*dreamer*
Forumet er livet
ORIGINAL: Venter på 3de spire
ORIGINAL: *dreamer* 15pp
Nå har jeg vært sykemeldt fra onsdag.. Har fått bihulebetennelse, auuu[:(] Er mye bedre nå da. Håper bare jeg er bedre til i morgen for da har jeg og sambo planer om å ha en romantisk kveld med champagne og god mat Og på kvelden skal vi på byen[:)]
Når det gjelder prøving så har jeg bestilt fertilitetsmonitoren til CB. Venter spent på posten hver dag og håper jeg får den i dag eller i morgen. For da kan jeg kanskje bruke den denne pp´n[:D] Så har jeg snakket med 2 slitere som endelig har blitt gravide, hun ene hadde prøvd i 35 pp!! Det begge gjorde da de ble gravide var å ta wild yam fra mens til positiv test (hun ene tok bare til EL). Så det skal jeg gjøre denne pp´n! Selv om det sies at det kan hindre EL. I tillegg tok hun ene hostesaft, hun andre tok sink og vitamin E. Så tenkte å trå til med alt jeg. Og sambo får sink. Også fortsetter jeg med salviete[;)]
Ville bare stikke innom og ønske deg en super helg og etter planene å bedømme kommer du nok til å få det helt topp!!!!
Kos dere masse!!!!!!!!!!!!!![:D]
Tuuusen takk snuppa!!![:D] Ønsker deg også en super helg, håper dere får det kjempekoselig!!!!![:D]