Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Venter på 3de spire
Heisann!!!!
Så spennende da!!!
Blir massei dag da[;)][;)]
Lykke til!!!![:D][:D][:D][:D]
ORIGINAL: truseprinsesse
Åååh, så kult. KJØR PÅ!!!
Spennende denne monitoren din altså.. [;)][;)]
ORIGINAL: Habby
Hei, vennen!
Jeg har sletta den gamla brukeren min Hali til Habby..
Så dagboka mi finnes ikke lenger[:(] men men....
Klem
ORIGINAL: Habby
ORIGINAL: *dreamer* 16pp
Hei snuppa!
Håååper det[:D] Uff, er et nervevrak allerede. Er så optimist denne gangen, så er så redd for å bli skuffa. Hvor tidlig merket du symptomer? Blir helt rar av dette jeg[8D]
Kommer nok til å teste stadig vekk, men den "offisielle testedatoen" er 31. mars. Da tar jeg CB digital om ikke tanta har dukket opp.
Hvordan går det med deg da? Hvordan er formen?[:)]
Klem
Jeg var også ganske opptimistisk..og det er bra å være det[:)] men var også livredd for å bli skuffa, turte nesten ikke å teste[:D] Symptomer..hmm, hadde allredde ømme brystvorter og hadde vondt skikkelig vondt i hodet, og jeg hadde et trifasisk kurve på FF. Det var vel de tidligste tegnene. Krysser fingrene for at du tester positiv den 31. mars
Formen er går opp og ned. Jeg merker at jeg blir fort sliten og trøtt. Og har en del mensmurringer men bortsett fra har jeg det TOPP!!![:D][:D][:D]
ORIGINAL: raja10
Heisann og vel overstått påske [:)] Takk for besøk i dagboka mi !! Spennende å se hvordan det går med deg denne perioden ! Kjenner godt til tankene og redselen for å bli skuffa. Er jo alltid like tungt å teste negativt. Håper virkelig at det er din tur denne gangen. Krysser alt jeg har for deg [;)] Lykke til !!
Heisann Dreamer!!
Hvordan går det?
Hatt ei fin påske?
Her har vi stort sett kosa oss hjemme, har aka og stått på ski på jordet ved siden av oss da.
Ble en dag på fjellet da, skitur og grilling[:D]
En uke til IKM?
Spennende!! Krysser fingrene for at fertilitetsmonitoren gjorde susen.
klem
Dette er så spennende snuppa. Skal følge med deg!!
Så bra at du har en god følelse!!!
Stor klem!!!