*dreamer* sin drøm om en spire

Hei vennen:)
Koss e da me deg? Går da fint?:) Kor langt e du komt i syklusen din no?:)
E utrulig trasig at han ikkje vil værme på utredningen altså!!:( Mest dårlig gjort:|
Men, men.. Eg XX no fingrane for deg eg uansett snuppa[;)]

*Varm klem sendes til deg* [:)]

Tusen takk vennen[:D]
Jeg er på dag 13. Så har vel EL om ca 3 dager[:)] Men har en dårlig følelse denne mnd[&:]
Dårlig gjort at han ikke vil være med på utredningen ja, men tror det er en stor følelsesmessig påkjenning for han. Han tar det veldig som en netur. Men tror kaaanskje jeg får han med i mai *håpe håpe*[;)]
XX fingrene for deg og, er jo gooode muligheter for at du er gravid med den testen![:D][:D][:D]
Når skal du teste igjen?

*Varm klem tilbake*[:)]

ORIGINAL: Venter på 3de spire

Ville bare stikke innom å gi deg en en klem

Håper at el ikke har vært!
Krysser fingrene for deg vennen!!!

Håper dere får en kjempe fin helg!!

Tusen takk snuppa[:D] Sender deg en klem og
Håper du har hatt en suuper helg!
Krysser fingrene for at det blir full klaff for deg denne mnd
Har du EL snart?

heisann, titter innom jeg.
ønsker deg lykke til og håper dere får en spire snart sånn at dere kanskje kan slippe utredning,husker mannen min var skeptisk også, men der var det jeg som gjorde den jobben for han da, hehe så han slapp det.

Heisann Dreamer!!

Ser du har EL om 3 dager!
Så spennende da!!
Krysser alt jeg har for at det klaffer for deg nå!!

Her er det 10dager til El, så det er en stund igjen.
Kommer ikke til å satse på klaff denne måneden da, for nå vil vi satse alt på januarbaby.[;)]

klem

ORIGINAL: hegemw

heisann, titter innom jeg.
ønsker deg lykke til og håper dere får en spire snart sånn at dere kanskje kan slippe utredning,husker mannen min var skeptisk også, men der var det jeg som gjorde den jobben for han da, hehe så han slapp det.

Hei[:D]
Tusen takk! Godt å høre at det ikke bare er sambo som er skeptisk. Mannen din var jo heldig som slapp det da, hehe.
Lykke til du også, håper du snart får en spire i magen din

ORIGINAL: Venter på 3de spire

Heisann Dreamer!!

Ser du har EL om 3 dager!
Så spennende da!!
Krysser alt jeg har for at det klaffer for deg nå!!

Her er det 10dager til El, så det er en stund igjen.
Kommer ikke til å satse på klaff denne måneden da, for nå vil vi satse alt på januarbaby.[;)]

klem

Heeeei[:D]

Tusen takk! Er nok ikke så spennende desverre, for tempen nesten like høy som den pleier å være etter EL. Så ser ut til at jeg får en syklus uten EL denne gangen[8|]

Krysser ALT for deg da, selv om dere satser på januarbaby[8D] Tror ikke du hadde blitt lei deg om det klaffet nå, hihi.

Klem

Da skulle EL vært om 2 dager. Men tempen er nesten like høy som den pleier å være etter EL, så ser ut til at jeg får en syklus uten EL denne gangen[8|] Ååååå!!!![:@]

Hadde planer om å ta wild yam hele syklusen. Men fikk EL-slim og høy temp alt for tidlig. Så da slutta jeg. Og da hadde jeg en dag med lavere temp. Ble jo kjempeglad. Men i dag var den altså høy igjen. Men jeg fikk fertilitetsmonitoren i dag[:D][:D][:D] Så da gleder jeg meg MASSE til neste pp!!

