning. Men nå som vi har prøvd en stund klarer jeg absolutt ikke å la det ligge noen år[8D] Da får jeg heller være tålmodig og håpe på at han blir med på utredning om ikke så alt for lenge..[;)]

Back
Topp