*dreamer* sin drøm om en spire

I dag har jeg hatt en skikkelig trist dag[:(]
Hadde en lang samtale med sambo der han sa at han ikke vil starte med utredning før om 3 år. Han mener at siden vi er så unge er det ingen vitst i å stresse[:'(] Men selv om jeg "bare" er 21 så er ønsket like stort som om jeg skulle vært ti år eldre! Håper bare så veldig at vi kan klare dette på egenhånd, så jeg kan bli gravid snart og ikke vente i 3 år! I tillegg har bestevenninna mi og samboern bestemt seg for å prøve på nr. 2. Jeg blir så irritert over meg selv for at jeg ikke klarer å bli ordentlig glad på hennes vegne, jeg aner bare ikke hvordan jeg kommer til å reagere når hun forteller meg at hun har blitt gravid. Hun ble raskt gravid med nr. 1, så sannsynligheten er vel stor for at det skjer nå og. Uff, føler meg skikkelig slem nå[:(]

Uff da Dreamer!!![&:][&:]
Skjønner godt at du blir lei deg!! 3år er jo kjempe lenge!!!
Håper fertilitetsmonitoren gjør susen for dere da, så du slipper å vente så lenge!!

Jeg har alltid blitt glad på andre sine vegne når noen har blitt gravide, men vært super irritert på mannen min når jeg har kommet hjem for at han ville vente med nr.3.
Jeg har hatt lyst på nr.3 i flere år alt!!!

Ønsker deg masse lykke til fremover og at spiren sitter der ganske så snart!!!

ORIGINAL: guloglilla

Jeg syns det er skikkelig skikkelig dårlig gjort av din kjære. Men kanskje fertilitetsmonitoren viser deg når du bør ha sex også får du friste han med masse sex også vips så sitter spiren.. Håååååååååååååååper sånn at det går nå for deg. Denne prøvingen er så urettferdig noen ganger.
[:(][:(][:(][:(]

Tusen takk snuppa!!![:D] Det betyr utrolig mye for meg å få så god støtte. Jeg får friste sambo masse når monitoren finner den fruktbare perioden ja[;)] Forhåpentligvis så klarer vi det selv. Hååååååååper så masse at du blir gravid i april!![:D][:D][:D]

ORIGINAL: Venter på 3de spire

Uff da Dreamer!!![&:][&:]
Skjønner godt at du blir lei deg!! 3år er jo kjempe lenge!!!
Håper fertilitetsmonitoren gjør susen for dere da, så du slipper å vente så lenge!!

Jeg har alltid blitt glad på andre sine vegne når noen har blitt gravide, men vært super irritert på mannen min når jeg har kommet hjem for at han ville vente med nr.3.
Jeg har hatt lyst på nr.3 i flere år alt!!!

Ønsker deg masse lykke til fremover og at spiren sitter der ganske så snart!!!

Tusen takk vennen, betyr mye for meg å få så god støtte[:D] Får håpe fertilitetsmonitoren gjør susen ja, orker ikke vente i 3 år!

Kjempebra at du alltid har blitt glad på andres vegne, skjønner godt at du ble irritert på mannen din når du måtte vente lenge på å prøve på nr. 3. Håper det snart blir full klaff for dere da[:D] Masse masse lykke til du og!

Du blir ikke irritert på samboeren din da?
Jeg hadde blitt dritsur, og da hadde nok sexlysten blitt deretter også....

Du greier nok å glede deg over venninnen din når hun blir gravid skal du se, men skjønner at det er kjipt å se at det klaffer fort for noen og at du skal slite. Det er absolutt ikke rettferdig!!!!!!!!!!!!!!

Stoooooor klem til deg

ORIGINAL: Venter på 3de spire

Du blir ikke irritert på samboeren din da?
Jeg hadde blitt dritsur, og da hadde nok sexlysten blitt deretter også....

Du greier nok å glede deg over venninnen din når hun blir gravid skal du se, men skjønner at det er kjipt å se at det klaffer fort for noen og at du skal slite. Det er absolutt ikke rettferdig!!!!!!!!!!!!!!

Stoooooor klem til deg

Jo jeg blir kjeeeeeempesur!!![:@] Vurderte til og med å begynne på prev igjen i sta, for jeg orker ikke gå rundt sånn! Men tror jeg venter litt, har jo ikke lyst til å ødelegge alle sjanser for å bli gravid heller. Godt å høre at du også hadde blitt dritsur, og sexlysten er deretter ja[:'(] Men jeg får jo ikke gjort noe med det, så får vel prøve å gjøre det beste ut av det, og håpe at han ombestemmer seg om ikke så alt for lenge. Kommer nok til å minne han på det med jevne mellomrom.