Hei
Jeg så at du hadde bestilt fertilitetsmonitoren fra Danmark. Hvor mye måtte du betale ekstra for fortolling og gebyrer? Og hvor lang tid tok det før du fikk den?

Jeg lurer på å investere i en slik hvis dette tar mer enn 2 pp til for oss.

ORIGINAL: *dreamer* 15pp

Oh YES!!!! Gjett hva jeg fikk på EL-testen min i dag? Et egg!!!!
Pluss at jeg har EL-slim[;)] Kanskje det er håp allikevel da!!!?[:D] Vet hva jeg og sambo skal drive med i kveld ihvertfall

Yehoo!![:D] kos deg i dag!!![;)][:D]

ORIGINAL: Lillemy72

Hei
Jeg så at du hadde bestilt fertilitetsmonitoren fra Danmark. Hvor mye måtte du betale ekstra for fortolling og gebyrer? Og hvor lang tid tok det før du fikk den?

Jeg lurer på å investere i en slik hvis dette tar mer enn 2 pp til for oss.

Hei[:D]
Jeg bestilte monitoren, 20 testpinner til den, 1 CB digital og 10 graviditetsstrimler. Jeg burde jo kjøpt testpinnene og graviditetstestene for seg selv, så jeg slapp toll på dem. Men så smart var jeg ikke. Så jeg betalte litt over 500 i toll. Men hvis du kjøper monitoren for seg selv, vil jeg tro at du må betale ca 400 i toll og gebyrer. For det er 25% toll, så betalte jeg 156 kr for tollklarering, og 39kr mva. Tror nok det er verdt å kjøpe en monitor, spesielt hvis man skal ha fler barn. Ellers så får man jo garantert solgt den[:D] Lykke til, håper du blir gravid innen 2pp, så du slipper å kjøpe den[;)]

ORIGINAL: miss86

ORIGINAL: *dreamer* 15pp

Oh YES!!!! Gjett hva jeg fikk på EL-testen min i dag? Et egg!!!!
Pluss at jeg har EL-slim[;)] Kanskje det er håp allikevel da!!!?[:D] Vet hva jeg og sambo skal drive med i kveld ihvertfall

Yehoo!![:D] kos deg i dag!!![;)][:D]

Hehehe[;)] Det skal jeg gjøre[;)]

ORIGINAL: Hali

Kjipt hvis du ikke har EL denne mnd..[8|] kanskje lengre syklus denne pp??[>:]
Jeg har EL om 8-9 dager[:)] *spent*

Ser ut som jeg kanskje har EL allikevel!! Fikk positiv EL-test i sta
Så spennende at du har EL om litt over en uke, krysser fingrene for deg

Så bra at du hadde EL likevel da Dreamer, du som var så sikker på at du ikke kom til å ha det denne pp.
Blir spennende frem til IKM da!!!!
Håper virkelig at det sitter en spire hos deg nå!!

Bare innom for å ønske deg masse lykke til med EL og det hele[:D][:D][:D]
Man blir jo nesten like glad for positive EL tester som for G-tester... hehe... Men det er jo STORT å få positiv EL testda[;)] Håper jeg og får oppleve det en dag..

ORIGINAL: raja10

Bare innom for å ønske deg masse lykke til med EL og det hele[:D][:D][:D]
Man blir jo nesten like glad for positive EL tester som for G-tester... hehe... Men det er jo STORT å få positiv EL testda[;)] Håper jeg og får oppleve det en dag..

Tuuusen takk!!![:D][:D]
Hehehe, ja man blir nesten det. Ble det spesielt denne gangen, fordi jeg var sikker på at jeg ikke kom til å få EL. Jeg pleier å få positiv EL-test hver mnd da, stakkars deg som ikke har fått det[&o] Men nå er du jo godt i gang med utredningen, så kanskje det ikke er lenge til du får oppleve det[:D][:D]
Krysser fingrene for at det klaffer for deg denne mnd

masse lykke til håper det har klaffet[:D]

Back
Topp