*dreamer* sin drøm om en spire

ORIGINAL: Habby

Hei snuppa!

Synd at du testa negativ med digitalen. Men jeg satser på at den er positiv over helga[:)] Ikke gi opp håpet!! Muligheten er ennå der...[;)] Skal krysse fingrene for deg!!! Jeg vil ha deg inn på desember forumet!!!!!!!!!!![:D][:D][:D]

Du får iallefall ha en riktig god helg!

Klem

Tuuusen takk for gode ord snuppa, og for at du krysser fingrene for meg[:D]
Ganske sikker på at tanta er rett rundt hjørnet, men gir ikke helt opp før hun dukker opp[8D]
Håper du har hatt en kjempefin helg!!!![:D]

ORIGINAL: Habby

Hei snuppa!

Tok en titt på chart'n din og det er så kjipt å se at TR har vist seg IGJEN!!
Huff, jeg som trodde det var deres tur[8|][&o] Sender deg en stooor trøsteklem!!!

Jeg håper virkelig det er deres tur snart!!![:)]

Tuuusen takk!!![:D]
Er så koselig å få støtte når den dumme tanta kommer på besøk gang på gang.
Nå tar jeg meg en pause fra BIM og BV et par mnd for å konse på skolen.
Gleder meg til å høre hvordan det går med deg og den lille når jeg kommer tilbake[:D]

Stooooooooor klem

Hei:)
Vil bare si ifra at jeg tar meg en pause fra BIM. Trenger å fokusere på skole framover, og klarer ikke det når jeg er helt avhengig av å være her, hehe. Så tusen takk til alle som har støttet og heiet på meg:) Skal prøve å holde meg unna lengst mulig, men kommer vel tilbake etter EL når jeg har alle mulige sympromer igjen, hehe. Men hvis jeg klarer det, så holder jeg meg unna til juni. Kommer selvfølgelig innom og titter en gang i blant for å se hvordan det går med alle jentene her inne.

Masse lykke til alle sammen, håper ikke jeg ser noen av dere her når jeg kommer tilbake;)

Stor klem

Ååå, kor trasigt *dreamer*[:(] Ditta va kjempedumt!! Eg hadde sånn håp for deg eg dinne gangen!![:@] Men du, eg håpe ein pause gjere godt eg, er ikkje dumt det! Eg kommer antakligen til å gjer det sjøl om ei lita stund, i alle fall om det ikkje går denne mnd.. Berre for å få eit anna fokus!!! Trenger det inni mellom denne prøvinga! Håper du får ei fin pausetid, og at du og din kjære tar var på kvarandre i mens[:)] Sender deg ein god klem, om du nokon gong vil snakka, berre send meg en PM eller noko.. Msn er ein fin ting veitdu[;)] Sms også!! Men me snakkes på vennen[:)]

Heisann Dreamer!!

Kommer til å savne deg masse!!
Så trist at TR kom da[:(][:(]

Kanskje du kommer til bake med en spire i magen da!!

Lykke til videre!!
Stoor klem!!

Da går bra med ho[:)] Har sendt litt mail med na, kommer snart tilbake[;)] Ho er opptatt med å studere, og konsentrasjonen blei bedre når ho var vekke her fra[:D] Kan hilsa til ho når prate me ho trusa[;)]

Ååå jentene mine, ble heeelt rørt jeg nå!!!
Tuusen takk for alle de fantastiske hilsnene og lykkeønskningene!!
Sitter på nattevakt nå og tenkte jeg måtte ta en tur innom og hilse på, og se hvordan det går med dere.
Så nå skal jeg sette meg ned å lese i dagbøkene, håper at det har blitt spire på dere alle[;)]
Hvis ikke skal dere ihvertfall ha flyttet til terminklubbene når jeg kommer tilbake for fullt i juni!![:D]

Her går det bra! Ingen spire enda, men nå er snart EL her igjen, så får jeg krysse fingrene denne gangen og[;)]
Vi prøver som vanlig selv om jeg ikke er her inne. Og klaffer det før eksamen, kommer jeg selvfølgelig inn hit og sier det med én gang!