Tror nok jeg klarer å glede meg over det ja[:D] Det er vel egentlig ikke det som er problemet, det er vel heller at jeg da får kjenne ekstra sterkt på savnet over at jeg ikke klarer å bli gravid. Men i drømmesituasjonen så blir vi gravide omtrent likt[:D] *håpe håpe*

Stoooooor klem tilbake

4. mars: TR
5. mars: TR Salviete. Monitor: Lav
6. mars: TR Salviete. Monitor: Lav
7. mars: TR Monitor: Lav
8. mars: TR Monitor: Lav
9. mars: Spotting Salviete Monitor: Lav
10.mars:
11.mars:
12.mars:
13.mars:
14.mars:
15.mars:
17.mars:
18.mars:
19.mars: EL?
20.mars: EL?
21.mars: EL?
22.mars:
23.mars:
24.mars:
25.mars:
26.mars:
27.mars:
28.mars:
29.mars:
30.mars:
31.mars:
01. april: Ca. her er IKM

ORIGINAL: *dreamer* 16pp

Drømmevogna mi

Den var kjempe fin!!!!![:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: Hali

Testa veeeeeldig svak idag morres (for en halv time siden)...jeg ser streken og det gjør sambo også [:D]
Ååå, jeg er så glad!! Tusen takk, Dreamer. Godt å ha noen som heier[:D][:D]

Skal teste igjen etter IKM...hvis den er fortsatt svak, kjøper jeg digital!!

Gratulerer såå mye, utrolig glad på dine vegne!!![:D][:D]
Du kan helt trygt ta en digital i morgen hvis du vil, heelt sikker på at det vil stå "Gravid". Jippi!!!!!![:D][:D]

4. mars: TR
5. mars: TR Salviete. Monitor: Lav
6. mars: TR Salviete. Monitor: Lav
7. mars: TR Monitor: Lav
8. mars: TR Monitor: Lav
9. mars: Spotting Salviete Monitor: Lav
10.mars: Salviete Monitor: Lav
11.mars: Salviete Monitor: Lav
12.mars:
13.mars:
14.mars:
15.mars:
17.mars:
18.mars:
19.mars: EL?
20.mars: EL?
21.mars: EL?
22.mars:
23.mars:
24.mars:
25.mars:
26.mars:
27.mars:
28.mars:
29.mars:
30.mars:
31.mars:
01. april: Ca. her er IKM

ORIGINAL: Hali

MASSE LYKKE TIL DREAMER!!! HEIER PÅ DEG, OG KRYSSER FINGRENE FOR AT DET KLAFFER FOR DERE DENNE MND[:D][:D][:D]

Takk for all støtten, snuppa!! Du er helt fantastisk, og flink til å oppmuntre!!

Klem

Tuuusen takk snuppa, du er så snill![:D][:D][:D]
Du er helt fantastisk du og, og en kjempegod støtte![:)]
Du må kose deg masse med den voksende magen og nyte hvert sekund[;)]
Håper du kommer med oppdateringer innimellom.
Klem

Heisann[:)] Takk for turen innom dagboka mi !!
Joda... det går opp og ned som i en berg og dalbane. Hadde liksom så stort håp denne mnd siden jeg fikk positiv EL test for første gang og har tatt både HSG røntgen og akupunktur. Har hatt en kropp som har oppført seg merkelig likt den gang jeg var gravid for 6 år siden, men er sikker på at jeg bare blir lurt. Gruer meg såååå til å teste (hvis jeg gjør det...), orker bare ikke å se nok en blendahvit test. Var så deilig med EL testene ettersom de iallefall viste to streker til tross for at de var negative, forstå det den som kan[:-] Men da jeg fikk en skikkelig strek på siste test dag var jubelen nesten i taket. [:)] Men nå sitter jeg her da og har IKM i morgen og ikke helt vet hva jeg skal gjøre. Må kanskje vente noen dg. med å teste tror jeg. Hvordan står det til med deg ?? Forstår at du og samboeren din ikke er helt samstemte for tiden. Skjønner at det er tungt. Håper virkelig at monitoren hjelper deg på vei så dere slipper utredningen og alt skjer helt av seg selv[:)] Lykke til !!

Hei Snuppa mi Takk for en trøsteklem, gjere godt veitdu Er såå glad for at det berre er 14 dager igjen no, og sååå glad for at eg reiser på mandag! Og er borte 1 veke, for då går tida så mykje fortare Å så blir det jo kanon-kjekt i England, det håper eg i alle fall Å så når eg kommer heim, er det jo berre 1 dag til M kommer heim hihi Så da skal eg kanskje reise inn til Bergen, og møte han på flyplassen Så kommer me mest sannsynlig til å overnatte på hotell

Jaja..kordan går det med fertilitetsmonitoren da?? Er så spendt på den eg atte[:D] Funker det på eit vis?[;)] Kor langt er du i syklusen no forresten?[:D] Hihi, håper det blir ei lita spire på dåke snart[;)][:D]

*Klem*

ORIGINAL: truseprinsesse

Er det spennende med monitoren, snuppa?