Tusen takk for at dere er så fantastiske og bryr dere så mye om meg. Bryr meg masse om dere og, og alt jeg ønsker er at drømmen deres om en spire skal gå i oppfyllelse[:D]

Masse masse klemmer

Heisann og tusen takk for hilsen i dagboka mi. Det var skikkelig koselig å høre fra deg igjen[:)] Måtte det gå deres vei snart og at det ila sommeren fester seg en liten spire[:D] Krysser fingrene for deg og ønsker deg alt godt !! klem fra meg[:)]

ØNSKER DEG OG DINE EN FIN PINSE!!!!

Gleder meg til du kommer tilbake!!!
Lykke til med eksamenen dine!!!

*dreamer* : Heeei snuppoo! Så koslig at du tok ein tur innom!! sendte mail tilbake eg, før eg såg at du hadde skrevet her inne Du er i alle fall fantastisk god, heier på meg liksom Heier på deg eg også vettu!! Ein av dagane i ein av mnd framover, må det jo berre bli vår tur!!! Håper at juni blir en suksess med en positiv test i midten av juni, då skal eg juuuble og stråle heile sommeren, uansett vær

ORIGINAL: miss86

*dreamer* : Heeei snuppoo! Så koslig at du tok ein tur innom!! sendte mail tilbake eg, før eg såg at du hadde skrevet her inne Du er i alle fall fantastisk god, heier på meg liksom Heier på deg eg også vettu!! Ein av dagane i ein av mnd framover, må det jo berre bli vår tur!!! Håper at juni blir en suksess med en positiv test i midten av juni, då skal eg juuuble og stråle heile sommeren, uansett vær

Tuusen takk snuppa, du er så fantastisk god du og!!![:D]
Det bare MÅ bli vår tur i en av dagene i en av månedene framover ja! Krysser ALT jeg har for at du får positiv test i juni
Jeg har stooooor tro på det!!!
Jeg skal heller ikke klage over noen ting i heeeele verden når jeg blir gravid[;)]

ORIGINAL: raja10

Heisann og tusen takk for hilsen i dagboka mi. Det var skikkelig koselig å høre fra deg igjen[:)] Måtte det gå deres vei snart og at det ila sommeren fester seg en liten spire[:D] Krysser fingrene for deg og ønsker deg alt godt !! klem fra meg[:)]

Tuusen takk!![:D] I like måde, snart er det din tur, det er jeg sikker på!!
Ønsker deg og alt god, krysser alt jeg har for deg!![:D]
Klem

Hei vennen[:)] Når kjem du tilbake her egentlig?? Savner deg vettu[:D][:D] Takk for mail forresten, har ikkje komt så langt å fått svart deg, men det kommer[;)]

Hei[:D]
Så søte dere er som lurer på hvordan det går med meg[:)]
I dag har jeg hatt siste eksamen, så nå kommer jeg tilbake endelig!!!

Line: Hei snuppa[:D]
Jeg jobbet ikke natt, men jeg jobber i natt[:D] Er du her i natt?
Men meg går det bare bra, har EL i dag eller i morgen[;)] Hvordan går det med deg da?

Miss86: Hei vennen[:D]
Nå kommer jeg tilbake vettu! Yey, endelig!!!
Hvordan går det med deg da?[:)]

ORIGINAL: trusa

Åååh. Gratulerer med vel overstått semester. Tenker det må være utrooolig deilig?
Jeg er ferdig neste onsdag, jeg. Gleder meg veldig til det, må jeg si..
Og bra at du er her igjen!

Tusen takk!![:D]
Utrooooolig deilig å være ferdig ja! Uvant å ikke stirre i en bok[;)]
Masse lykke til med eksamen på onsdag, snart kan du og slappe helt av[:D]
Koselig å være her igjen!
Hvordan går det med prøvingen da? Må ha vært så tøft når du fikk TR etter den positive testen. Kan jo virke som spira sliter med å feste seg hos deg, kanskje du skulle prøvd babyklister eller noe sånt? Håper du har fått opp motet igjen og at du snart har en spire i magen som blir i 9 mnd!![:D]