Hei snuppa[:D]
Hvordan går det med deg?Håper du føler deg bedre i dag. Er på nattevakt jeg, "bare" 3 timer igjen.
Det er spennende med monitoren ja[:D] Hittil har jeg bare fått lav fertilitet, men regner med at den blir høy til helgen og maks rundt tirsdag[;)] Vil såååå gjerne blir gravid nå[8|]

ORIGINAL: raja10

Heisann[:)] Takk for turen innom dagboka mi !!
Joda... det går opp og ned som i en berg og dalbane. Hadde liksom så stort håp denne mnd siden jeg fikk positiv EL test for første gang og har tatt både HSG røntgen og akupunktur. Har hatt en kropp som har oppført seg merkelig likt den gang jeg var gravid for 6 år siden, men er sikker på at jeg bare blir lurt. Gruer meg såååå til å teste (hvis jeg gjør det...), orker bare ikke å se nok en blendahvit test. Var så deilig med EL testene ettersom de iallefall viste to streker til tross for at de var negative, forstå det den som kan[:-] Men da jeg fikk en skikkelig strek på siste test dag var jubelen nesten i taket. [:)] Men nå sitter jeg her da og har IKM i morgen og ikke helt vet hva jeg skal gjøre. Må kanskje vente noen dg. med å teste tror jeg. Hvordan står det til med deg ?? Forstår at du og samboeren din ikke er helt samstemte for tiden. Skjønner at det er tungt. Håper virkelig at monitoren hjelper deg på vei så dere slipper utredningen og alt skjer helt av seg selv[:)] Lykke til !!

Så utrolig spennende at kroppen din oppfører seg likt som da du var gravid for 6 år siden. Hååååper du er gravid[:D] Skjønner at du gruer deg til å teste, det er alltid vondt å se en blendahvit test. Men kanskje det kommer to streker denne gangen Skjønner hva du mener med at det er deilig å se EL-testene fordi det er to streker på dem. Merkelige greier[8D] Du må jo bestemme selv hva du føler er "riktig". Hvis du blir sinnsykt lei deg hvis den blir negativ kan det kanskje være greit å vente noen dager sånn i tilfelle. Men jeg hadde ikke klart det, jeg er helt testoman[;)] Krysser ihvertfall alt jeg har for at du er gravid[:D]

Har hatt det litt tøft noen dager fordi sambo ikke vil utredes. Men det er jo ikke noe jeg får gjort med det, så det er bare å prøve og gjøre det beste ut av det. Så vi får bare fortsette prøvingen som den er og håpe at vi klarer det på egenhånd[:)] Får håpe monitoren gjør susen. Tuusen takk for støtten[:D]

Masse lykke til, håper du får positiv test!!

ORIGINAL: miss86

Hei Snuppa mi Takk for en trøsteklem, gjere godt veitdu Er såå glad for at det berre er 14 dager igjen no, og sååå glad for at eg reiser på mandag! Og er borte 1 veke, for då går tida så mykje fortare Å så blir det jo kanon-kjekt i England, det håper eg i alle fall Å så når eg kommer heim, er det jo berre 1 dag til M kommer heim hihi Så da skal eg kanskje reise inn til Bergen, og møte han på flyplassen Så kommer me mest sannsynlig til å overnatte på hotell

Jaja..kordan går det med fertilitetsmonitoren da?? Er så spendt på den eg atte[:D] Funker det på eit vis?[;)] Kor langt er du i syklusen no forresten?[:D] Hihi, håper det blir ei lita spire på dåke snart[;)][:D]

*Klem*

Det er bra at det "bare" er 14 dager igjen, selv om jeg synes det høres lenge ut og[&o] Blir nok suupert med tur til England, håper du får det KJEMPEfint! Og da går nok tiden fort til du får se M igjen[:D] Høres utrolig koselig ut å overnatte på hotell[:)] Kan tenke meg at man setter ekstra stor pris på den tiden man har sammen når han reiser bort så lenge av gangen. Håper du får en spire i magen i april[:)]

Det går bra med monitoren[;)] Har bare fått lav fertilitet hittil siden jeg er på dag 10 og ikke har EL før om ca. 6 dager. Blir spennende å se om den viser høy snart[:)] Det er ihvertfall supert at man får vite flere dager der man er fruktbar!

*Klem*

Åå ja, blir kjempespennende!![:)] Er jo fantastisk at man kan få flere dager enn bare to med eggløsningstester! Håper såå at det blir en spire på dåke ut av dette altså!![;)]

Krysser fingrene i spenning,
og håper dine fruktbare dager dukker opp på skjermen på monitoren om litt[:D]

Elles, ha ein fin dag vennen[:)]

XOXO[;)] (<-- hehe,det må ein visst alltid skrive i slutten av mld om man tekster med engelske folk, om ikkje så er det omtrent rein uhøflighet[8D] hihi[;)])

Heisann Dreamer!!!

Hvordan går det??
Her går det i forkjølelse, snørr og feber. Først barna, så jeg[&:]

Ute skinner sola, og det er snart påske!!!!
HURRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Planer for påska du da?

stor klem

Back
Topp