ORIGINAL: trusa

Ja, det skal bli digg å bli ferdig. Kjenner at jeg er skikkelig skolelei akkurat nå altså!
Ja, det virker litt som problemet ligger i området rundt festingen av egget. Jeg har jo fått positive tester(etter tiden, men likevel!) et par sykluser før. Så jeg tror kanskje jeg har hatt et par kjemiske graviditeter.
Jeg skulle egentlig begynne med babyklister denne gangen, men jeg glemte det. Hehe.
Men jeg har droppa colaen. Den skal visst gjøre det vanskeligere for egget å feste seg. Også har jeg spist ananas som skal bedre miljøet i livmoren. Så noen tiltak blir jo gjort, men jeg tror nok ikke den sitter nå heller..
Det er jo litt dumt for jeg hadde tenkt å kjøpe barnevogn(one three hill) i New York ettersom den er mye billigere enn her.
Trodde liksom at jeg skulle være gravid til da.
Hva med deg og prøvingen da?

Uff ja, man blir forferdelig skolelei på slutten av semesteret![:'(]

Det er jo kjempebra at du har gjort noen tiltak, da sitter den nok vettu! Må tenke positivt[;)]
Godt gjort at du klarer å holde deg unna colaen. Har prøvd det noen sykluser selv, vanskelig, hehe!
Når har du ikm da? Har du kjøpt babyklister?

One three hill barnevognene er jo kjempefine!! Synes du skal kjøpe det fordet jeg. For du kommer jo til å bli gravid, og jeg tror ikke det er lenge til[:)]
Det kan sikkert være ganske motiverende å kjøpe en vogn og! Hvis du er så uheldig at det tar lang tid til du blir gravid, får du bare gjemme den vekk hvis det blir sårt å se på den. Men tror nok du blir gravid snart jeg!

Har EL nå jeg.. Men null håp. Etter 19pp er det helt tydelig at vi ikke får til dette selv, og når sambo ikke vil levere sædprøve kommer vi ikke langt.. Men det hadde jo selvfølgelig vært topp om vi fikk det til selv da[;)]

22. mai: TR
23. mai: TR
24. mai: TR
25. mai: TR
26. mai: TR
27. mai:
28. mai:
29. mai:
30. mai:
31. mai:
1. juni: EL-slim
2. juni:
3. juni: EL-slim Høy fertilitet
4. juni: EL-slim Full fertilitet
5. juni:
6. juni:
7. juni:
8. juni:
9. juni:
10. juni:
11. juni:
12. juni:
13. juni:
14. juni:
15. juni:
16. juni:
17. juni: IKM
18. juni:
19. juni:
20. juni:
21. juni: Drar til Mallorca en uke!!!

Trusa:

Jeg skal til Magalluf med en venninne[;)] Blir nok deilig!! Veldig festested da, men da kan jeg jo slå meg litt løs hvis det ikke har blitt noen spire[8D]
Så blir det vel en sydentur på meg og sambo etter det, sånn hoppe-på-tur. Så at dere skal til spania og, det hotellet så jo heeeelt herlig ut!!![:D]

Jaa kald cola i denne varmen er herlig!!! Men man klarer seg jo uten når man vet at det kan bli en baby av det[;)]
Åååh så spennende, tenk om det er en spire som driver og graver seg fast i magen din![:D] Hååper det!!! Når har du planer om å teste da?

Det kan sikkert bli litt sårt hvis det ikke skjer noe snart. Hvis jeg hadde hatt en vogn tror jeg at jeg bare hadde blitt glad hver gang jeg så på den jeg[:)]
En vakker dag skal det jo ligge en liten baby oppi der[:D] Men man er jo forskjellige da. Men hvis du sparer mange tusen hadde det nok ikke vært så dumt.

Nei han har bare blitt mer vanskelig egentlig[:(] Hadde en skikkelig diskusjon om det her om dagen, og han er fast bestemt på at han ikke vil levere før om 2-3 år når det begynner å "haste". Han tenker ikke mye på meg oppi det her synes jeg[&o] Men men.. Jeg får jo ikke gjort noe med det. Monitoren viser EL ja + en dag eller to før hvor jeg er fruktbar. I tillegg viser tempen at jeg har EL, og da jeg var på innvendig UL for 1 år siden så alt fint ut. Men det kan jo sikkert forandre seg. Men jeg tror at alt egentlig er i orden hos meg.

EL-tester du og sånt nå?

Jeg må legge meg nå jeg for jeg skal jobbe i natt. Men jeg svarer deg senere[:D]

Back
Topp